Evo 9:iä ostamassa

nokonzok sanoi
Jokaisella on tietysti oikeus tehdä omalle autolleen ihan mitä vain, eikä siinä sen enempää. Myönnän myös, että suhtaudun itse näihin autoihin lähes fanaattisesti ja olen sen koulukunnan edustaja, että kilpaperimää tulisi vaalia myös muutoksia tehdessä. Ei siis lexus-valoja tai bling bling juttuja vaan roiskeläppiä ja compomotiven vanteita :)

Jumapliuta.. kiteytit omat ajatukseni juuri noihin sun sanoihin :) Itse olen myös hyvin fanaattinen näiden arvostuksen kanssa, se tunaaminen pitää suorittaa kunnioittaen auton perimää.


Näihin autoihin ei lasikuidut sun muut pers.. sovi. ;D
 
vase sanoi
Oletin, että entisenä seat kuskina voisit hyvinkin lykätä jotkut halpis momot evoon, eikä se tekisi edes tiukkaa. En siis osannut suoralta kädeltä arvata mitä momon vannemallia olet katsonut.

[quote author=Axu]
Tuo nyt oli vaan piikki takaisinpäin..Ei kummempaa. Jos on vieraillut dynamiitin kannulla niin tietää mistä puhuu.  :-* Vasella on sitä paitsi noussu päähän kun sillä on PV!
[/quote]

Juu, näinhän se menee...

[quote author=Axu]
Ei sua Peke kukaan Seatin takia syrji, mut turhan kovien kommenttien ja puolustautumisen takia kyllä..Kuten sanoin, EI HERNEITÄ. Koitetaan vaan auttaa miestä mäessä, toki tiedät ite mikä sun autoon sopii.
[/quote]

No ei minusta mielipiteidenkään takia tartte rueta aukoo. Kyllä mä voin takasikin rueta, mutta minusta se on lapsellista. Eikös asiat ja mielipiteet "riitele" eikä ihmiset? Ja mitkä on kovia kommentteja?

[quote author=Axu]
P.S. Hommaa sit vaikka kevyet 17" radalle? Eikös Super/Ultraleggerat ole jo kevyet vaikka onkin "edulliset"..
[/quote]

Tätä juuri meinasin. Ja itse asiassa juuri noita vanteita olen ajatellutkin keveytensä ja hinnan puolesta...Radalla ku kuitenkaan en varmaan montaa kertaa kesässä pääse käymään. :-\ Ja lasikuitua ei todellakaan ole mun Evoon tulossa. Nyt täällä vähän sekoitetaan asioita. Muutakin "tuunaamista" on ku vaan ralli-ja lasikuitu-tyylit. ;)
 
malinen sanoi
Näihin autoihin ei lasikuidut sun muut pers.. sovi. ;D
Öö.?
Eikös Evoissa jo ole puskurit&helmat lasikuitua,vai ovatko vielä muovia?
Enivei,aika sama asia,ja TURHA puhua raudasta nykyautoissa..
 
ST sanoi
malinen sanoi
Näihin autoihin ei lasikuidut sun muut pers.. sovi. ;D
Öö.?
Eikös Evoissa jo ole puskurit&helmat lasikuitua,vai ovatko vielä muovia?
Enivei,aika sama asia,ja TURHA puhua raudasta nykyautoissa..

Lokarit ja konepelti on alumiinia, muut osat niinkuin puskurit jne on nykyautoissa ABS-muovia, ei lasikuitua. Lasikuitu tarkoittaa tässä karseaa korisarjaa!
 
Peke sanoi
Ja mitkä on kovia kommentteja?

Ei muuten mutta oli jo toinen kerta kun laitoit mulle et pidä huoli omista asioistas jos et tiedä mitään (suunnilleen noilla sanoilla)..Aika karskia tekstiä IMO.

Mut peace. ;)
 
nokonzok sanoi
Testailivat ysin TBE putkia Wastegate Chatterissa ja paras hintalaatusuhde oli Magnexin putkessa. Antoi myös tehoa eniten. Saan järjestettyä, jos tarvitset. Mitsun omassa pöntössä ei ole paljon järkeä, koska se maksaa käytännössä saman kuin laadukas TBE putkisto.

