Lienee parempi kirjoitella roskakoriin kuin muualle näin pienessä vappu olossa
Niin no ei sattuisi olemaan olemassa idiootti varmaa vanttiilien säätö systeemiä mekaanisesti(=ruuvattaville) säädettäville?
Kumpi aiheuttaa "rallatusta" liika välys vai liian pieni?
Omassa rallattaa vedättäessä vaikka säädetty kohdilleen ja ei kohdilleen jne. Kaikki näyttää ehjältä venttiili kopan alla paitsi tiiviste on nyt useiden aukaisujen jäljiltä entinen, vuotaa siis kuin seula.
"Raamatun" arvothan ovat imu 0,15 pako 0,25 kuumana, eli varmaankin kun saavuttaa normi lämmöt eli ala viivalle.
Ja miten sujuvasti se liuska pitäisi väliin sujahtaa? En viitsi pistää vertauksia tähän..
Joku viisas tietenkin voisi tehdä jonkin "stickyn", venttiilien säätö faq tai sellainen eukku
Niin no ei sattuisi olemaan olemassa idiootti varmaa vanttiilien säätö systeemiä mekaanisesti(=ruuvattaville) säädettäville?
Kumpi aiheuttaa "rallatusta" liika välys vai liian pieni?
Omassa rallattaa vedättäessä vaikka säädetty kohdilleen ja ei kohdilleen jne. Kaikki näyttää ehjältä venttiili kopan alla paitsi tiiviste on nyt useiden aukaisujen jäljiltä entinen, vuotaa siis kuin seula.
"Raamatun" arvothan ovat imu 0,15 pako 0,25 kuumana, eli varmaankin kun saavuttaa normi lämmöt eli ala viivalle.
Ja miten sujuvasti se liuska pitäisi väliin sujahtaa? En viitsi pistää vertauksia tähän..
Joku viisas tietenkin voisi tehdä jonkin "stickyn", venttiilien säätö faq tai sellainen eukku