Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Eepi8d sanoiTuli vielä sellanen asia mieleen noista evoista että mimmoset sisätilat mahtaa evo femmassa olla?
Mahtuuko tällänen 192 senttinen kääpiö :driver?
Eepi8d sanoiTuli vielä sellanen asia mieleen noista evoista että mimmoset sisätilat mahtaa evo femmassa olla?
Mahtuuko tällänen 192 senttinen kääpiö :driver?
Basbarduu sanoiKypärän kanssa tulee olemaan ahdasta.
Eepi8d sanoiMahtuuko tällänen 192 senttinen kääpiö :driver?
Kylänkisasin sanoiHei arvon harrastajat!
Olen ostamaisillani ensimmäisen nelivetoni ja olen kahden vaiheilla:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/4780519
Hintaa tälle yksilölle kertyisi veroineen noin 10.000 euroa. Mallin nimi on toistaiseksi ollut vähän hämäävä. Penkit ja brembot löytyy, mutta takakontin verhoilu ja sähkösäätöiset ikkunat puuttuu. Väliäkö noilla, mutta kannattaako mallista maksaa noin paljoa? Kulkupuolta löytyy ja huoltojakaan kuulemma ei tarvitse hetkeen tehdä (tarkoitus kuitenkin olisi) - Pieniä ruostejäämiä siellä täällä takakontin ruuveissa ja ruuvikannoissa, muuten pohjaa myöden näyttäisi olevan melko hyvässä kunnossa. Mitä kannattaisi mahdollisen oston jälkeen tehdä ensimmäisenä? PS: Sisällä kosteusläikkiä aurinkolipoissa konttimatkan takia.
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/4760660
Nätti kun mikä ja näyttäisi olevan vähän enemmän herkkuja kun ed. mainitussa.
Kumman valitsisitte itse näkemättä autoja?
jomppe5 sanoiMoro
Evo ollu jo jonku aikaa hakusessa ja tämmönen tuli vastaan http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5237632 tietääkö kukaan miten pidetty yms?
DaJackal sanoi265hp taitaa olla jenkkimallin tehot eikä aidon suomiauton, liekö virhe rekisteriotteessa vai ilmoittaja laittanut väärin. Eräällä foorumilaisella on nettiautossa RE85-konvertoitu harmaa kasi myynnissä ei paljoa tuota kalliimmalla, kannattaa vilkaista sekin.
Mmx sanoiKahlailin tuossa viime yönä Evoon liittyvät keskustelut läpi mutta en oikein vielä päässyt ajantasalle tarkemmin tuon EVO X:n koneen virikestävyydestä. Ilmeisesti viripotentiaalia on vakionakin paremmin kuin uudessa STI:ssä.
Tämä kysymys lähinnä siksi koska olen kääntymässä EVO X:ään seuraavaksi autoksi.
EVO X:ssä vakiona takomännät?
voimansiirto ja kone kestää tuon esim. AMW:n tekemän virityksen n. 380hp / 500nm?
Olen tässä jo vuosia harrastanut rata-ajoa harrasteautoillani joten olisi mukava tietää tarvitseeko konetta heti vahvistaa jos satunnaisesti pyörii ratapäiviä perus säätö ja putkivireillä.
Harri K sanoiMites toi X:n maahantuonti muuten? Saako sitä kilpiin kun uusiahan ei enään maahantuoja saanut, mutta onko käytettyjen osalta esteitä esim Saksantuonneissa?
nokonzok sanoiTäh, miksi niissä olisi mitään ongelmaa?
Harri K sanoiPäästöt meni yli, siksihän niitä ei tuotu enään viimevuotenakaan uutena. Tarkoitan, jos ostaa senvuotisen, mitä ei enään Suomessakaan saanut kilpiin.
Kyllä kyllä, mut mietinki sitä toista vaihtoehtoa että onko esteitä. Tiedän että pystyy kiertää mut jos sattuu joku tekeen noin että ostaisi 2011 rekkaroidun kympin esim Saksasta.cubeqtio sanoiOstaa Japanista RHDn ja ei tyyppihyväksyttynä..?
