Hakutulokset

  1. E

    kojetaulun merkkivalojen vaihto... galant 2.0 -92

    Eli pitäis päästä käsiksi noihin kojetaulun merkkivaloihin. Oisko hyviä ohjeita??
  2. E

    Galant 2.5 V6 ulkomailta tuotuna....kokemuksia..

    Olen itse saksasta tuotattanut edellisen autoni eli sen tiedän suurinpiirtein, mutta lähinnä tuo viron homma että onko sieltä helppo itse lähteä hakemaan. Kauan pitää varata aikaa jos auto on jo tiedossa ja menee vain hakemaan sen eikä enää etsimään?
  3. E

    Galant 2.5 V6 ulkomailta tuotuna....kokemuksia..

    Tuota viroa olen vain ajtellut juuri sen vuoksi kun on tuossa ihan lähellä ja varmasti helpompi hakea sieltä. Suomessa ei tällä hetkellä kyllä juuri tarjotaa ole muuta kuin noita 2.0 litraisia. Loppu kesästä olisi ollut reilusti kohtuu hintaisia mutta nyt ainakin ilmoitukset ovat vähentyneet...
  4. E

    Galant 2.5 V6 ulkomailta tuotuna....kokemuksia..

    Eli onko kellään kokemuksia tuollaisen galantin tuonnista ulkomailta? Paljon veroja ja minkä kautta tuotatitte vai haitteko itse? Onko kukaan hakenut/tuotattanut autoa virosta??
  5. E

    1.5 kaasari, moottori käynnistyy kylmänä muttei enää lämpimänä

    ei edes lupaa ja kone on kyllä tiukempi kuin tuo vanha joka oli kiinni. Tuolla uudella ajettu n. 100tkm vähemmän kuin vanhalla. Tulpat on kuivat vaikka kuinka starttaa eikä haise bensa.
  6. E

    1.5 kaasari, moottori käynnistyy kylmänä muttei enää lämpimänä

    ei tuossa syylärissä kyllä ole yhtäkään anturia. Termostaatin vieressä on kaksi. Toinen on yksinapainen ja toinen kaksi napainen mutta siihenkään ei kyllä mene kuin yksi johto. Vanhalla moottorilla kyllä flekti toimi hienosti ja piuhat on kyllä kaikki kiinni.
  7. E

    1.5 kaasari, moottori käynnistyy kylmänä muttei enää lämpimänä

    Re: 1.5 kaasari, moottori kävi muttei enää käynnisty..... Tänään koitin uudestaan ja lähti taas käyntiin mutta kun sammutin ja koitin hetken päästä uudelleen ei enää lähtenyt. Flekti ei myöskään lähde päälle, onko siihen vaikuttava anturi termostaatin vieressä olevista jompikumpi?? Flekti...
  8. E

    1.5 kaasari, moottori käynnistyy kylmänä muttei enää lämpimänä

    Eli vaihdoin moottorin ja laatikon autoon, pistin kaikki kiinni ja auto lähti käyntii ja käytin noin 10 min sammutin ja 2 min päästä koitin uudestaa niin ei enää lähtenyt käyntiin. Mikä voisi olla vikana? Kipinää tulee. Voiko kaasarissa olla jotain? Kyseinen moottori on seissyt useita vuosia...
  9. E

    irrallisen moottorin testaus....

    miten tuo sytytyspuolan virta kun pitäis koittaa yhtä moottoria (1.5 kaasari) eli voiko siihen vaan ottaa virran suoraan akulta vai kuinka pitäis laittaa nyt tässä testaus tapauksessa?? Entä miten tuo bensa, riittääkö että bensa "tankki" laitetaan kaasarin yläpuolelle ja sit valuu sieltä vai...
  10. E

    tulpat hajoaa...

