Vs: 1990 Sapporo (AFI)
Teetän varmaan syyskuun aikana jakopäärempan autoon. Syytä on epäillä, että tuosta on tasapainoakselin hihna(t?) poikki, sillä siinä on koko omistussuhteen ajan tullut resonanssit 3000rpm:n kohdalla. Öljyvuotokin kun jatkuu entisellään, niin autosta mennee kaikki asiaankuuluvat stefat ja hihnat uusiksi.
Työ on tarkoitus teettää Kokkolan mitsuhuollossa alkuperäisosilla. Hintaa tulee, mutta kaipa se tässä kohtaa kannattaa; haluan tuon koneen niin nättikäyntiseksi ja värinättömäksi kuin sen saa, ilman että öljyä tarvitsee lisäillä koko ajan.
Kysyinpä muuten samalla vetonivelen hintaa; pelkkää ulompaa niveltä ei ole saatavissa, vaan olisivat tilaamassa koko vetoakselin (800eur!). Luulen, että tuon suhteen voidaan mennä tarvikeosilla, ellei tätä kautta sitten löydy orkkisniveliä.
Konehuoneen ilmeen pilaava lämpöpelti menee muuten myös vaihtoon ensi tilassa, vähintään silloin kun hörpöttävä pakarin/pakosarjan sauma tulee jossain vaiheessa kuntoon.
Samalla olisi mukava hankkia tuohon orkkikset tulpanjohdot.
Muuten tässä on menty ihan vain kovalla ajolla, tammikuun jälkeen on mittariin tullut nyt kaikenkaikkiaan 18 000 km. Ilmastointikin pelaa vielä.
Nyt sitten (...) kun nuo kaikki olisi kunnossa, tarvitsisi enää vaihtaa vain se tuulilasi. Niin, ja halkinaiset siniset kynnyslistat mihin joku on joskus polkaissut
Edit: Haa, 58 euron vetonivel lähti tännepäin tulemaan. Säästyi siis jakohihnarempan hinta eukku
Teetän varmaan syyskuun aikana jakopäärempan autoon. Syytä on epäillä, että tuosta on tasapainoakselin hihna(t?) poikki, sillä siinä on koko omistussuhteen ajan tullut resonanssit 3000rpm:n kohdalla. Öljyvuotokin kun jatkuu entisellään, niin autosta mennee kaikki asiaankuuluvat stefat ja hihnat uusiksi.
Työ on tarkoitus teettää Kokkolan mitsuhuollossa alkuperäisosilla. Hintaa tulee, mutta kaipa se tässä kohtaa kannattaa; haluan tuon koneen niin nättikäyntiseksi ja värinättömäksi kuin sen saa, ilman että öljyä tarvitsee lisäillä koko ajan.
Kysyinpä muuten samalla vetonivelen hintaa; pelkkää ulompaa niveltä ei ole saatavissa, vaan olisivat tilaamassa koko vetoakselin (800eur!). Luulen, että tuon suhteen voidaan mennä tarvikeosilla, ellei tätä kautta sitten löydy orkkisniveliä.
Konehuoneen ilmeen pilaava lämpöpelti menee muuten myös vaihtoon ensi tilassa, vähintään silloin kun hörpöttävä pakarin/pakosarjan sauma tulee jossain vaiheessa kuntoon.
Samalla olisi mukava hankkia tuohon orkkikset tulpanjohdot.
Muuten tässä on menty ihan vain kovalla ajolla, tammikuun jälkeen on mittariin tullut nyt kaikenkaikkiaan 18 000 km. Ilmastointikin pelaa vielä.
Nyt sitten (...) kun nuo kaikki olisi kunnossa, tarvitsisi enää vaihtaa vain se tuulilasi. Niin, ja halkinaiset siniset kynnyslistat mihin joku on joskus polkaissut
Edit: Haa, 58 euron vetonivel lähti tännepäin tulemaan. Säästyi siis jakohihnarempan hinta eukku