Harri K sanoiPäästöt meni yli, siksihän niitä ei tuotu enään viimevuotenakaan uutena.
Harri K sanoiPäästöt meni yli, siksihän niitä ei tuotu enään viimevuotenakaan uutena. Tarkoitan, jos ostaa senvuotisen, mitä ei enään Suomessakaan saanut kilpiin.
Basbarduu sanoiJotain Hiaceja piti varastoida hirvee kasa mut tietenkään ei evoja
tommyz sanoiKyllä noita kymppejä suomeen saa. Viimeksi kysyin kun kävin deltassa. Eivät pidä liikkeessä "pienen menekin" takia.. Satamassa on muutama odottamassa ja tilaustyönä saa omilla varusteilla, kysyn tuossa iltapäivällä vielä, kun käyn osia hakemassa, niin ei tarvitse mutuilla. ;D
-JP- sanoiHinnat voit kysellä myös.
Evo 10:ä ei oo Deltalle edes hinnoiteltuna tällä hetkellä.
Euro 5 ei ole sinänsä ongelma, vaan se että tehdas haluaa EVO 10:stä liian ison nipun seteleitä.
Jos auto otettaisiin meille hinnastoon, niin hinnaksi tulisi yli 70 t€.
Mmx sanoiKahlailin tuossa viime yönä Evoon liittyvät keskustelut läpi mutta en oikein vielä päässyt ajantasalle tarkemmin tuon EVO X:n koneen virikestävyydestä. Ilmeisesti viripotentiaalia on vakionakin paremmin kuin uudessa STI:ssä.
Tämä kysymys lähinnä siksi koska olen kääntymässä EVO X:ään seuraavaksi autoksi. Aiempaa kokemusta on kahdesta STI:stä (-04 ja -08) ja -08 osalta taisi männät olla lasia koska ei kestänyt 50 hevosvoiman lisäystä. Yleisestikin uudemman mallin STi on koneeltaan ollut se kestoltaan huonompi. (tarkoitan siis tätä euromallin 2.5 konetta)
Onko EVO X:ssä vakiona takomännät? Miten voimansiirto ja kone kestää tuon esim. AMW:n tekemän virityksen n. 380hp / 500nm?
Kytkin varmastikin toimii sulakkeena voimansiirrolle olettaisin.
Olen tässä jo vuosia harrastanut rata-ajoa harrasteautoillani joten olisi mukava tietää tarvitseeko konetta heti vahvistaa jos satunnaisesti pyörii ratapäiviä perus säätö ja putkivireillä.
Tietenkin hyvät kommentit autoon liittyen ovat myös arvokkaita!
Kiitos.
nokonzok sanoiAidossa Suomi-autossa on nimenomaan 265 hevosta, jenkki- ja JDM-malleissa enemmän.
DaJackal sanoiJaa? Olen nähnyt vain pari myynti-ilmoitusta jenkkikaseista ja ne on ilmoitettu 265hp, varmaan myyjien virheitä. Jenkkispeksit näköjään sanovat 271hp.
Hande sanoiHinnassa taitaa olla aivan joku muu ongelma kuin valmistaja... 150km päässä täältä Evo X GSR hinta on veroineen 37k euroa : Näkyy Subarunkin hinta olevan Suomessa 70k+ euroa :'(
lancer evo-r sanoiRs-mallin erot karkeesti. Ei ilmastointia, ei sähkölaseja, ei recaron penkkejä, ei brebon jarruja, perinteinen lukkoperä. Poikkeukksiakin on. (On saanut tilattua uutena eri varusteilla.)
DaJackal sanoiUnohdit mainita vielä RS:n moottoritienopeuksia ajatellen epäystävällisen vaihdelaatikon (välitykset melkoisen lyhyet, kovemmissa nopeuksissa on runsaasti kierroksia ja melu on sen mukainen).
ast sanoiRS malleissa on nimittäin ollut kolmea erilaista välitystä tehdas-optiona valittavissa ja yksi niistä on täysin sama kukn GSR. Eli ei voi tietää ennen kuin kokeilee tai tarkistaa valmistenumerolla mikä aski kyseisessä yksilössä on.