Heh.. löytyi juuri mainio kommentti EVO VII FQ omistajalta Magnexista:

"I have the Magnex, sounds great, but I wouldn’t recommend it at all. Fits like a crock of sh!t. "

"I’ve already had the centre section off twice to cut the flange off and re-weld it to make it fit better. It hangs to low, also drags over the D/P, which also sits to low and needs 8mm of spacers for the lower strut braces to clear. Plus the first box hangs to near the drive shaft and has miles of clearance the other side of the tunnel, despite my attempts." ;D :seina
 
malinen sanoi
nokonzok sanoi
Testailivat ysin TBE putkia Wastegate Chatterissa ja paras hintalaatusuhde oli Magnexin putkessa. Antoi myös tehoa eniten. Saan järjestettyä, jos tarvitset. Mitsun omassa pöntössä ei ole paljon järkeä, koska se maksaa käytännössä saman kuin laadukas TBE putkisto.

Heh.. löytyi juuri mainio kommentti EVO VII FQ omistajalta Magnexista:

"I have the Magnex, sounds great, but I wouldn’t recommend it at all. Fits like a crock of sh!t. "

"I’ve already had the centre section off twice to cut the flange off and re-weld it to make it fit better. It hangs to low, also drags over the D/P, which also sits to low and needs 8mm of spacers for the lower strut braces to clear. Plus the first box hangs to near the drive shaft and has miles of clearance the other side of the tunnel, despite my attempts." ;D :seina

Mielenkiintoista. Em. lehdessä niitä sovittelivat ysiin ja totesivat, että sopii kuin nakutettu. Nimenomaan kiiteltiin, että downpipellekin on kivasti tilaa, se kun ei aina ole itsestään selvää. Kuvissa näytti olevan ainakin oikein hyvä.
 
Axu sanoi
Peke sanoi
Ja mitkä on kovia kommentteja?

Ei muuten mutta oli jo toinen kerta kun laitoit mulle et pidä huoli omista asioistas jos et tiedä mitään (suunnilleen noilla sanoilla)..Aika karskia tekstiä IMO.

Mut peace.  ;)

No en todellakaan ole tollasta kirjoittanut!!! Vai missä...? Yhden kerran kirjoitin, että kannattas olla todellista tietoa asiasta(tämä Mazdan kiihtyvyys), ennenkuin kirjoittaa ns. varmana asiasta. Siinä kaikki. Taas lievää ylireagointia... :p :(  Eiköhän nyt keskitytä asiasta jauhamiseen eikä tälläseen lapselliseen piikittelyyn. ;)
 
Kävin tänään paikallisessa Mitsun liikkeessä täällä Unkarissa ja myivät ihan pakasta vedettyä sinistä Evo kasia hintaan 30000€. Ysi maksaa täällä ihan uutena hiukan valuuttakurssin heilahtelusta riippuen n.10k€ enemmän.

Tuo kasi oli vaan jäänyt varastoon kun ei ollut mennyt kaupaksi ja nyt se on jo "vanha" malli, jota kukaan ei halua kun uudempikin on tarjolla. Kyllä tuohon hintaan vois melkein ostaa vaikka kakkosautoksi kun uutena saa ja kaikki takuut yms. on voimassa  8)

Tänään tilasin oman ysin ja toimitusaika on kaksi viikkoa, joten siihen saakka pitäis malttaa  :p Paikalliseen perusvarusteluun kuuluu myös Bilsteinit ja BBS:t. Lisäksi lupasivat heittää takaiskarien poikkituen, tekstiilimatot ja sisustan pieniä koristelisiä kaupan päällisiksi  :peukku

Lähitulevaisuudessa pitänee siis tutustua noihin jäsenhakemuksiinkin ;)
 
Tänään se tapahtui, evo tuli tilattua.
nytten odotellaan, että pääsee :driver
 
Mitäs mieltä porukka on, että mistähän mahtais saada halvimmalla Falken FK-451 kumit koossa 235/35 19? Tai saa muitakin renkaita ehdotella, mutta noita on itsellä ollut ja on vain hyviä kokemuksia... ::)
 
Mitsu tuli tällä viikolla ja hymy on kyllä ollut korvissa siitä lähtien ;D

Mahtaako jostain saada hommattua elektronista osaluetteloa EVO IX:lle? Suomen maahantuojalta varmaan saanee tilattua suomalaisen manuaalin ja huoltokirjan kun tällä hetkellä ne on Unkariksi :p
 
Tarzi sanoi
Mitsu tuli tällä viikolla ja hymy on kyllä ollut korvissa siitä lähtien ;D

Mahtaako jostain saada hommattua elektronista osaluetteloa EVO IX:lle? Suomen maahantuojalta varmaan saanee tilattua suomalaisen manuaalin ja huoltokirjan kun tällä hetkellä ne on Unkariksi :p

Löysitkö jo lisävarusteluettelon?

