Evo 9:iä ostamassa

Eikö lähes JOKAISEEN autoon vebaston saa jälkiasennettua, jos niin haluaa ;D

Eihän se tarvi kuin sähköä vähäsen ja bensaa.
 
Peke sanoi
Luulis sieltä sen verran tilaa löytyvän, on niitä näkyny ahtaammissakin konehuoneissa. ???

Niin mistä ;D
On niin perkuleen täyteen konehuone pistetty.

Saiskohan puskurin/lokarin sisään laitettua??
 
Mulla galantissa on ainakin puskurin/lokarin väliin se Webasto ängätty, eipä se juuri muualle siinäkään mahdu tai sovellu.
 
Taitaa olla just toi ahtaus syynä ettei saa webastoa.
Mutta pitää kokeilla jotenkin soveltaa.

.Mikko
 
Peke sanoi
Mistäs tämä tieto nyt on peräisin? Mulle sanottiin, että eiköhän se sinne mahdu... ???
Eiole mitään varmaa tietoa :-X
Ja omat silmät :nykii
Pitää sitten tammikuussa alkaa etsimään eeberille paikkaa, jos johonkin mahtuis.

eeberi muistaakseni on pienempi.
 
Peke sanoi
Mistäs tämä tieto nyt on peräisin? Mulle sanottiin, että eiköhän se sinne mahdu... ???

Veholta otettiin selvää vissiinkin suoraan webastolta.
Voihan siinä olla jotain muitakin syitä miks se ei sinne suoraan mahdu.
 
Missä vois olla kuvia evosta leveillä vanteilla??
Nytten puhutaan 9-10" ( vanteen koko 18-19")
 
Tässä olis ainakin seiska 19" vanteilla, rengaskoko on 215/35-19" eli vanteen leveys on varmaankin jotain 8,5" luokkaa
 
Tdi?? sanoi
Missä vois olla kuvia evosta leveillä vanteilla??
Nytten puhutaan 9-10" ( vanteen koko 18-19")

Kuinkahan leveät tonne saa mahtumaan? 10" varmaan taakse, mutta edessä varmaan tulee ahdasta jo kapeammilla ja nelikkoon ei viittis laittaa eri levyisiä eteen ja taakse...
 
Jani T sanoi
Tässä olis ainakin seiska 19" vanteilla, rengaskoko on 215/35-19" eli vanteen leveys on varmaankin jotain 8,5" luokkaa

on kyllä aika hirveän näköinen kampe, en oo ikinä ymmärtänyt tuota yletöntä tontitusta ja ennenkaikkea tuota että renkaat menee kaarien sisälle, mutta onkai nuo isommat jos vakio koko on 17", toivonkin että tuo on photoshopattu..

Myös 19" Tässä ja Tässä ja ghetto osat paistaa ;D
 
Jani T sanoi

:nykii
Ei juma..... kuka saa evostaan kaikkein typerimmän näköisen. Ja voittaja on löytynyt!
Ton näköisenä en kehtaisi ajaa edes uutta (ja järjellistä) alustasarjaa ostamaan, vaan menisin fillarilla.
Ei helekutti, kaikkee se teetättää ;D.

Todellakin IMO.
 
Jani T sanoi
Tossapa olis kasi, missä on 20" kromit alla :)

Me like it! :peukku

No joo, tämäpä onkin jo aivan toista maata. Vaikkakin hieman liikaa blingblingiä noissa vanteissa mun makuun... mutta ei nyt niin paljoa kuitenkaan etteikö kelpaisi :) ja makuasioitahan nämä yhtä kaikki.
Tummennetut ikkunat ja lumi tekevät kokonaisvaikutelman vielä astetta väkevämmäksi :peukku.
 
zare sanoi
Jani T sanoi
Tossapa olis kasi, missä on 20" kromit alla :)

Me like it! :peukku

No joo, tämäpä onkin jo aivan toista maata. Vaikkakin hieman liikaa blingblingiä noissa vanteissa mun makuun... mutta ei nyt niin paljoa kuitenkaan etteikö kelpaisi :) ja makuasioitahan nämä yhtä kaikki.
Tummennetut ikkunat ja lumi tekevät kokonaisvaikutelman vielä astetta väkevämmäksi :peukku.

zare, ettei vain alkaa kaduttamaan evon vaihto ::) :p ;D
 
Onko kenelläkään tummennuksista tietävällä mielipidettä paljonko on tuossa EVO:ssa tummenuksen vahvuus noin. Onko 50% lähellä. Omaan evoon tulisi kanssa tummennukset, ja tuon asteinen tummennus mitä tuossa näyttäisi hyvältä. Voisi laittaa etuikkunoihinkin.



