Evo6 kitinänvaimennuslevyt?

InF

New Member
Liittynyt
5 Maaliskuu 2008
Sijainti
Vantaa
Minkä näköset kitinänvaimennuslevyt on "uutena"? Mulla ne oli vissii aika kulahtaneet q jarrut vinkuu ku pienieläin. Onko timantin tiski ainoo paikka mistä saa, jos saa
varaosanumerot ois kivat <3 jos joku tietäs :D.

Sit ois myös alustan säätäjä pk seudul haussa. Jonkunlainen öhlinssi siel o alla mut ei tunnu säädöt olevan kohillaan perässä ainakaan ja itte en tajuu noist säätö hommist hölkäsenpöläystä 8)
 
Vs: Evo6 kitinänvaimennuslevyt?

Alusta hommista...

Ala opetteleen , mullakin on menossa vasta peruskurssin ykkös osa perstuntumalta ja kyllä koko ajan vaan paranoo sano... :D
 
Vs: Evo6 kitinänvaimennuslevyt?

InF sanoi
Minkä näköset kitinänvaimennuslevyt on "uutena"? Mulla ne oli vissii aika kulahtaneet q jarrut vinkuu ku pienieläin. Onko timantin tiski ainoo paikka mistä saa, jos saa
varaosanumerot ois kivat <3 jos joku tietäs :D.

Sit ois myös alustan säätäjä pk seudul haussa. Jonkunlainen öhlinssi siel o alla mut ei tunnu säädöt olevan kohillaan perässä ainakaan ja itte en tajuu noist säätö hommist hölkäsenpöläystä 8)

Mulla vinkuu jarrut kans aika lailla. Tuntuu olevan lasittuneetkin jonkun verran, kun brembot ei oo päässy antaan kaikkeensa. Epäilin kyllä huonoja aftermarket paloja, mutta jarrut oli laitettu merkkiliikkeessä mitsun osanumeroilla...
 
Vs: Evo6 kitinänvaimennuslevyt?

Evojen perisynti on vinkuvat jarrut....eikun atomeiksi puratte ja kuparitahnat liukutappeihin ja muihin liukupintoihin niin menee hetken...sit alkaa taas ;D
 
Vs: Evo6 kitinänvaimennuslevyt?

Juu mua alkas huolettaa, jos jarrut ei vinkus :D Kylmänä noilla Ferodon paloilla aika elämä.
 
Vs: Evo6 kitinänvaimennuslevyt?

pitääkö niissä levyissä olla joku vaimennus pinta ku mulla ne oli vaan paskaset metallin palat ku otin irti
 
Vs: Evo6 kitinänvaimennuslevyt?

Itellä on joka kulmassa nuo "kitinänvaimennuslevyt" ja vinkuu niin penteleesti!
Taitaa kaikilla vinkua varsinkin nuilla Ferodon paloilla.

Ihan hävettää painaa jarrua jossain keskustassa kun ihmiset kattoo pahalla silmällä ja ajattelevat kuiteski päässään kun pojalla ei ole varaa hommata uusia paloja kun peltiläpysköillä joutuun jarrutteleen XD

Ei sattuis kellään olemaan pari ässää hihassa, että miten pääsi eroon jarrujen vinkumisesta ???

Itellä loppuu konstit kesken ja jäljellä olis sitten ne uritetut levyt. voiskohan ne auttaa.. hmm..

**edit** kyseessä siis ferodo DS2500 ja ovat varmaan yksi syy vinkumiseen.
 
Vs: Evo6 kitinänvaimennuslevyt?

InF sanoi
Minkä näköset kitinänvaimennuslevyt on "uutena"? Mulla ne oli vissii aika kulahtaneet q jarrut vinkuu ku pienieläin. Onko timantin tiski ainoo paikka mistä saa, jos saa
varaosanumerot ois kivat <3 jos joku tietäs :D.

Itselläni ainakin kitisi evon jarrut aika paljonkin, mutta "korjaus" tähän mulla oli se kun kävi ajelemassa radalla sellaiset 25 nopeaa kierrosta. Enää eivät jarrut ulise tai vingu. Syynä varmaan sinullakin, että palat ovat lasittuneet kevyessä kaupunkiajelussa. Tosin tämä on vain mun "musta tuntuu" -tunne.

InF sanoi
Sit ois myös alustan säätäjä pk seudul haussa. Jonkunlainen öhlinssi siel o alla mut ei tunnu säädöt olevan kohillaan perässä ainakaan ja itte en tajuu noist säätö hommist hölkäsenpöläystä 8)

Lähde ensin liikkeelle tästä: http://www.lancerregister.com/faq_m08.php - Pistä "vakioasetukset" autoosi ja ala siitä muuttamaan

Tarkempi seloste miten mikäkin vaikuttaa: http://www.lancerregister.com/faq_t01.php

Sekä foorumiltamme löytyvä topikki: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=22018.0


Eiköhän tosta päästä jo alkuun..
 
Vs: Evo6 kitinänvaimennuslevyt?

Vinkuvien jarrujen kanssa myöskin tuskailtu, ja eräs asentaja nimesi syyksi Brembon tiiviin jarrupaketin, jonka vuoksi jarrupöly jää pyörimään paketin sisälle, ja palaa sitten kiinni jarrupaloihin.

Tiedä sitten pitääkö paikkaansa, mutta lääke olisi uritetut/rei-itetyt levyt ja vähäpölyiset jarrupalat. EBC:n punaiset nyt ainakin ovat vähäpölyiset palat, olisiko muita tiedossa?
 
Takaisin
Ylös Bottom