Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
ast sanoiRiippuu käyttötarkoituksesta. Torin kulmalla tai Essolla reikälevyt kelpaavat hyvin. Ajamiseen kannattaa hankkia tavalliset tai rahamiehien kaksiosaiset levyt. Reikälevyllä kasvattaa levyn halkeamisen todennäköisyyttä.
cubeqtio sanoiKaksiosaiset jos on ylimääräistä ja haluaa parasta. Jos on katua ja satunnaista rataa niin normaalit levyt vain paikalleen. Camskill myy vakiolevyjä hyvään hintaan ja ne ovat erittäin potentiaalinen vaihtoehto. Uskon että hyvät palat + kunnon nesteet + punosletkut tekevät jo tarpeeksi satunnaiseen rata-ajoon.
Makeko sanoiite vaihoin tossa eilen teräspunosletkut. tuntumaa tuli heti lisää jarruihin. kyllä se sen verran auttaa pysähtymiseen ettei letku pääse enää pullistuu...
eukku-JP- sanoiVai johtuiko uusista paloista ja jarrujen ilmauksesta...? Siinäpä onkin miettimistä.
Peke sanoiMinkäs hintasia nuo paremmat letkut on(esim. Evo 9) ja mistä tilailette niitä?
Putte sanoiItsellä ongelmana h-lvetinmoinen vinkuna kun jarrut ovat vähänkin lämpöiset, eli lähes aina. :-\
Levyinä edessä Brembon kaksiosaiset ja ensin paloina olivat Briteissä laitetut Textarin palat ja nyt Mintexin palat, joten liian kovista paloista ei ainakaan pitäisi olla kyse. Minkäslaisia levy-palayhdistelmiä muut ovat vitosissa/kutosissa käyttäneet?
Ei ole ihan palasiksi tullut purettua, voisiko ratkaista ongelman?Harri K sanoiootko satulat purkanut ihan osiin?
Männät herkistellyt yms..