Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Ilotalo sanoiToivottavasti ne iskareiden alapäät lähtee irti särkemättä. Voi olla meinaan tiukassa.
Slider sanoiJoo, kyllä vähän närästi itteekin. Viimeeks kun etuvetoseen ostin vetonivelen, niin hintaluokka tais olla 70e luokkaa, ja joku laadukkaaksi tituleerattu osa oli.
En tiiä sit että mitä eroa käytännössä etuvetosen ja nelikon murroksessa on, muuta ku hinta..
Saattais löytyä satkun luokkaa ajettu, laitas oem numero omastas niin vilasen.Slider sanoiNjoo mietin ihan samaa että voishan sen käyttää irti, tiiviste siihen kannattaa ainakin vaihtaa. Ahistaa vaan tuo TPS anturin hinta, ja mitään halpaa kun ei viittis laittaa. :/
Ok, yritän muistaa huomenna tarkastaa.Slider sanoiToi o se uudemmanmallinen, MD614327
Slider sanoiNojuu, mistäs kautta mun nyt kannattas lähtee niitä mäntiä sit kurkistaan? olettaen että työkalut on taaskin se tasainen tallin lattia, ei mahiksia auton nostoon, eikä kyllä itseasias ees mahiksia myöskää koneen nostoon.
Jos kannen ottaa pois niin eikös männät nouse ylös kun päästää kampiakselista ne irti?
Slider sanoiJoo, siis meinasiks että lohko ois paikallaa ja nostas kannen pois ja pudottas öljypohjan alas?
Pidetään mielessä, tosin mulla ei oo kyllä missää vaihees ollu ideana ottaa tosta juurikaan noita vakiotehoja isompia tehoja, et sensuhtee noi takoroippeet on vähä yliampumista.
DaJackal sanoiNorsulla vain kone pois, tarvittaessa vähän ketjutaljalla avittaa jos pitää käännellä konetta sopivampaan asentoon.
Hyvin siellä mahtuu jos mitsumikkokin on tonnarinsa koneen jumpannut pois omassa tallissaan tuolla menetelmällä, mikon talli on nimittäin mielestäni huomattavasti pienempi. Ulkoapäin katsottaessa näyttää ainakin siltä että sinne jos työntää tonnarin niin eihän siellä ole tilaa edes räikän kääntämiseen. ;D