Se löytyy täältä:

http://www.mitsubishi.fi/pictures/62C7647B-016A553E-C0A8013D-F00F3842.pdf
 
malinen sanoi
Löysitkö jo lisävarusteluettelon?

Se löytyy täältä:

http://www.mitsubishi.fi/pictures/62C7647B-016A553E-C0A8013D-F00F3842.pdf

Juu, tuo on kahlattu läpi moneen kertaan  ;D Kiitokset vaan.
Nyt olis kuitenkin hakusessa huollon/maahantuojan käyttämä EPC ja jos joku tietää mistä sellaisen vois ladata tai hommata niin kaikki vinkit ja apu kelpaa. Entiseen Typerään sellainen löytyi Hondan huoltomanuaalien kera ja oli todella hyödyllinen mm. sisustaa purkaessa ja modeja tehdessä kun näki miten kamat oli kiinni, momenttiarvot, varaosanumerot yms...
 
Henk. koht löytyy kyllä EVO IX:n huoltomanuaali, mutta se on JDM mallille.. eroja kuitenkaan ihan järkyttävästi ei ole.

Varaosaluettelo olisi jees :)
 
Malinen, tarkoitatko sähköistä manuaalia kiristysarvoineen, räjäytyskuvineen jne? Ei siis sitä auton mukana tulevaa vihkosta.

Jos sulla on tuo sähköisenä niin voisitko laittaa vaikka privana mistä olet hommannut tai mistä sellaisen mahtais saada hommattua? Kiitos!
Sisustat ja korin osat kiinnityksineen noissa kuitenkin on varmasti niin lähellä toisiaan että JDM-versiokin rokkaa ihan hyvin.
 
Tarzi sanoi
Malinen, tarkoitatko sähköistä manuaalia kiristysarvoineen, räjäytyskuvineen jne? Ei siis sitä auton mukana tulevaa vihkosta.

Jos sulla on tuo sähköisenä niin voisitko laittaa vaikka privana mistä olet hommannut tai mistä sellaisen mahtais saada hommattua? Kiitos!
Sisustat ja korin osat kiinnityksineen noissa kuitenkin on varmasti niin lähellä toisiaan että JDM-versiokin rokkaa ihan hyvin.

Pistä YV:llä mulle sähköpostiosoitteesi ?
 
Onko suomessa mitään firmaa, mikä toimittaa evo 9 kaikkia jännää osaa???

Mitä/onko ralli artilla viri osaa evo 9???+
 
Tdi?? sanoi
Onko suomessa mitään firmaa, mikä toimittaa evo 9 kaikkia jännää osaa???

Mitä/onko ralli artilla viri osaa evo 9???+

Koska kaipalemiasi puljuja tuntuu olevan kovin vähän Suomessa, allekirjoittanut alkaa toimittamaan viriosaa Evoihin niitä kaipaleville. Homma on vielä hieman kesken, mutta lanseeraus varmasti tulee näkymään tälläkin foorumilla syyskuun kuluessa.

RalliArtilla toki on osaa, mutta harvaa niitä siviiliautossa kannattaa käyttää. Muutenkin hinta/laatusuhde on useinkin hieman kyseenalainen. Tavara on todella todella laadukasta, mutta hinnat ovat aivan hirvittäviä. Poikkeuksia tosin löytyy, esim. allekirjoittaneella on RalliArtin kytkinasetelma joka ei ole kovinkaan kallis ja toimii todella hyvin, kunhan levy on jokin muu kuin RalliArt.
 
nokonzok sanoi
Tdi?? sanoi
Onko suomessa mitään firmaa, mikä toimittaa evo 9 kaikkia jännää osaa???

Mitä/onko ralli artilla viri osaa evo 9???+

Koska kaipalemiasi puljuja tuntuu olevan kovin vähän Suomessa, allekirjoittanut alkaa toimittamaan viriosaa Evoihin niitä kaipaleville. Homma on vielä hieman kesken, mutta lanseeraus varmasti tulee näkymään tälläkin foorumilla syyskuun kuluessa.

