Pitää suunnitella tulevan kesän projekteja.
Tuo Galantin kone pitäis laittaa vaihtoo kun kyrsii haistella aina sitä öljynkäryä ja sitä saa lisäillä aina litran tankillista bensaa kohti, häviää kaiketi vuotamalla ja palamalla, ainakin kovemmilla kierroksilla. Taitaa kuitenkin halvemmalla päästä kun vaihtaa koneen kun korjaa, ajettu kuitenkin jo 423 tkm.
Eli 91 vuoden autoon olis tarjolla 88 vuoden autosta kone (katiton). Tuleeko tässä ongelmia vai meneeko heittämällä?
Tossa vanhemmassahan on vissiin vähemmän tehoa, mutta eikös muutokset ole kannessa? Eli jos laitan tuosta nykyisestä koneesta tuohon vanhaan kannen niin tehot pysyy samassa.
Eikä kai etuveto ja neliveto versioiden koneissa ole eroa?
Ja sitten jos tuo kone ei passaa, niin Ruotsin puolella ei näytä hirveitä maksavan nuo koneet. Joten onko kukaan sieltä ostanu niitä, miten toimitus onnistuu ja kuinka paljon tulee kuluja?
Kysesssä siis 2.0 16v doch.
Tuo Galantin kone pitäis laittaa vaihtoo kun kyrsii haistella aina sitä öljynkäryä ja sitä saa lisäillä aina litran tankillista bensaa kohti, häviää kaiketi vuotamalla ja palamalla, ainakin kovemmilla kierroksilla. Taitaa kuitenkin halvemmalla päästä kun vaihtaa koneen kun korjaa, ajettu kuitenkin jo 423 tkm.
Eli 91 vuoden autoon olis tarjolla 88 vuoden autosta kone (katiton). Tuleeko tässä ongelmia vai meneeko heittämällä?
Tossa vanhemmassahan on vissiin vähemmän tehoa, mutta eikös muutokset ole kannessa? Eli jos laitan tuosta nykyisestä koneesta tuohon vanhaan kannen niin tehot pysyy samassa.
Eikä kai etuveto ja neliveto versioiden koneissa ole eroa?
Ja sitten jos tuo kone ei passaa, niin Ruotsin puolella ei näytä hirveitä maksavan nuo koneet. Joten onko kukaan sieltä ostanu niitä, miten toimitus onnistuu ja kuinka paljon tulee kuluja?
Kysesssä siis 2.0 16v doch.