Jani T sanoi
Tossapa olis kasi, missä on 20" kromit alla :)

Me like it! :peukku
 
Tuo on varmaankin 50% tummennuksilla, itsellä ollu samat jo monessa autossa. Tulee hillityn tyylikäs ja ei virkavaltaakaan haittaa. Mulle kans Evoon tulossa 50% sivuille ja takalasi joko 35% tai 20%, by LUSTIG. :)  Kyllä minusta toi keltainen evo on ihan jees(vähän muutettuna), samoin valkoinen, vaikkakin näyttää noin isoilla vanteilla(kun ei edes madallettu) traktorilta. Itse olen sitä mieltä, että jos autoaan ei halua madaltaa, ei myöskään kannata survoa sinne mitään kovin isoja vanteita. Sit voi laittaa isompaa vannetta, jos madaltaa.
 
JKorpela sanoi
zare, ettei vain alkaa kaduttamaan evon vaihto ::) :p  ;D

:eek:fftopic
Noup :)

Kyllä boxeri vei sydämmein :-* ;D.
Eipä silti, jos kauhiasti ois ylimääräistä paalua pankkitilillä ja sille ei mitään käyttöä keksisi niin 8 tai 9 ois hankintalistalla suht nopeasti. Joillekkin tälläinen kombinaatio on langennut ja olen erittäin kateellinen ks. yhdistelmän omistajuudesta ;D.

Mutta kun on tota asuntolainaakin vielä sataseittemänkymppiä lyhenneltävänä niin ajellaan pelkästään Impulla. Lystiä piisaa jo silläkin ja talveahan tässä odotellaan jo kovasti :driver.
 
Terveisiä Elisallle, netti 2 viikkoa pimeenä... Nytkin piti tulla yliopistolle kirjoittelemaan kun ei enää kestänyt ilman mitsu foorumia :)

Tdi?? sanoi
Semmoista vaan, että kun otatte tuotteita myyntiin. Yrittäkää nehdä sen verran vaivaa laittaisitten tuotteen esille omille sivuille, eikä linkkiä valmistajan sivuille.
Kun monesti ulkolaisten sivut niin sekavia, ja hintoja pitää sitten soitella ja kysellä.

Ps: Itse ostelen yleensä osat sieltä, missä ne on hyvin esillä "omilla" sivuilla.

Allekirjoittanutta on ärsyttänyt juuri tämä samainen asia, monen myyjän sivut ovat lähinnä linkkikokoelmia eikä hintoja ole esillä lainkaan.

Tältä pohjalta on tarkoituksena ottaa valikoimaan valikoituja osia tuoteryhmistä, joita eniten ostetaan. En edes pyri tarjoamaan kaikille kaikkea vaan keskittyä olennaiseen. Neuvottelut ovat käynnissä, jotta saisin tarjolle ulkomailta tutun Stage 1-3 käytännön ja saisin sen hinnoiteltua asennuksineen. Minäkään en lupaa sitä, että tavarat löytyy suoraan hyllystä. Voin kuitenkin luvata tarkan toimitusajan, joka ei ole kohtuuttoman pitkä. Tämä em. netittömyys on haitannut melkoisesti homman polkaisemista käyntiin, mutta eiköhän se löupausten mukaisesti onnistu syyskuun aikana.

Takuista sen verran, että käytännössä kaikki tehonlisäys toimenpiteet mitätöivät takuun relevanteilta osin. Jos siis vaikkapa ilmastointilaite hajoaa, sen kyllä takuu korvaa vaikka kuinka olis tehoa. Niinikään maahantuojan on osoitettava, että tehty muutos on aiheuttanut ongelman ja se ei siten kuuluisi takuun piiriin. Toisaalta jos tehoa on lisätty 100 hevosella ja kytkin on antanut periksi niin ei kovin fakiiri tarvi olla osoittakseen syy-seuraus suhteen... Jos em. Stage "paketointi" onnistuu, saatan tarjota myös takuun menetetyn tehdastakuun tilalle. Tämä tosin tässä vaiheessa täysin ilman sitoumuksia, mutta asiaa selvitellään.