RalliArtilla toki on osaa, mutta harvaa niitä siviiliautossa kannattaa käyttää. Muutenkin hinta/laatusuhde on useinkin hieman kyseenalainen. Tavara on todella todella laadukasta, mutta hinnat ovat aivan hirvittäviä. Poikkeuksia tosin löytyy, esim. allekirjoittaneella on RalliArtin kytkinasetelma joka ei ole kovinkaan kallis ja toimii todella hyvin, kunhan levy on jokin muu kuin RalliArt.

Siksi ralliartin osaa, että takuut säilyy..
Tai niin vemixillä sanottiin, koeajon yhteydessä
 
Tdi?? sanoi
Siksi ralliartin osaa, että takuut säilyy..
Tai niin vemixillä sanottiin, koeajon yhteydessä

Säilyykö eevoissa muka koneen/voimansiirron/etc osalta takuut, jos tehoja lisäilee? :nykii Olipa swapatut osat sitten RalliArt:a taikka jotain muuta ???
 
nokonzok sanoi
Koska kaipalemiasi puljuja tuntuu olevan kovin vähän Suomessa, allekirjoittanut alkaa toimittamaan viriosaa Evoihin niitä kaipaleville. Homma on vielä hieman kesken, mutta lanseeraus varmasti tulee näkymään tälläkin foorumilla syyskuun kuluessa.

Melko mielenkiintoinen väite ettei EVOille olisi palaa tarjolla Suomessa, voisitko vähän kertoa mihin perustat väitteesi?

Jos Mitsuista puhutaan niin EVOhan on melkein ainoa malli jolle jotain osaa on (yleisesti) tarjolla.

Lisäksi useimmille EVOon(kin) osaa valmistavalla yrityksellä on Suomessa virallinen maahantuoja, lähinnä tarjonnasta puuttuvat pienet paikalliset valmistajat, joiden tuotteita ei välttämättä myydä kuin kotimaassa.

Esim. Powerdose myy yli 800 valmistajan tuotteita, sekä valmistaa / valmistuttaa itse tuotteita vastaamaan asiakkaidensa tarpeita. Evoille löytyy tarjontaa turbosta takalasin tarraan ja tietoa jotai ei talon sisältä löydy voidaan tarvittaessa hakea rallimaailmasta.
 
MaxFlower sanoi
nokonzok sanoi
Koska kaipalemiasi puljuja tuntuu olevan kovin vähän Suomessa, allekirjoittanut alkaa toimittamaan viriosaa Evoihin niitä kaipaleville. Homma on vielä hieman kesken, mutta lanseeraus varmasti tulee näkymään tälläkin foorumilla syyskuun kuluessa.

Melko mielenkiintoinen väite ettei EVOille olisi palaa tarjolla Suomessa, voisitko vähän kertoa mihin perustat väitteesi?

Jos Mitsuista puhutaan niin EVOhan on melkein ainoa malli jolle jotain osaa on (yleisesti) tarjolla.

Lisäksi useimmille EVOon(kin) osaa valmistavalla yrityksellä on Suomessa virallinen maahantuoja, lähinnä tarjonnasta puuttuvat pienet paikalliset valmistajat, joiden tuotteita ei välttämättä myydä kuin kotimaassa.

Esim. Powerdose myy yli 800 valmistajan tuotteita, sekä valmistaa / valmistuttaa itse tuotteita vastaamaan asiakkaidensa tarpeita. Evoille löytyy tarjontaa turbosta takalasin tarraan ja tietoa jotai ei talon sisältä löydy voidaan tarvittaessa hakea rallimaailmasta.

En sanonut etteikö osaa saa Suomesta. Niitä osia myyviä liikkeitä tuntuu olevan vain kovin vaikea löytää, eikä niitä ihan oikeasti kovin paljon ole. Monilla tunnetuilla viriosien valmistajilla on todellakin virallinen maahantuoja. Monesti vaan käy niin, että ko. puljulla ei välttämätä ole edes nettisivuja. Ja jos nettisivut löytyykin niin hintatietoa ei ainakaan löydy. Tarkoituksena on myös nimenomaan tuoda mahdollisuuksien mukaan ja resurssien puitteissa mainitsemiesi pienempien valmistajien tuotteita saataville myös Suomeen.

