Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Joo auton hinta on toki huomioitava hyvityksissä. -> oma auto oli myös sopivan hintainen mielestäni.. jopa edelleen remontointien jälkeen.. Siksi melko pieni hyvitys olisi riittänyt palauttamaan hyvän mielen kaupasta..

Mutta tosiaan muuten kaupat on sujuneet oikein mainiosti jo kahden auton kohdalla Japanimportsin kanssa..
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ESV:n korjaussedän mittaama välys kuulemma 1,3mm.
Jotain jännittävää ilmeisesti meidän mittauksessa tapahtunu sen lisäks että heittokello ei ollu kovinkaan suorassa, liekkö tippunu lattialle välissä ;D Kampi kuulemma asentajan mukaan ehjä, mutta laakeri aivan totaalisen soosina. Laakerinvaihdolla siis meinasivat. Noh, kuvia odotellessa..
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ast sanoi
Katselin että oma 1.5 mm oli aivan siinä rajoilla missä kanget vielä pysyivät suorassa. Laakerit olivat melko tasaisesti kuluneet. En olisi uskaltanut laittaa takaisin enää jos olisi ollut selvästi toispuoleista kulumaa.
Noinhan tuo sanoi Ast jo että 1.5 aika maksimi.. ;D
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Kammen kunnosta on kyllä epäilyksiä noilla välyksillä. Pyydä ainakin kuvat siitä. Ajaa sillä varmaan muutaman tuhat km vaikka minkälaisella kammella mutta kestävää tuskin tulee jos kammessa on kynnellä tuntuvia naarmuja.

Laakerin vaihto alakautta maksaa liikkeelle ehkä 10% verrattuna siihen että moottori otettaisiin ulos ja vaihdettaisiin kampiakseli tai jotenkin onnistuttaisiin vaihtamaan se moottori paikallaan. Ei kovin yllättävää että sillä aiotaan selvitä jos suinkin mahdollista.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Niin. No, ei vielä huudella, katsotaan miten etenee.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ast sanoi
Kammen kunnosta on kyllä epäilyksiä noilla välyksillä. Pyydä ainakin kuvat siitä. Ajaa sillä varmaan muutaman tuhat km vaikka minkälaisella kammella mutta kestävää tuskin tulee jos kammessa on kynnellä tuntuvia naarmuja.

Laakerin vaihto alakautta maksaa liikkeelle ehkä 10% verrattuna siihen että moottori otettaisiin ulos ja vaihdettaisiin kampiakseli tai jotenkin onnistuttaisiin vaihtamaan se moottori paikallaan. Ei kovin yllättävää että sillä aiotaan selvitä jos suinkin mahdollista.

Itse kuulin että välys olisi ollut vauhtipyörästä kellolla mitattuna 1,1mm ja olin vielä siinä uskossa että asentajamme (lue. ammattilainen) on ehdottanut asiakkaankin kannalta parasta ratkaisua tilanteelle.

Meille se laakerin tai kampuran laittaminen on ihan sama, se asentaja kuitenkin tuossa hallissa seisoo... aina vaan parempi että olisi kädet likaisena eikä vaan syleskele kattoon. 8)

Asiaa tai asian lopullista ratkaisua ei mielestäni ole vielä edes asiakkaan kanssa sovittu, että vielä ei ole tarvetta hötkyilyyn... autoliikkeestä voi myös suomessa saada palvelua ja vastinetta, vaikka se usein kuulostaakin lähes sarkasmilta.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Kuinka paksulti tuossa laakerissa on sitä valkometalli/kuparipintaa? Eli monenko millin jälkeen on teräs terästä vasten? Sitä vaan mietin että jos siitä kammesta on kymmenyskin lähtenyt niin äkkiä on taas välykset out of spec ja vika liene uusiutuu kun näyttää olevan muutenkin taipumusta tähän näillä eevoilla.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

MakeM sanoi
Kuinka paksulti tuossa laakerissa on sitä valkometalli/kuparipintaa? Eli monenko millin jälkeen on teräs terästä vasten?

Varmuudella en osaa sanoa kun en ole tutkinut mutta mielestäni selvästi alle milli.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ast sanoi
Varmuudella en osaa sanoa kun en ole tutkinut mutta mielestäni selvästi alle milli.
Jeps. Eipä tuo kai ainakaan paljoa paksumpi voi olla jos se koko laippa on ~2,2mm.. :-\
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Noniin, sain kuvia kammesta tuossa ja ihan kirkkaat liukupinnat näyttää olevan. Melkosta tuuria liene matkassa.
Vaihtavat laakerin ja kattoo mihin tuo välys asettuu, tehdas sanoo vissiin 0,05-0,20mm spec ja 0,25mm service limit?
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Minkälainen homma on vaihtaa toi pelkkä laakeri?
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

lancer evo-r sanoi
Minkälainen homma on vaihtaa toi pelkkä laakeri?

