Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
aivan enpä tajunnutkaan että nuo oli clubijuttuja/ettet kuulu kerhoon mutta tuohon kommenttiin lisätäkseni +1 eukkuMakeM sanoiKannattanee liittyä siis jäseneksi.
Jäseneksi vaan liityt ni on antaa enemmän tietoa. Omasta ja tuosta linkin autosta(kaevuri) on jonkun verran juttua kirjotettu eukkumaurichia sanoihttp://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19166.0
tossa nyt on ainaki juttua stroukatusta evo 3:sesta ja sitte bosch nimimerkillä taisi olla stroukattu vitonen
kaevuri ainakin kokeilee vakio nokkien rajoja omassa kolmosessa hx40 superilla. Keväällä ehkä voi saada jonkun näköstä dataa siintä. Noilla osilla mitä oot meinannu ni en lähtis vakio nokilla ollenkaan. Stroukattuna ihan ehdottomasti ja vaikka alkuun vakio ahtimella. Tosta kytkimestä en ole kyllä varma kuinka pitkään se kestää ku tuota vääntöä tulee aika rajusti jos sitä ei ala rajaamaan. Voin kertoa omista kokemuksista vaikka yv:llä jos kiinnostaa.tube87 sanoiTarvii laittaa kerhoon hakemus menemään...
Mihinkä tehoihin vakio nokat riittää?
MMracing sanoiMiten olis uudemman 6v-laatikko? jos kerran virittelemään aletaan
MMracing sanoiMiten olis uudemman 6v-laatikko? jos kerran virittelemään aletaan
nokonzok sanoiNo ei se ainakaan kestävyyden kannalta ole perusteltavissa oleva valinta. Toki pidemmät välitykset sillä saa.
Harri K sanoionko 6 lovinen niinpaljo nopeempi(pidempi) että välityksetkin ois pidemmät?
Itse ajattelisin että välitykset ois lyhemmät...tiheemmin vaihdettava...
nokonzok sanoiItsellä oli lähinnä huippunopeus mielessä. Fiilispohjalta epäilisin vaihteiden välin olevan aika lähellä 5-vaihteista.
86x100mm stroke ois kii ja onhan se paljo kivempi ku 2.0 iha siis jo liikentees green ahdin ja vakio nokat 430hp ja 600nm (3380rpm) rajotin tippu 7200 mut eipä sitä tarvii huudattaakkaa kyltube87 sanoiOlisiko kellään kertoa kokemuksia 2.3l stroker kiteistä?
Pääasiassa kiinnostaa ahtimen herääminen, onko suurta eroa 2.0l?
Riippuu tietenkin paljon ahtimesta ja nokista, mutta jotain käyttökokemuksia olisi mukava tietää.
Tavoite olisi saada nelosesta irti n.400-450hv motilta.
En halua mitään järkyttävää tehopiikkiiä yläkierroksille, vaan että vetäisi kohtuu alhaalta.
Auto on purettuna, tarvitsisi vielä päättää tekeekö 2.0l vai 2.3l.
Osalista mitä suunnitteilla:
-Vi-pec moottorinohjaus
-Wiseco männät
-Eagle veivit
-Arp pultit+Clevite laakerit
-Eagle stroke kampura
-GSC nostajat
-GSC nokat S1 Specs: Intake 268 11mm / Exhaust 268 10.50mm + nokkapyörät
-880cc suuttimet,Walbro
-FP green turbo
-ACT massakytkin+vauhtipyörä
Ei ole halpa paketti mutta tekee kerralla ja kunnolla ;D
Kertokaa mielipiteitä muutenkin kokoonpanosta.
iha vakio iv pumppu ei keritty enne penkkii vaihtamaa eli potkuu kyl luvas lisää...jos haluu ja luulempa et noi nokat riittää yli sen 500 suht helpostikkitube87 sanoiMikä pumppu sulla on? Itsellä auto vielä kesken, melkein samalla osalistalla kun aiemmin suunnittelin...
No perhana että on kivat tehot/väännöt eukku Pitää varmaan kans vakio turbo heivaa iteltä pois.mmpa sanoi86x100mm stroke ois kii ja onhan se paljo kivempi ku 2.0 iha siis jo liikentees green ahdin ja vakio nokat 430hp ja 600nm (3380rpm) rajotin tippu 7200 mut eipä sitä tarvii huudattaakkaa kyl
1.2 bar kun loppu bensapumppu kesken
Aki666 sanoiKäykös VI mallin männät V malliin kysyy tietämätön? Ois vähän kytkyjä JE pistonssin tuotteisiin ja Carillon rodeihin...pitäs olla aika laadukkaita tuotteita meinaan... Niiltäkin löytys + koon mäntiä
http://www.jepistons.com/Catalogs/Sport-Compact/Mitsubishi/evo.aspx
Aki666 sanoiKäykös VI mallin männät V malliin kysyy tietämätön? Ois vähän kytkyjä JE pistonssin tuotteisiin ja Carillon rodeihin...pitäs olla aika laadukkaita tuotteita meinaan... Niiltäkin löytys + koon mäntiä
http://www.jepistons.com/Catalogs/Sport-Compact/Mitsubishi/evo.aspx
n.1800e veroinee oli männät,kanget,laakerit ja kampura + sit kaikki muu koneistukset etc... ebay usa strokesetti ja camskill tiivarit + muutAki666 sanoiOnkos kustannuspolitiikasta muuten haisua jos vitoseen stokeria asentaa wisecoilla ja muilla himmeleillä?
Missä käyny penkissä ja olisko lappuja pistää?mmpa sanoi86x100mm stroke ois kii ja onhan se paljo kivempi ku 2.0 iha siis jo liikentees green ahdin ja vakio nokat 430hp ja 600nm (3380rpm) rajotin tippu 7200 mut eipä sitä tarvii huudattaakkaa kyl
1.2 bar kun loppu bensapumppu kesken
Bosch sanoiMissä käyny penkissä ja olisko lappuja pistää?