    colt -89 1.5 kaasutin auto ei käynnistynyt, testasin tulpat, kahdesta ei tullut kipinää,kaupasta uudet ja toimi hienosti. Meni noin 3 viikkoa ja sama juttu. Mikä nuo tulpat hajottaa?? Tulpan johdot vaihdettu n. 2 vuota sitten 8mm silicon ja virranjakajan kansi ja pyörijä myös vaihdettu samaan...
  11. E

    käynnistys vaikeuksia

    1.5 kaasari colt -89 on nyt alkanut tehdä semmoista että kun on muutaman tunnin ajamatta ja käynistää niin ei oikein tahdo lähteä käyntiin ja kun lähtee käy aluksi tosi huonosta (todennäköisesti vain muutamalla pytyllä) Onko kosteutta jossakin vai mikä mättää?Nyt laitoin bensan lisäainetta jos...
  12. E

    jäähdytin nesteet pihalle....

    No niin. laitoin sitten isomman syylärin ja ehjän flektin niin johan pysyy kone viileenä. Vanhalla syylärillä lämmöt nousi normaalin ilman termostattiakin ja nyt ei nouse juuri ollenkaan jos ei laita termostaattia. Tein reilun koeajon ja oikeen kuumaksi yritin konetta saada eikä ainakaan vielä...
  13. E

    jäähdytin nesteet pihalle....

    juu flekti oli ainakin paskana.
  14. E

    jäähdytin nesteet pihalle....

    no nii, taas tuli nuolastua ennenku tipahti.....eli ajelin kaikessa rauhassa 80 alueella ja tulin taajamalle ja kaupan pihalle ni alko taas puskea paisarin läpi nestettä. ilmeisesti flekti ei toimi ollenkaan. Onko siihen oma sulake? Lämmöt ei tosin silti nousseet silloin eikä sen jälkeen kun...
  15. E

    jäähdytin nesteet pihalle....

    auto oli siis kyllä käyntilämpönen mutta ei lähelläkään ylikuumaa eikä auto enää ollut käynnissä kun tuota nestettä tuli paisarin läpi eli ei mäntä kyllä sillon enää mitään painetta sinne tee. Nyt ei enää ole tuota kyseistä asiaa tehnyt kun kiristin korkin nastoja.Vesipumppu myös vaihdettu ja...
  16. E

    jäähdytin nesteet pihalle....

    pahvi on juuri vaihdettu, venttiilinvarren kumien vaihdon yhteydessä. Joka tapauksessa ostan uuden syylärin tai käytetyt kun tuo alkaa olla muuten huonossa kunnossa kun kanavien välillä olevat "ritilät" varisee pois pikkuhiljaa.
  17. E

    jäähdytin nesteet pihalle....

    saatoin löytää vastauksen itse. Ajoin auton lämpimäksi ja oli normaalit lämmöt (mittäri lähempänä kylmää kuin kuumaa) sammutin ja menin tutkimaan mistä vuotaa niin totesin että jäähdyttäjän korkki laski läpi nestettä paisariin jo siinä lämpövaiheessa. Voiko siis olla että tuo korkin jousi on...
  18. E

    jäähdytin nesteet pihalle....

    tuli tuossa jäähdytin nesteet pihalle. eli jäähdytin oli aivan tyhjä, paisari melko täys ja höryä puhalsi läpi paisarin.uudet nesteet sisälle ja kaikki taas toimi hyvin eikä mikään vuoda. Öljyn seassa ei ole vettä ja letkut on kunnolla kiinni ja kuivat. Paisarin testasin vedellä eikä se...
  19. E

    Mistä saa paisuntasäiliön 1.5 glx -89 colttiin

    Re: Paisuntasäiliöä jep jep. ja misähän päin suomea paisarit sijaitsee?
  20. E

    Mistä saa paisuntasäiliön 1.5 glx -89 colttiin

    Mistä saa paisuntasäiliön 1.5 glx -89 colttiin??? En ainakaa huomannu motonetissä olevan. Edit: V**stna jos ei vihjeestä osaa vaihtaa otsikkoa oikeaksi niin voi olla kirjoittamatta tänne :seina
Takaisin
Ylös Bottom