Sälät pois, öljypohja pois, laakeripukki irti, laakeri pois ja kasaus uudella laakerilla. Muutama tunti menee ensimmäistä kertaa tekevältä.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ast sanoi
Sälät pois, öljypohja pois, laakeripukki irti, laakeri pois ja kasaus uudella laakerilla. Muutama tunti menee ensimmäistä kertaa tekevältä.

Ymmärsinkö ny oikein,siis vaihdelaatikkoa ja jakopäätä ei tarvi purkaa pois?.Jos vaa muutaama tunti menee ensi kertalaiselta.
Voisiko joku laittaa linkin et osaan tilata oikeet laakerit (esim camskill) evo 4 kyseessä

Täytyy vissii alkaa metsästämää sellaisia työkaluja mis on keskel reikä ;)
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

frede sanoi
Ymmärsinkö ny oikein,siis vaihdelaatikkoa ja jakopäätä ei tarvi purkaa pois?.Jos vaa muutaama tunti menee ensi kertalaiselta.
Voisiko joku laittaa linkin et osaan tilata oikeet laakerit (esim camskill) evo 4 kyseessä

Ei tarvitse purkaa jakopäätä tai laatikkoa pois. Nelosessa ei tarvitse ottaa kulmavaihdettakaan pois, kolmosessa ehkä tarvitsee? Etupää pukeille tai ajorampeille, startti pois, downpipe pois, pari suojapeltiä pois ja öljypohjan saakin jo irti. Momenttiavaimen ja astelevyn toki tarvitset runkolaakeripukkien kiristämiseen.

Et voi tietää laakerin oikeaa kokoa ennen kuin olet avannut öljypohjan ja tulkinnut camskillin tilaussivulla olevan taulukon avulla lohkon ja kampiakselin merkinnöistä minkä kokoisen laakerin tarvitset.

Ja viitsitkö tämän avun vastineeksi kertoa paljonko välystä löytyy nyt? Kiinnostaa ihan yleisesti kartoittaa tilannetta ja seurata mitä on vielä onnistuttu korjaamaan pelkän laakerin vaihdolla.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ast sanoi
Ja viitsitkö tämän avun vastineeksi kertoa paljonko välystä löytyy nyt? Kiinnostaa ihan yleisesti kartoittaa tilannetta ja seurata mitä on vielä onnistuttu korjaamaan pelkän laakerin vaihdolla.

Juu kiitoksia vaan,mutta totuuden nimessä voin kertoo et en ole mitannut välystä
Kun saan aikaiseksi nii mittaan ja ilmoitan sitten
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Tässä ketjussa on jo ties mitä keskustelua, mutta päivitin silti aikaisempaan viestiini uusimman mittaustuloksen moottorista mitä tässä alunperin käsiteltiin:

8000-9000 km 0.11-0.12 mm (akku irti, ei tarkkaa kilometrimäärää muistissa)

Ei muutosta havaittavissa.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Joopa joo, eivät ole kuulemma vielä laakereita saaneet. Kohta on tietysti sopivasti joulupyhät ja.. :-*
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Selailin tos noita camskillin laakereita,näkyy olevan kahdenlaista eri tyyppiä
Crank Thrust Bearing ja Main Crank Bearings,näitä tarvii 4 kpl.
Tuleeko toi thurst bearing keskimmäisen pesään? ja noi main bearingssit sit sivuille?
Missä kohtaa ne merkinnät (lohko ja kampiakseli) suurin piirtein on?
Tarkoitus olis joulun välipäivinä avata toi öljypohja
Samahan se on sulattaako kinkkua sohvalla vai auton alla ;)
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Lohkon merkinnät oli muistaakseni siinä kytkimen päässä koneen ja "etupuolella".. siinä öljypohjan tasopinnassa siis. Kampurassa on ne maali merkit.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Thrust bearing = aksiaalilaakeri tai painelaakeri, eli tarkoittaa päittäislaakeria tässä tapauksessa. Tulee tosiaan keskimmäiseen pesään.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Kaikkein paras tapa on napsauttaa jokaisesta kaulasta laakeriliuska irti ja katsoa numerot niistä :) Kampiakselin merkintöjä ei muistaakseni ole kampurassa joka on ollut koneessa tehtaalta lähtien. Jos katsoo mitkä vanhat laakerit ovat olleet niin tulee ainakin oikeat. Huono puoli tuossa on ettei uusia laakereita saa joka maitokaupasta ja odotteluajan auto seisoo tai sitten se pitää kasata vanhoilla laakereilla tilapäisesti mikä on aika kypsää ja venyttää turhaan runkolaakerikansien pultteja (jotka on hylättävä kun ne ovat venyneet tietyn pituisiksi).
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Noniin, nyt vihdoin sain auton takaisin, tuskallinen kuukausihan tuossa meni. Moottorin ääni muuttui hieman, tiedä sitten johtuuko eri öljystä vai uudesta laakerista. Katsellaan ja seuraillaan välyksiä..8)
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

