Kävin eilen penkittämässä -90 GTI Galantin 4X4 joka on "turbotettu" eli moottori on rakennettu uudelleen edellisen omistajan toimesta ( EVO 4 ).
Nykyisillä asetuksilla, 1.2 bar ahto, numerot ovat 280 PS ( 205 kW ) 6500 rpm ( 171 km/h 4. vaihde ) 370 Nm / 3650 rpm. ;D
Kun autossa on normaali GTI:n vaihdelaatikko+jakolaatikko+perä, en tee mitään, ja olen tähän tyytyväinen.
Testaaja oli samaa mieltä ja ainoa mitä ehkä kannattaisi tehdä, on suurempi välijäähdytin. Mutta ehkä joskus kun on varaa ostaa vahvempi laatikko + tykötarpeet-
Nykyisillä asetuksilla, 1.2 bar ahto, numerot ovat 280 PS ( 205 kW ) 6500 rpm ( 171 km/h 4. vaihde ) 370 Nm / 3650 rpm. ;D
Kun autossa on normaali GTI:n vaihdelaatikko+jakolaatikko+perä, en tee mitään, ja olen tähän tyytyväinen.
Testaaja oli samaa mieltä ja ainoa mitä ehkä kannattaisi tehdä, on suurempi välijäähdytin. Mutta ehkä joskus kun on varaa ostaa vahvempi laatikko + tykötarpeet-