Perustan em. väitteeni n. 1,5 vuoden elämään Evon kanssa, jona aikana olen todella aktiivisesti seurannut "skeneä", alan liikkeitä ja hintatasoa. Uskon pystyväni tuomaan merkittävää parannusta Evon omistajan elämään joka haluaa autoonsa lisää voimaa!
 
nokonzok sanoi
En sanonut etteikö osaa saa Suomesta. Niitä osia myyviä liikkeitä tuntuu olevan vain kovin vaikea löytää, eikä niitä ihan oikeasti kovin paljon ole. Monilla tunnetuilla viriosien valmistajilla on todellakin virallinen maahantuoja. Monesti vaan käy niin, että ko. puljulla ei välttämätä ole edes nettisivuja. Ja jos nettisivut löytyykin niin hintatietoa ei ainakaan löydy. Tarkoituksena on myös nimenomaan tuoda mahdollisuuksien mukaan ja resurssien puitteissa mainitsemiesi pienempien valmistajien tuotteita saataville myös Suomeen.

Perustan em. väitteeni n. 1,5 vuoden elämään Evon kanssa, jona aikana olen todella aktiivisesti seurannut "skeneä", alan liikkeitä ja hintatasoa. Uskon pystyväni tuomaan merkittävää parannusta Evon omistajan elämään joka haluaa autoonsa lisää voimaa!

Ihan normaalien liiketoimintaperiaatteiden mukaan yleensä firmat pitävät varastossa tuotteita joille on enemmän kysyntää, vähemmistöt joutuvat tuskailemaan ylipitkien toimitusaikojen ja eioo:n ostamisen välillä ja ikävä kyllä EVOtkin lukeutuvat vielä noihin vähemmistöihin.

Olemme pyrkineet tuomaan kuluttajille tuotteita, joita muut eivät pienen volyymin takia viitsi ottaa valikoimiinsa, mutta useimmiten ainoaksi vaihtoehdoksi on jäänyt itse valmistaa tarvittavat osat, niitä kun ei enää edes valmistajalta saa.

Eli henkilökohtaisesti haluan toivottaa sinulle onnea yrityksesi kanssa ja jos kaipaat uusia tuotteita myyntiin niin ota yhteyttä ;)
 
Semmoista vaan, että kun otatte tuotteita myyntiin. Yrittäkää nehdä sen verran vaivaa laittaisitten tuotteen esille omille sivuille, eikä linkkiä valmistajan sivuille.
Kun monesti ulkolaisten sivut niin sekavia, ja hintoja pitää sitten soitella ja kysellä.

Ps: Itse ostelen yleensä osat sieltä, missä ne on hyvin esillä "omilla" sivuilla.
 
zare sanoi
Tdi?? sanoi
Siksi ralliartin osaa, että takuut säilyy..
Tai niin vemixillä sanottiin, koeajon yhteydessä

Säilyykö eevoissa muka koneen/voimansiirron/etc osalta takuut, jos tehoja lisäilee? :nykii Olipa swapatut osat sitten RalliArt:a taikka jotain muuta ???

Anybody...nobody... MaxFlower nokonzok..... ;D
 
Tdi?? sanoi
Semmoista vaan, että kun otatte tuotteita myyntiin. Yrittäkää nehdä sen verran vaivaa laittaisitten tuotteen esille omille sivuille, eikä linkkiä valmistajan sivuille.
Kun monesti ulkolaisten sivut niin sekavia, ja hintoja pitää sitten soitella ja kysellä.

Ps: Itse ostelen yleensä osat sieltä, missä ne on hyvin esillä "omilla" sivuilla.

Toi on totta, mä kans mielellään katon tuotteita hyvistä kuvista ekaks, että voi rauhassa miettiä, mitä haluaa. Sit tilauksen mielellään teen soittamalla, koska näin voi vielä tinkiä ja kysellä vielä, jos on jotain epäselvää. Mutta tuo linkittäminen kieltämättä ärsyttää...
 
zare sanoi
Tdi?? sanoi
Siksi ralliartin osaa, että takuut säilyy..
Tai niin vemixillä sanottiin, koeajon yhteydessä

Säilyykö eevoissa muka koneen/voimansiirron/etc osalta takuut, jos tehoja lisäilee? :nykii Olipa swapatut osat sitten RalliArt:a taikka jotain muuta ???

En ole asiaa tiedustellut maahantuojalta, mutta uskaltaisin väittää että tehonlisäyksellä takuu raukeaa. Tapauksia joissa on väännetty kättä ilmansuodattimen tai BOVin vaihdosta on tiedossa muutamia, en usko että Mitsubishi tai EVO tekisi asiassa poikkeusta.

