Hakutulokset

  1. Juhokaren

    Jarrulliset peräkärryt ja trailerit - mielipiteitä

    Minkä merkkisiä trailerijarruperäkärryjä käytätte? Voitteko listata jotain laadukkaamasta päästä - hintaa ei oteta huomioon. Saris on hyvä/erinomainen? ja kalliimpi Agados on hyvä/erinomainen myöskin, toimitus nopeahko kait ja järkevämpi hinnaltaan // (Agadosta ja Sarista pidetään kait aika...
  2. Juhokaren

    Uusien Mitsubishien takuukorjaukset - toimiiko?

    Minkälainen toimintavarmuus ja toimivuus ja luotettavuus/varmuus on Mitsubishin takuukorjauksilla? Korvaako Mitsubishi takuun alaiset viat pienemmästä isompaan (jopa moottorivikaan tai moottorin rikkoutumiseen (leikkaa kiinni / murskana))? Onko näissä asioissa nihkeä vai asiakasta ymmärtävä...
  3. Juhokaren

    L200 5gen - teholastut

    Minkälaisia lastuja saatiin entiseen 4gen L200:seen? Mitkä tai mikä valmistajan tekele oli paras laadultaan (ehkä myös tehoja aika maksimaalliset)? Onkohan tähän 5gen L200:seen tullut lastua? Valmistaako Mitsu itse lastuja tai virisoftia? Onko alan harrastajilla omaa viriohjelmaa, jolla...
  4. Juhokaren

    L200 Triton

    Mikä malli tämä on? Saako sitä Suomesta? Mitä se malli sisältää? Voiko saada enemmän tehoa L200sta kuin 178hv? Tietenkin tehtaan takaamana...
  5. Juhokaren

    Uudemman korimallin L200

    Milloin tällainen tulee markkinoille? Olen arvioinnut, että Mitsubishilla kuten monella muulla japsilla kestää uudistaminen ainakin pick-upeissa 5-6 vuotta. Mitsun L200 tuli markkinoille 2005? Milloin tulisi seuraava kokonaan uusi korimalli?
  6. Juhokaren

    Uusi L200

    Morjens kaikki, Olen aikaisemmin ollut tällä foorumilla. Palaan edelleen kiinnostavaan autoon. Eli olen kuullut lopultakin, että homma on menossa siihen suuntaan, että Mitsu tuo luultavammin markkinoille uuden Mitsubishi L200:n. Myyjän mukaan ainakin moottorit muuttuvat vähäpäästöisimmiksi ja...
Takaisin
Ylös Bottom