Asiaan palataan!
 
Kuulostaa pirun hyvälle! Varsinkin juuri tuo Stage-systeemi ja takuuasia. Mitenkäs noi suurinpiirtein menee Evo 9 kohdalla? Stage1= joku 350HV ?? Stage2= joku 380-400HV ?? Stage3= joku 450HV ?? Kertokaapas...ja tietysti varmaan eri merkeillä eri lukemat.
 
Joo noi Stage viritys systeemit ovat erittäin tervetulleita uudistuksia meillekkin päin :peukku.Mulle jo laittelitkin mailia asian tiimoilta ja täysillä ollaan mukana tukemassa yritystäsi :driver.
 
Peke sanoi
Kuulostaa pirun hyvälle! Varsinkin juuri tuo Stage-systeemi ja takuuasia. Mitenkäs noi suurinpiirtein menee Evo 9 kohdalla? Stage1= joku 350HV ?? Stage2= joku 380-400HV ?? Stage3= joku 450HV ?? Kertokaapas...ja tietysti varmaan eri merkeillä eri lukemat.

Hyvä kuulla, että näitä on kaipailtu!

Evon kohdalla mennee varmaan niin, että Stage 1 olisi n. 330 hv, Stage 2 n. 380 hv ja Stage 3 olisi sitten periaatteessa mitä vaan mitä sovitaan. Silloin siis puhuttaisiin jo siis esim. stroker kiteistä ynnä muista sellaisista.
 
http://www.slowboyracing.com/evo.htm

Täällä on osat esillä hintoineen ja löytyy stage paketteja. Paljon on tilattu ja hyvin on osat tullut.
 
Muuten asiasta kolmanteen, kun täs nyt 9:stä puhellaan niin tuli mieleen ,että
onkos täällä ketään tuonut ulkomailta evo 9:siä
vaiko kaikki virallisen maahantuojan kautta hommattu ?
olis kiva tietää mihinkä hintaluokkaan verottaja arvio käytetyksi luokiteltavan ysin ,kokemuksia?
 
aaki sanoi
Muuten asiasta kolmanteen, kun täs nyt 9:stä  puhellaan niin tuli mieleen ,että
onkos täällä ketään tuonut ulkomailta evo 9:siä
vaiko kaikki virallisen maahantuojan kautta hommattu ?
olis kiva tietää mihinkä hintaluokkaan verottaja arvio käytetyksi luokiteltavan ysin ,kokemuksia?

En ole vielä omaani ysiäni tuonut Suomeen mutta ostanut sen kuitenkin uutena täältä Unkarista ja tuon sen muuttoautona aikanaan, joten veroja ei mene maksuun lainkaan. Paikalliset Evot on paremmin varusteltuja kuin Suomalaiset, sillä täällä tuo Suomessa myytävä "ultimate"-paketti Bilsteineilla ja BBS:llä on lähtötaso.
 
Kenen valmistajan vanteita kuvissa on??

http://www.power-enterprise.co.jp/carmodel/images/image_evo9.jpg

http://www.dragtimes.com/images/8454-2006-Mitsubishi-Lancer-EVO.jpg

Ja tuossa 3000gt:eessä (selaa alaspäin)

http://fin-tuning.net/FTBB/index.php?topic=695.75
 
eka : http://www.5zigen.co.jp/english/index.html ehkä..
GN+ ehkä ... http://www.5zigen.co.jp/english/web_wheel_catalog/img/3.jpg

toka näyttäis Stillauto SR500:sen kaltaisilta...
 
Myykö suomessa kukaan kyseistä vannetta??

http://www.rodmillenstore.com/images/wheels/work/CR_kai.gif
 
Päivää foorumille.

