vm.98 Carisman "moottorivalo"

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
En nyt meinannut millään keksia hyvää ja kuvaavaa otsikkoa?

Missä vika kun carisman mittarivaloissa välähtää aina välillä moottorivalo?
Jyrkästi kurviin ajettaessa tai joskus hidaste töyssyllä?
Ja juu en ole meinannut sammuttaa autoa ;D ;D

Pelkään vaan, että on tulossa iso lasku kun tuota valoansa vilkuttelee? :eek: ::)
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

Jossain anturissa kosketushäikkää tai sitten se klassinen pissapojannestesäiliön valo... :p
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

hih, en mä ihan niin blondi oo.... Ei se oo pissapojannesteen valo ;D
vaan siinä on ihan se moottorinkuva ja keltainen valo ;D (toisn pissiskin on keltainen)
Kyl mää ny pissapojanvalon tunnistaisin ;D
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

No näin arvelinkin... ;D Vilkuttelu viittaa kyllä johonkin kosketushäiriöön. Korjatkoon joku viisaampi, mutta käsittääkseni varsinaisessa vikatilanteessa valo palaa jatkuvasti ja silloin vikakooditkin ovat luettavissa - tällaisessa tapauksessa en tiedä jäisikö sinne vikamuistiin jälki, jolloin mahdollisen kosketushäiriöpaikan löytäminen helpottuisi. Ei pysty kyllä auttamaan enempää tällä tietotaidolla kun se ei ollut se pesurinnestevalo... ;D
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

Jos se kerran tolleen vilkuttelee niin silloin veikkaa että lambda-anturin piuha on löysällä.

Tarkistappa siinä pakosarjan päällä kun on se suojapelti niin siinä on semmonen reikä josta näkyy semmonen mutikka jonka päässä on piuha, niin mikä on sen piuhan kunto, voipi vika löytyä siitä...
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

Toivotaan, että kyse on vain siitä johdosta.
Mä en jaksa jos tuolla mittaristossa olisi taas jotain vikaa ::)
silloin kun ostin tuon niin laitoin takuu huollon piikkiin, että pitää korjata mittaristot kun bensavalo ja pitkienvalojen lamput/sulakkeet olivat kärähtäneet ;D
ja muustakin jotka eivät nyt tähän kuulu. Minä olen aika kova valittamaan kaikesta mikä liittyy autoon ;D Että aina saan sääliä niitä joilta auton ostan ;D Vaikka "onneksi" yksityiset eivät joudu korvaamaan mitään, ja ei kait kaikki autoliikkeetkään jos kyse vanhemmista autoista?
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

Skydiver sanoi
käsittääkseni varsinaisessa vikatilanteessa valo palaa jatkuvasti ja silloin vikakooditkin ovat luettavissa - tällaisessa tapauksessa en tiedä jäisikö sinne vikamuistiin jälki, jolloin mahdollisen kosketushäiriöpaikan löytäminen helpottuisi.

Mistäs tälläistä voisi lukea ::) (ja joo älkää naurako itseänne kuoliaaksi) Oikeesti toi on ensinmäinen auto mulle joka on noin "uusi" ja aivan vieras ja tuntematon automalli :eek:
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

Sassy sanoi
Mistäs tälläistä voisi lukea ::) (ja joo älkää naurako itseänne kuoliaaksi) Oikeesti toi on ensinmäinen auto mulle joka on noin "uusi" ja aivan vieras ja tuntematon automalli :eek:
Ainakin timanttihuollossa.
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

Haaa nyt eilen sitten syttyi se pesurinneste valokin ;D ;)
Mulla oli varsinainen disco carismassa kun eilen illalla saukkolasta kotiinpäin huristelin ::)
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

HuBu sanoi
Ainakin timanttihuollossa.

Ja n. 50€ per luku. Näin ainakin tikkurilan vemixillä. Eli koodien lukeminen omin avuin kannattaa..
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

Noin tuoreesta autosta on hankalampi lukea vikakoodeja itse. Mikäli vikakoodeja haluaa luetuttaa, niin kannattaa kysellä parista paikasta hinta hommalle. Tuo 50 € on kyllä jo aika korkea hinta ja varmasti löytyy paikka, josta sen saa halvemmallakin tarkastettua.
 
Vs: vm.98 Carisman "moottorivalo"

No toi itse lukeminen lähinnä olisi kiinnostunut, mutta en yhtään ihmettele, että alkaa menemään aika mahdottomaksi noinkin uuden auton kanssa. Nykyään kun ei meinaa enään mitään pystyä tekemään noille uusille peleille :mad:
 
Takaisin
Ylös Bottom