Jäsenen risl uusimmat tuotokset

  1. R

    98 1.6 Carisma vaihteisto ongelma

    Vs: 98 1.6 Carisma vaihteisto ongelma Heittäisin hatusta, että vois olla vitosen osalta myös joku synkronointiin liittyvä osa (synkronointirenkaat?) kulunu. Ainakin tuolta rellu-forumilta löyty vastaava ongelma jossa on syyksi ehdotettu tommosta. Mun vanhassa nissanissa (primera p11) oli...
  2. R

    98 1.6 Carisma vaihteisto ongelma

    Vs: 98 1.6 Carisma vaihteisto ongelma Luulen, että jos täältä kukaan ei osaa vastata niin kannattaa kysyä tuolta renault-kerhon puolelta ja moottori/voimansiirto-osiosta. Siellä ne luultavasti tietää jokaisen ratkaisun noihin ongelmiin. Muistaakseni siellä on aika paljon JB3-ketjuja, joista...
  3. R

    Carisma 98vm kierrosluku mittari

    Vs: Carisma 98vm kierrosluku mittari Mulla tekee kierroslukumittari Carismassa sillä tavalla, että se välillä näyttää liikaa kierroksia eikä suostu putoamaan about 1200rpm alle ollenkaan. Yhtäkkiä viisari vaan "pomppaa" esim liikennevaloissa tohon n. 1100-1200rpm ja sitten se alkaa laskemaan...
  4. R

    kiveniskemien paikkaaminen maalilla.

    Vs: kiveniskemien paikkaaminen maalilla. Ite paikkaillu noita ihan vaan spreiaamalla vanupuikkoon sitä maalia ja töpötelly sillä.
  5. R

    Carisma -97, kellon valon vaihto

    Vs: Carisma -97, kellon valon vaihto Kerran oon istunu vieressä kun noi valot on kaikki vaihdettu ja mielestäni se oli tuo koko yläosa tosta, joka vaan "kiskaistaan" irti. Oisko siinä ollu molemmilla sivuilla pari kohtaa, tyyliin "klipsiä", joihin voi yrittää esim. miniruuvarilla tai jollain...
  6. R

    Kysymyksiä mm. moottorinohjauksesta kuvien kera (4G92, Carisma 1.6 -97)

    Vs: Kysymyksiä mm. moottorinohjauksesta kuvien kera (4G92, Carisma 1.6 -97) Se hikoilu(muiden vikojen lisäksi)on ihan normaalia tolle rellutuotokselle. Sitten kun niitä öljyjä vaihtaa, niin siinä laatikossa ei toimi mitkä tahansa öljyt vaan pitää olla 75w-80. Jotain Elfin öljyjä tuohon...
  7. R

    Carisma 1.6 -97 lataus

    Vs: Carisma 1.6 -97 lataus Ihan samaa kamaa mullakin. Käynnistyksen jälkeen valot on himmeät ja sitten muutaman sekunnin päästä kirkastuvat. Sama jos pistää takalasinlämmittimen päälle tai sähköikkunan rullaa alas asti niin valot himmenee hetkellisesti. Himmenemiset tapahtuu myös ilmastoinnin...
  8. R

    M: Carisma 1.6 EXE / -99

    Otsikonmukainen auto. Tiedot: LUE TÄMÄ ENNEN KUIN LISÄÄT ILMOITUKSEN!!!
  9. R

    Carisma, flektien releet

    Vs: Carisma, flektien releet No toi nyt taas olis sitä järkevää ajattelua mikä ei sovi mun tyyliin ollenkaan :) Tommonen vaan kuulostaa niin älyttömältä suunnittelulta, että aina kellontarkasti säännöllisin väliajoin. Muuta haittaa tosta ei ole paitsi se, että tossa ykköskehän ruuhkassa kun...
  10. R

    Carisma, flektien releet

    Moro, Tossa Carismassa on pieni musta boksi, jossa näyttää olevan releet "Cond Fan Hi" ja "Cond Fan Lo". Olen aikaisemmin kirjoittanut tänne noista flekteistä, että ne lähtevät aina ilmastointia käyttäessä pyörimään molemmat saman aikaisesti n. 10 sekunnin välein ja sammuvat n. 5 sekunnin...
  11. R

    Carisma 1.6 gl takajarru ongelma.

    Vs: Carisma 1.6 gl takajarru ongelma. Kuuluuko tommosessa olla takana alunperin levyt? Mulla ainakin on rummut takana -99 1.6 EXE:ssä.
  12. R

    Carisma -98 1.6 käynnistysongelmia

    Vs: Carisma -98 1.6 käynnistysongelmia Kuulostaa hyvin paljon samalta kun mitä oli hetki sitten mun vanhassa -97 primerassa. Starttimoottorin ku vaihto niin korjaantu ongelma. Naksahdus, eikä pyöritystä. Ensin alko satunnaisesti jättämään paikkoihin, niin että joutu käymään piuhojen kanssa...
  13. R

    Carisma / kitinä+jumputus

    Vs: Carisma / kitinä+jumputus Jepjep, ei voi ku nauraa tälle toiminnalle. Lähin ottamaan tätä eturengasta irti niin 2 pulteista oli niin hyvin kiinni että kummatki sai sormenpäillä pyöritettyä suoraa pois siitä. Ihmeparantuminen tapahtui. En tajunnut tuota itse tarkistaa heti kun ääni kuulosti...
  14. R

    Carisma / kitinä+jumputus

    Vs: Carisma / kitinä+jumputus Tämmönen "Bosch car service" -> http://www.autoservice.fi/ .. ja vantaalla. Pyysin tänään erästä henkilöä ajamaan tuota autoa samalla kun itse kävelin vierellä niin ääni kuuluu vasemman eturenkaan kohdalta, ja aina tasasin väliajoin sen mukaan kuinka nopeasti...
  15. R

    Carisma / kitinä+jumputus

    Vs: Carisma / kitinä+jumputus Käytin korjaamolla jossa olivat ajaneet sillä. Sanoivat ettei pyörien laakereissa ole mitään. Ilmoittivat myös että jossain edessä olevassa flektissä on kulunut laakeri joka voi pitää jonkun verran ääntä, samoin ilmoittivat että vaihteisto ja alusta voivat pitää...
Takaisin
Ylös Bottom