MakeM sanoi
Noniin, nyt vihdoin sain auton takaisin, tuskallinen kuukausihan tuossa meni. Moottorin ääni muuttui hieman, tiedä sitten johtuuko eri öljystä vai uudesta laakerista. Katsellaan ja seuraillaan välyksiä..8)

No mitä laitettiin? Kampiakseli?
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Pelkkä laakeri. Kampi oli kuulemma ehjä ja kuvissa näyttikin siltä. Pikkasen oli jotain kiillottumaa alkanut tulemaan siihen liukupinnalle, ei liene paljoa parempaan aikaan olis voinu vaihtaa laakeria. ESV:n asentajan kanssa tossa eilen autoa hakiessani juttelin vähän tästä, sano että mun tapauksessa oli kyllä laakeri hoitanut hommansa hyvin. Sanoi myös että tossa polkimen palautuksessa olis jonkinsortin suunnitteluvika, jää kuulemma helposti "pykälän" taakse ja saattaa kuormittaa päittäislaakeria sit. Pitää tutkia vähän kun käy landella.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Tuli mieleen et saako niitä lohkon puoleisia laakerin puolikkaita pois sielt välist,kun irroittaa laakeripukin?

Ei ole viel kerenny mittaamaan välystä,eikä käyttämään öljypohjaa pois.
Oli joulun aikana muuta remontti hommaa,ni ei jaksanut keskittyy tohon.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

frede sanoi
Tuli mieleen et saako niitä lohkon puoleisia laakerin puolikkaita pois sielt välist,kun irroittaa laakeripukin?

Saa, kyllä ne sieltä pyörähtää kampuran ympäri kun työntää ne liikkeelle. Tosin itse irroitin vain keskimmäisen tällä tavalla. Muut voivat olla aavistuksen hankalampia kun niissä ei ole reunusta. Uskoisin silti onnistuvan.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Löyty tämmönen: http://www.magnusmotorsports.com/tech/crankwalk.htm
Muut lukenu? Vähän spekulaatiota kyllä näemmä, mut ilmeisesti huonokuntonen öljypumppu vois kanssa herkistää tälle.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ast sanoi
Saa, kyllä ne sieltä pyörähtää kampuran ympäri kun työntää ne liikkeelle. Tosin itse irroitin vain keskimmäisen tällä tavalla. Muut voivat olla aavistuksen hankalampia kun niissä ei ole reunusta. Uskoisin silti onnistuvan.

Pois ne siis saa kohtuu helposti,mut mites se uusien asennus?
Saiko ne sinne kohtuudella ilman mitään isompaa hermon menetystä

MakeM sanoi
Löyty tämmönen: http://www.magnusmotorsports.com/tech/crankwalk.htm

Ovat vissii perehtynet asiaan kunnolla ku oikein lohkoja sahailevat.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

MakeM sanoi
Löyty tämmönen: http://www.magnusmotorsports.com/tech/crankwalk.htm
Muut lukenu? Vähän spekulaatiota kyllä näemmä, mut ilmeisesti huonokuntonen öljypumppu vois kanssa herkistää tälle.

Kai tuohon crank kävelyyn on syy ? -->seuraus

Kaikki vaihtelee laakereita. Mutta mikä on se syy mikä tuon aiheuttaa ?? Kait tuon nyt joku on jossakin päin mualimaa ratkassu
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

frede sanoi
Saiko ne sinne kohtuudella ilman mitään isompaa hermon menetystä

No eipä siinä mitään ongelmaa ollut. Tarpeeksi öljyä tai vielä parempi, jotain moottorin kasaukseen tarkoitettua rasvaa ja sitten vaan laakeri paikalleen.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

MakeM sanoi
Löyty tämmönen: http://www.magnusmotorsports.com/tech/crankwalk.htm
Muut lukenu? Vähän spekulaatiota kyllä näemmä, mut ilmeisesti huonokuntonen öljypumppu vois kanssa herkistää tälle.

