Avataan tänne nyt tämäkin osio.
Eli tapaus: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=14674.0
Eli tapaus: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=14674.0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Biim sanoiMikäs tuo notkahdus on käyrän alussa? Ilmeisesti vaihteen vaihto? Mua olis kiinnostanu just toi alavääntö...
Joka tapauksessa tehoihinsa nähden näyttää hyvin käyttökelpoiselta vääntökoneelta.
Väkisin tulin mielessäni verranneeksi omaan ex-corollaan (vanha 1.5L bensa), jossa oli vääntöhuippu 120nm @1800-2300rpm. Se oli mukavan leppoisa ajettava.
Moi!Wlooffy sanoiEn oo mittaillu mitään, mutta netin syövereistä löytyi että raideleveys pitäis pysyä sallituissa rajoissa 1290mm (Celeste) vrt 1360mm (Volvo 240 turbo)
Volvon perää ajallut ihan siltä kannalta että se olis jäykkä, kuten nykinenkin, levyjarrut ja mahdollinen lukko.
Tuentaa en ole miettinyt vielä sen suuremmin. Pitäisi nyt saada tuo ensimmäinen vaihe ekana valmiiksi
Mulla olisi 1,6 E31 syyläri,tarvike (Nissens),hyväkuntoinen.Wlooffy sanoiTässä koittanut miettiä että mistä autosta sitä repisi syylärin tuohon. Mahdollisimman tehokas ja halpa
Tietysti varmaankin jostain purku E3x galantista voisi saada ulosheittohintaan koinsyömiä syyläreitä
ast sanoi1.8 / 2.0 E3xA Galantin jäähdytin on suhteellisen kookas. Kaikki alkuperäiset ovat jo läpimätiä, uusia tarvikkeita saa 118 eurolla Motonetista. Luulisin riittävän turbon kanssakin.