Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Kun glsi mallista kyse niin 8 venanen se on sillon.taimen sanoiOkei,kiitti,pitänne ootella et pakkanen hellittää jos ei pääse talliin.Onnistuuko muuten yläpuolelta koko homma. onko tässä 16 vai 8 venttiilinen kone,kyselevät joskus tarvikeliikkeessä. :
PERIAATTEESSA mutta harvoin käytännössä..taimen sanoiOnnistuuko muuten yläpuolelta koko homma.
Jokatapauksessa joudut irrottamaan kiristinpyörän että pääset purkamaan jakopäätä, niin siinä samalla se hihnakin irtoaa.taimen sanoiTos on ilmastointi,joka ei toimi,voisko sen hihnan katkasta siitä, turhana edesä
taimen sanoiEli sen pääsee sivusta tekemään,siis siitä lähtee lokasuoja pois,mikä toi "mopo" on, ja siivapyörä ?ei oikeen taivu viel tää auto slangi 8)
taimen sanoiKiitti. Tää on sit SOHC.Mikähän toi e33# on ja mistä sen selvittää.
EI tarvi.taimen sanoiSain viel vinkkiä et pitäs ottaa toinen moottorin kannake pois edestä
Helpottaa hommaa melkoisesti, moottoria täytyy tukea alhaalta jottei se roikahda kun kiinnikkeen irrottaataimen sanoiJos otan ton toisen moottorin kannakkeen pois et ois tilaa enemmän,lähteekö/takaisin helposti,vai pääsenkö helpommalla jos annan olla paikallaan.
Eli olet löytänyt vesipumpun siivapyörän. ;D Siinä keskellä ei ole pulttia, se on vesipumpun akseli joka törröttää siivapyörän keskeltä.taimen sanoiTos hihna pyöräs näyttäs olevan 4 pienempää pulttia,eikö siin sitten ole keskellä,
ST sanoiEi tarvi JP-hihnaa irroittaa,ainoastaan sen suojakoppa.
GSR sanoiNyt on pakko vähän kysennalaistaa tätä teoriaa, vesipumpultahan tulee se liitos alavesiletkun putkeen lohkon kylkeen. Väittäisin että jakopään hihna tarttee irrottaa pois tieltä. Muistaisin näin...
piste ehdotukselle multa +2taimen sanoiMitähän toi +1 meinas
Kyseenalaistaa kannattaa aina.GSR sanoiNyt on pakko vähän kysennalaistaa tätä teoriaa, vesipumpultahan tulee se liitos alavesiletkun putkeen lohkon kylkeen. Väittäisin että jakopään hihna tarttee irrottaa pois tieltä. Muistaisin näin...
Jep.taimen sanoiSekö uus pumppu painetaan vaan sinne takas,tiiviste väliin ja O rengas tonne pumpun puoleisen putken pohjaan, ja pultit kiinni.
Jos nyt puhut e32 galantin 1.8 koneesta niin pehmeitä puhut. Niin näytti Trediankin 1.8 myllyssä olevan tp -akselit. Tasapainoakselit siinäkin on samalla tavalla kuin 2.0 koneessakin.ST sanoisimonsays:
1,8 on TÄYSIN eri jakopäällä,puuttuu tasapaino-akselit->niinollen myös remmi kulkee eri reittiä..
Mutta miksi? Jossei sitä jakohihnaakaan tartte irrottaa... Kyllä siivapyörän pitäisi irrota ilmankin sen keskiöpultin irrottamista. Ei se paksu prikka ole siinä siivapyörässä kiinni, vähän tiukka se voi olla kyllä.Tarvii irroittaa se isokin pultti,yleensä siihen tarvitaan mopoa/+2m jatkovartta..
ITSE en ole nähnyt kuin kuvan mukaisia jakopäitä,joten jos niitä on tasapainoakselillisiakin,niin sitten on.GSR sanoiJos nyt puhut e32 galantin 1.8 koneesta niin pehmeitä puhut. Niin näytti Trediankin 1.8 myllyssä olevan tp -akselit. Tasapainoakselit siinäkin on samalla tavalla kuin 2.0 koneessakin.
Mutta miksi? Jossei sitä jakohihnaakaan tartte irrottaa... Kyllä siivapyörän pitäisi irrota ilmankin sen keskiöpultin irrottamista. Ei se paksu prikka ole siinä siivapyörässä kiinni, vähän tiukka se voi olla kyllä.
Jani T sanoiEnpä viitsi uutta aihetta aloittaa kun kuitenkin samasta asiasta on kysymys...
Eli onko kellään VARMAA tietoa mahtaako 1.8 E32A vesipumppu olla sama kuin 2.0 E33A:ssa?
Pääsis kerrankin vähän halvemmalla näissä autohommissa kun toi varaosa kiesi tossa pihassa seisoo ja siellä on uusi pumppu eukku
Jani T sanoiEnpä viitsi uutta aihetta aloittaa kun kuitenkin samasta asiasta on kysymys...
Eli onko kellään VARMAA tietoa mahtaako 1.8 E32A vesipumppu olla sama kuin 2.0 E33A:ssa?
Pääsis kerrankin vähän halvemmalla näissä autohommissa kun toi varaosa kiesi tossa pihassa seisoo ja siellä on uusi pumppu eukku