EVO5 Käynti

A

Ance

Guest
Olisko kellään mahdollisesti kokemusta seuraavasta:

Auto käy aika rikkaalla ja sit ajossa ennenkaikkea lämpimällä koneella kun polkaset ja vaihdat vaihdetta niin vaihdon aikana auto meinaa sammua?? Sama tapahtuu kun vaikka paikallas vapaalla polkasee kaasua ja antaa kierrosten tippua niin meinaa sillonkin sammua? Voiko olla lambdasta vai jostain muusta?
 
Vs: EVO5 Käynti

Onko sulla ulospuhaltava dumppi?
Tai iso sienimallin ilmansuodatin? + tyhjäkäyntimoottori likainen...
 
Vs: EVO5 Käynti

Taitaapi löytyä molemmat :D HKS:n sienisuodatin ja sit on kyl vissii ulospuhaltava dumppi. Voisko lähtee pelkällä suodattimen vaihdolla?
 
Vs: EVO5 Käynti

Ance sanoi
Taitaapi löytyä molemmat :D HKS:n sienisuodatin ja sit on kyl vissii ulospuhaltava dumppi. Voisko lähtee pelkällä suodattimen vaihdolla?
dumppi mäkeen ja kierrättävä paikallle..suhinat pysyy mut tyhjäkäynti rauhottuu.
 
Vs: EVO5 Käynti

Mitäs kaikkea hallaa toi dumppi saattaa tehdä? Kävin itelleni hakemassa tollasen kolmosevon missä on SSQV-kopio enkä kyllä kotiin ajaessani ainakaan huomannut mitään kummallisuuksia tyhjäkäynnissä tai liikennevaloihin pysähtymisessä. Katalysaattori ois tarkoitus vaihtaa suoraan putkeen asap, mutta oisko kuitenkin syytä hommata kierrättävä venttiili? Sopiiko se ysin metallinen tollaseen vanhempaankin?
 
Vs: EVO5 Käynti

Harri K sanoi
dumppi mäkeen ja kierrättävä paikallle..suhinat pysyy mut tyhjäkäynti rauhottuu.
mullakin on ulospuhaltava turbosmart. siitä sais bybassin kans mutta vaikuttaako se säätöihin jos tulppaan sen?
 
Vs: EVO5 Käynti

Jos on MAFfi niin ulospuhaltava dumppi voi pistää koneen todella sekaisin ja voi käydä rikkaalla. Myös jos tekee täysikaasukiihdytyksen (esim 3000-melkeen rajoittimelle) ja kytkin pohjaan niin auto voi sammua.
 
Vs: EVO5 Käynti

cubeqtio sanoi
Jos on MAFfi niin ulospuhaltava dumppi voi pistää koneen todella sekaisin ja voi käydä rikkaalla. Myös jos tekee täysikaasukiihdytyksen (esim 3000-melkeen rajoittimelle) ja kytkin pohjaan niin auto voi sammua.

Mulla käy juurikin näin, no ei muutakun dumppi pois ja myyntiin ja bypassi ostoksille :)
 
Vs: EVO5 Käynti

Mulla taas täyskaasukiihdytyksenkin jälkeen pystyi ihan hyvin vaihtamaan vaihdetta ylöspäin.. tosin siinä nyt kytkin on senverran vähän aikaa alhaalla että kierrokset ei hirveästi ehdi tippumaan. No, pitää kattella miten tuo toimii.
 
Vs: EVO5 Käynti

Ance sanoi
Mulla käy juurikin näin, no ei muutakun dumppi pois ja myyntiin ja bypassi ostoksille :)

Myy mulle.

Kuvia kiitos ja hintaa. :D

edit: Olis myös vakio bypassi mulla jonka voisit laittaa siks aikaa. :)
 
Vs: EVO5 Käynti

cubeqtio sanoi
Myy mulle.

Kuvia kiitos ja hintaa. :D

edit: Olis myös vakio bypassi mulla jonka voisit laittaa siks aikaa. :)

Paljon olis vakio bypassilla hintaa? joo mää otan tänään kuvat ja laitan vaikka sulle mailiin?
 
Vs: EVO5 Käynti

Ance sanoi
Paljon olis vakio bypassilla hintaa? joo mää otan tänään kuvat ja laitan vaikka sulle mailiin?

Ei paljoa. :)

Pistä profiilista löytyvään mailiin.
 
Vs: EVO5 Käynti

Mua kiinnostaa kanssa vakio bypass, vois tuon baileyn dumpin ottaa pois käytöstä.
 
Vs: EVO5 Käynti

andyman sanoi
Mua kiinnostaa kanssa vakio bypass, vois tuon baileyn dumpin ottaa pois käytöstä.

Kumpi teistä (ance tai sä) ehditte ensin pistää mailia tai privaa mitä pyydätte omistanne + kuvat niin eiköhän se oo sillä taputeltu. :)

Hintaa vakiolle bypassille ei ole paljoa!
 
Vs: EVO5 Käynti

mites näihin SSQV käyntiongelmmiin, onkos kukaan kokeillu näitä? http://www.camskill.co.uk/m8b0s2314p60391/FORGE_MOTORSPORT_-_Alloy_Splitter_Dump_Valve_-_Mitsubishi_Lancer_Evolution_5_6_CP9A
 
Vs: EVO5 Käynti

MSRH sanoi
mites näihin SSQV käyntiongelmmiin, onkos kukaan kokeillu näitä? http://www.camskill.co.uk/m8b0s2314p60391/FORGE_MOTORSPORT_-_Alloy_Splitter_Dump_Valve_-_Mitsubishi_Lancer_Evolution_5_6_CP9A

Minulta löytyy kyseinen dumppi/bypassi. Toimii erittäin hyvin, ei mitään käyntiongelmia tai ettäkö meinasi sammua auto. Suosittelen!
 
Vs: EVO5 Käynti

Marcelo sanoi
Minulta löytyy kyseinen dumppi/bypassi. Toimii erittäin hyvin, ei mitään käyntiongelmia tai ettäkö meinasi sammua auto. Suosittelen!

Mites tommonen säädetään?
 
Takaisin
Ylös Bottom