Esim. EVO IX titanium turbosta on jo kokemuksia etteivät ne yksinkertaisesti kestä (rallissa), joten eiköhän takuutilanteessa voisi helposti syyttää viasta esim. korotettuja ahtopaineita.

Foorumipuheita ei kannata faktana ottaa, maahantuoja on aina vastannut kyselyihin esimerkillisesti, joten Vemicin puoleen kannattaa kääntyä jos haluaa faktatietoa.
 
Esim. EVO IX titanium turbosta on jo kokemuksia etteivät ne yksinkertaisesti kestä (rallissa), joten eiköhän takuutilanteessa voisi helposti syyttää viasta esim. korotettuja ahtopaineita.

No maahantuojan omassa mallitiedotteessa dealereille lukee: " Takuun näkökannalta katsottuna virittäminen on sallittu vain lisävarusteina tarjottavin alkuperäisosin. Esimerkiksi ahtopaineen nosto tms. toimenpide aiheuttaa takuun katkeamisen"
 
Mitenköhän on kokoputkiston kanssa, tuskin se takuita lopettaa muilta osin?

Oli muuten tänään Kuopiossa hopeinen EVO IX, etupuskuri, takailmanohjaimet jne. samat kuin EVO IX:ssä. Sen sijaan vanteet, sisusta (Kangas recaro) jne olivat EVO 8:sta tutut. Eli, tietääkö joku oliko todella kyseessä EVO IX, vai EVO 8, ei evo 9:ä mielestäni saa Recaron kangas sisustalla, vai?

Todella komea auto muuten oli, ihan oli pakko jäädä hetkeksi ihailemaan. Omistajaa odottelin jotta olisin kysellyt, mutta ei sitten saapunut paikalle...

MITEN tämän odotuksen kestää!!!!! No, paiskimalla duunia jo valmiiksi Marraskuussa alkavia kuukausieriä varten..
 
#Esim. EVO IX titanium turbosta on jo kokemuksia etteivät ne yksinkertaisesti kestä(rallissa), joten eiköhän takuutilanteessa voisi helposti syyttää viasta esim. korotettuja ahtopaineita.#=lainaus MaxFlower


Kestää ja ei kestä.
Sen saman 600-800 ek.km:iä ne kestää niinkuin vanhemmissakin eevoissa ja tää nyt johtuu yksinkertaisesti kotoisesti "paukkusysteemistä" ja tai no, miten muuten noilla rallia ajettaiskaan... ;)
-A
 
Tjoki, veikkaanpa et on ollu Evo 8, mihin on vaihdettu puskurit. Mitäs turboja tuonne evojen pellin alle ovat vaihdelleet? Että sieltä sen 400-450HV sais...
Onkos Evoihin(siis 9) olemassa sellaisia umpioita, mitkä ois ilman sitä rumaa oranssia vilkkuosaa? Eli kirkasta, ei ku koko tummaa umpiota. :)
 
Onkos Evoihin(siis 9) olemassa sellaisia umpioita, mitkä ois ilman sitä rumaa oranssia vilkkuosaa? Eli kirkasta, ei ku koko tummaa umpiota. :)

tommonen tuli eteen, http://www.lightmods.net/evo.html

mielessä ollut jos tekis  saman homman itse !
noi punaiset takavalot olis ainakin meikäläiselle kyllä "avot"
 
evo11.jpg

Noi numerolla 4 ois hienot!
 
Tietääkö joku noiden Evo IX:n orkkis BBS vanteiden painoa ja alkuperäisten jousien jousivakiota? Tuntuvat toimivan hyvin noiden Bilsteinien kanssa mutta olisi mukava tietää lähtökohta vertailun vuoksi mahdollisia tulevia alustamuutoksia varten.
 
Tarzi sanoi
Tietääkö joku noiden Evo IX:n orkkis BBS vanteiden painoa ja alkuperäisten jousien jousivakiota? Tuntuvat toimivan hyvin noiden Bilsteinien kanssa mutta olisi mukava tietää lähtökohta vertailun vuoksi mahdollisia tulevia alustamuutoksia varten.

Paino oli speksien mukaan n. 7kg
 
Hei, webastoa ei taida saada evoon :'(
2 mustaa evo 9 ulitimatea tulee kerhoon lisää. :)

.Mikko
 
Takaisin
Ylös Bottom