Muuten ihan kiva, mutta ainakin Evo 4:ssa on saman tapaiset öljysuuttimet kuin 1G Eclipsessä. Ei siis tuollaiset laakerilta öljyn ottavat mitä 2G Eclipseissä on ja mitkä tuo artikkeli syyllistää.

Fiksumpaa luettavaa mielestäni:
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=84662

Teorioita riittää, mutta tässä threadissa on esitetty ainoa korjaus mistä on tietääkseni ollut apua.

Edit: ja se korjaus oli sittenkin tällä, mutta ylläolevassa on aiheeseen liittyvää keskustelua:

http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=134800
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Palataanpa vielä tähän aiheeseen
Sain MakeM:än viesteistä en käsityksen et ovat vaihtaneet vain yhden laakerin. Rittääkö välyksen ehkäisemiseksi et vaihdan vain sen päittäislaakerin (keskimmäisen siis)?
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

frede sanoi
Palataanpa vielä tähän aiheeseen
Sain MakeM:än viesteistä en käsityksen et ovat vaihtaneet vain yhden laakerin. Rittääkö välyksen ehkäisemiseksi et vaihdan vain sen päittäislaakerin (keskimmäisen siis)?

Itse vaihtaisin kaikki mitä sieltä voi vaihtaa kun se kerta on auki. Mielestäni myöskin laakereille tuleva "kannatus/kuorma" voi vaihtua jos vain yksi vaihdetaan.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Riippuu paljonko niillä on ajettu. Jos 100 tkm niin vaihtaisin kaikki, jos esim. 10 tkm rempan jälkeen ja silti kuluu päittäislaakerointi niin yksi riittää.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ast sanoi
Riippuu paljonko niillä on ajettu. Jos 100 tkm niin vaihtaisin kaikki, jos esim. 10 tkm rempan jälkeen ja silti kuluu päittäislaakerointi niin yksi riittää.
juuri näin :peukku
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Onkos kukaan tällä foorumilla kokellut muokata tuota laakeria ja onko crankwalk ongelmat vähentynyt.Menee tuo englanninkielen lukeminen välillä vähän arvailuks niin olikos tuossa kuvasarjassa tarkoituksena että viistetään runkolaakeripukkia tuosta reunasta? Ja minkähän verran siitä kärsii tavaraa ottaa pois?
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

stara sanoi
Onkos kukaan tällä foorumilla kokellut muokata tuota laakeria ja onko crankwalk ongelmat vähentynyt.Menee tuo englanninkielen lukeminen välillä vähän arvailuks niin olikos tuossa kuvasarjassa tarkoituksena että viistetään runkolaakeripukkia tuosta reunasta? Ja minkähän verran siitä kärsii tavaraa ottaa pois?

Kukaan ei tiedä kuinka paljon tuosta pitäisi materiaalia ottaa pois. Vaatisi useamman kappaleen ja ajoa yli 50tkm? testin että voisi sanoa...

Kannattaako ylipäätään mennä modifikoimaan? Käsittääkseni kulumista tulee pääasiassa kun kytkin on pohjassa. Varsinkin jos ajalee vakio kytkimellä ja välttää kytkimen painamista(esim. käynnistäminen, liikennevalo odottelut yms.) varmasti pääsee pitkälle. Eli jos uusit laakerit ja mahdollisesti kampiakselin uskoisin että seuraavan kerran hajoaa jostain muualta ;D .
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

stara sanoi
Onkos kukaan tällä foorumilla kokellut muokata tuota laakeria ja onko crankwalk ongelmat vähentynyt.Menee tuo englanninkielen lukeminen välillä vähän arvailuks niin olikos tuossa kuvasarjassa tarkoituksena että viistetään runkolaakeripukkia tuosta reunasta? Ja minkähän verran siitä kärsii tavaraa ottaa pois?

Runkolaakeripukkiin tehdään viiste jonka tarkoitus on toimia öljykanavana. Laakeriin pitää myös viilata kolot siihen kohtaan mihin tuo kanava päättyy. Laakerin kolo ei tule laakeripintojen kohdalle. Ei mitään aavistusta paljonko voi ottaa. Mieluummin tietty liian vähän kuin liian paljon, se on helpompi korjata jos huomaa että laakeri alkaa kulumaan taas.