Tuli äsken käytyä vääntämässä evo IX:n hintaa kohdalleen paikallisen jälleenmyyjän luona ja huomenna pistetään tilaus täältä vetämään, jos pääkaupunkiseudulta eivät sen hinnan alle mene.  8) Parin puhelinsoiton jälkeen osasivat kertoa toimitusajankohdaksi tammikuun! Näin kovasti lupasivat, vaikka itse kuvittelin sen menevän maaliskuun puolelle.. Electric Blue värinen kärry on tulossa ja lisävarusteina ehkäpä poikkituki takakontin puolelle sekä se pieni ilmanohjain katolle.Sitä ei tullut vielä liikkeessä kysyttyä onko alkuperäisvanteille mahdollista pyöräyttää valmiiksi nastarenkaan niiden kesärenkaiden sijaan? Ilman lisäkustannuksia siis.. Onko kellään kokemuksia tuosta? Mutta.. Odottavan aika tulee varmaan olemaan pitkä.. :driver
 
Eipä taida onnistua ilman lisäkustannuksia, eivät tee niillä kesäkumeilla mitään. Eli itse kannattaa etsiä talvirenkaat edullisimmin. Pistin Juischi sulle niitä kuvia tulee... ;)
 
No, ei niitä sitten paljon ole mennyt kaupaksi enää jos tammikuulla jo saat. Itse tilasin heinäkuun alussa ja toimitus Marraskuun lopussa. Odottavan aika ON pitkä.. :)
 
Juischi sanoi
onko alkuperäisvanteille mahdollista pyöräyttää valmiiksi nastarenkaan niiden kesärenkaiden sijaan? Ilman lisäkustannuksia siis.. Onko kellään kokemuksia tuosta?

Taitaa olla aika tapauskohtaista. Itse kun ostin tuon oman auton, oli talvikausi -05 ja Hakkapeliitan 4:set pyöräytettiin vanteille. Alunperin auton alla olleet B-stonet sain kyytiin mukaan... ja tulihan sieltä hieman muutakin "kaupantekijäisiksi". Tämä kaikki siis ilman lisäkustannuksia :D.
Kreditit em. menee Kouvolan suuntaan.
 
^ Niin, no tämähän asia on taas kiinni kokonaisalennuksen määrästä eli montako prossaa olet itse autosta saanut alennusta.
 
kun hieroin kuukausi sitte kauppoja niin tammikuulle lupasivat ,aleprosentit oli niin tiukkaan ,että talvikummeja ei herunu vakiovanteille ;D
no päädyin kaksikuukautta vanhaan evo 9:iin joka oli tilattu lokakuussa 05 ,auto oli saapunut heinäkuun 31 päivä 06-suomeen,eli melkoinen odotus oli kyseisellä kaverilla ,mutta väri olikin valkoinen ja toimitus aika oli pompsahtanut kolme kuukautta eteenpäin, kun että olis normi värin tilannu! :nykii
 
Toi valkoinenhan on hieno(varmaan, laitahan kuvia). Itsekin mietin sellasen tilaamista. Tai oikeastaan tohon Evoon käy kaikki nuo värit, mitä valita voi. Mä tilasin kesäkuussa, lupasivat marraskuun lopulle, mutta sovittiin, että "siirtävät" toimituksen tammikuulle. Nyt tosiaan tuntuu toimitusajat lyhentyneet ja paljon. No, periaatteessa hyvä. Sehän kertoo sen, että tilauksia ei enää oikein tehdä=pysyypähän harvinaisempana. ;D
 
Peke sanoi
Toi valkoinenhan on hieno(varmaan, laitahan kuvia). Itsekin mietin sellasen tilaamista. Tai oikeastaan tohon Evoon käy kaikki nuo värit, mitä valita voi.
Jahka niitä kuvia saa aikaiseksi sitten kun , läjä osia on asennettu ;) Tein madallussarja / roiskeläpät /putkisto yms muut helavitkuttimet :peukku
 
Peke sanoi
^ Niin, no tämähän asia on taas kiinni kokonaisalennuksen määrästä eli montako prossaa olet itse autosta saanut alennusta.

Välillä käy niinkin et molemmat osa-alueet osuu hyvään haarukkaan kuluttajan kantilta tarkasteltuna ja silloinhan ne kaupat syntyy :).
 
Hienoja kuvia, mut oisko liikaa vaadittu että kokoa vähän pienentelisi ennenkuin liittäisi tänne forumille, tuliko mieleen että ei mahdu kaikkien ruuduille :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom