Hakutulokset

  1. enJAN

    evo 4 ahto solenoidi

    joo elikäs jos solenoidi on rikki niin ahtaako enemmän vai vähemmän? olen ahtanut 0,9 ja yhtäkkiä ahtaa vain 0,6. uusi kello on joka pitäis 1 baarin asti pitää ahdot. ei vaikuttanut ahtoihin, turbo herää vaan vähän nopeamin. ei vuotoja missään ja turbo kunnossa. kokeillut 3 erilaisilla dumpilla...
  2. enJAN

    vanteiden hiekkapuhallus ja maalaus

    joo elikkäs olen tässä kysellyt firmoista mitä maksaisi vanteiden puhallus ja maalaus maksaisi. kallein tarjous jonka sain oli 150€ kpl. ! aika hurja hinta jos miettii että saa aika kivat uudet vanteet niiden kpl. hinnalla.. nojoo ja halvin paikka on Stopkorro Tuusulassa joilla on tämmönen hinta...
  3. enJAN

    evo 4etu sisä lokasuojat

    sopiiko euro lancerin lokarit evo4`een? ja mistä te olette ostaneet uudet?
  4. enJAN

    EVO IV nopeusmittari MP/H -->KM/H?

    Joo elikkäs mittari näyttää maileina mutta on ihan vakio kmh mittari. mittarin takaa olen katsonut eikä ainakaan siinä ollut mitään rosvottu joten missähän se muutin on? oisko se vaihdelaatikossa siinä missä se nopeuden antura on`? jos joku tietää niin voisitteko auttaa?
  5. enJAN

    evo4 vakio etuvalot korkeudensäädöillä

    Terve mistä sais hommattua E hyväksytyt etuvalot evo 4een? en löydä mistään ja kohta pitäis mennä katsastamaan :/
  6. enJAN

    evo IV vanteet

    Joo elikkäs kesävanteita olen ostamassa. Menevätkö nämä vanteet auton alle? Mulla on isot brembot etupäässä. http://www.gand.nu/product.php?id_product=456
  7. enJAN

    hukkaportin kello

    Elikkäs pari päivää sitten ostin mun ensimäisen evo IV. Se toimii todella hyvin kun ostin sen mutta eilen alkoi semmonen röpöltäminen kun kierokset menee yli 4000 ja kierokset lyö alas, kaikki toimii 1 ja 2 vaihteella mutta ei sen jälkeen. Muista topiceista olen todennut että voisi olla sen...
Takaisin
Ylös Bottom