Itse otin sen verran kuin uskalsin. Jos alkaa kulumaan niin tutkitaan öljynpaineet ja kun vaihdetaan laakeri niin paineiden mukaan viilataan vähän lisää. Toistaiseksi ei ole kulunut ;D
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

frede sanoi
Palataanpa vielä tähän aiheeseen
Sain MakeM:än viesteistä en käsityksen et ovat vaihtaneet vain yhden laakerin. Rittääkö välyksen ehkäisemiseksi et vaihdan vain sen päittäislaakerin (keskimmäisen siis)?
Juu eivät ESV:llä vaihtaneet tosiaan kun päittäislaakerin. Pitää varmaan mittailla välystä kun seuraavan kerran öljyt vaihtaa.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Noniin nyt on päästy täs asias eteenpäin.
Mittasin päittäisvälyksen joka oli n.1.2mm,pientä heittoa oli mittaus kertojen välillä
Uusien laakereiden jälkee n.0.2mm.Pitää mittailla tota välystä aina välillä.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Toi 1,2mm on niinku ihan rajoilla ettei kammessa ole jotain. Katoitko että oli ihan tasaset pinnat?
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

MakeM sanoi
Toi 1,2mm on niinku ihan rajoilla ettei kammessa ole jotain. Katoitko että oli ihan tasaset pinnat?

Kammessa ei näkyny/tuntunu mitään naarmuja tai kuoppia
Tiedä sit tost mittaus tuloksen varmuudesta ku mittasin sen siit hihnapyörän laidast,mut niinku sanoin nii kampi vaikutti hyvältä.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Kyllä se pitäis aika tarkkaan siitä saada. Paras ois tietysti rakotulkilla mittailla.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

No nii n.1000km ajettu ja tuli toi välys mitattua.
Siitähän se riemu repes ,välys melkeen saman verran ku ennen laakereiden vaihtoa :seina
Pitää vissiin totutella ajatukseen et moottori on sökönä, jos yrittäis hommata 5:en tai 6:en konetta tohon.
Täytyy viel tarkastaa jos pultit olisivat venyneet,eivätkä jaksaisi kiristää enää kunnol.
Taitaa vain olla toiveajattelua toi tommonen. No ei se taivastelu täs auta yhtään.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

Luultavasti kampiakseli on sökö kun kerran noinkin paljon välystä oli alunperin. Et ehkä jostain syystä huomannu sitä kun akseli oli moottorissa paikallaan?

Pulttien pituuden voi mitata, mutta kyllä ne muutaman kerran helposti kestävät kiristämisen ennen maksimipituuteen venymistä.

Minkä valmistajan laakerin laitoit?
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ast sanoi
Minkä valmistajan laakerin laitoit?

Välystä oli ennen laakereiden vaihtoa n.1.2-1.1mm
Nyt noin puolet tosta.
Laakerit on ACL:än,eikös mitsun omat laakeritkin ole acl:än valmistamat?
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ACL:n pitäisi olla ihan laadukasta kamaa ja on ainakin hyvin samanlainen alkuperäiseen verrattuna. Tästä ei siis pitäisi olla kiinni.

Onko autossa joku jäykkä kytkinasetelma kiinni? Sekin voi pahentaa tilannetta.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

ast sanoi
ACL:n pitäisi olla ihan laadukasta kamaa ja on ainakin hyvin samanlainen alkuperäiseen verrattuna. Tästä ei siis pitäisi olla kiinni.

Onko autossa joku jäykkä kytkinasetelma kiinni? Sekin voi pahentaa tilannetta.

Kyl pitäis olla aivan vakio asetelma,tuntuu ainakin siltä
100% varmuudella en voi sanoo ku en ole sitä (vielä) käyttäny auki.
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

http://www.angelfire.com/pa4/crankwalk/ Tälläinen sattui silmään jossa näyttäs olevan kaikkea kivaa aiheen tiimoilta :peukku Tosin tuo laakerien porailu on hivenen..
 
Vs: Evo 4 crankwalk (oli: käyntihäiriö)

16000 km ajettu ja välys edelleen mittaustarkkuuden puitteissa sama kuin moottorin kasaamisen jälkeen, ~0.12 mm.

Hyvä siitä taisi tulla :)
 
Takaisin
Ylös Bottom