eli joo tuli tuollaanen evo4 mitsu hommattua.. ja vikaahan oli (ihme jos ei olis ;D)
autoon laitettua osaa:
-Blitz sähköinen ahtopaineen säädin (paineet 1,3b)
-Blitz FATT timer
-apex s-afc dial
-evo 5 ahdin + ecu
-jyrkemmät nokat (entisen omistajan mukaan evo6)
-hks ssqw4
-filtteri
-apex rsm
-3,5" downpipe
-3" putki perälle asti 2katilla
-yms mitä ei ny juuri muista... mutta joo vikaa siis kyselen itsellä kun ei nii kauhian suurta tietämystä näistä evoista ole ainakaan tuopsta apexi S-afc:stä
kun välillä kovemmas vedos pätkäsee sytkä ja sytyttää moottorin vikan valon sekä katti valon päälle ja n.10sek päästä sammuu ja taas toimii EI ole fuelcut...
voisko lambda olla koska tyhjä käynti heittelee eli välillä käy n.820-910 rpm ja taas välillä 1100-1260rpm..??? auton tyhjäkäynti ei reagoi tuohon et onko lambdan piuha kiinni vai ei..?
vai olisko voitu ns, ohitettu tuo lambda tuolla apex S-afc:llä..?? ja tuota katkoa tekee 1 kerran 4 vedosta.
autoon laitettua osaa:
-Blitz sähköinen ahtopaineen säädin (paineet 1,3b)
-Blitz FATT timer
-apex s-afc dial
-evo 5 ahdin + ecu
-jyrkemmät nokat (entisen omistajan mukaan evo6)
-hks ssqw4
-filtteri
-apex rsm
-3,5" downpipe
-3" putki perälle asti 2katilla
-yms mitä ei ny juuri muista... mutta joo vikaa siis kyselen itsellä kun ei nii kauhian suurta tietämystä näistä evoista ole ainakaan tuopsta apexi S-afc:stä
kun välillä kovemmas vedos pätkäsee sytkä ja sytyttää moottorin vikan valon sekä katti valon päälle ja n.10sek päästä sammuu ja taas toimii EI ole fuelcut...
voisko lambda olla koska tyhjä käynti heittelee eli välillä käy n.820-910 rpm ja taas välillä 1100-1260rpm..??? auton tyhjäkäynti ei reagoi tuohon et onko lambdan piuha kiinni vai ei..?
vai olisko voitu ns, ohitettu tuo lambda tuolla apex S-afc:llä..?? ja tuota katkoa tekee 1 kerran 4 vedosta.