Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Ei periaatteessa,mutta pyörähtään se pääsee kuitenkin,koska rullapukit joudut irroittamaan.taimen sanoigallu 2.0 glsi-90,pitääkö nokka-akseli ottaa irti
ST sanoiEi periaatteessa,mutta pyörähtään se pääsee kuitenkin,koska rullapukit joudut irroittamaan.
Eli JP on sitten jollain tavalla lukittava,ettei pääse mikään pylpyrä pyörähtään.
taimen sanoiEikös niitä mäntiä joudu järestään nostaa ylä-asentoon,eli kampiakselista pyörittämällä,jolloin se jako vois hypätä.
Mr mmc sanoikukahan jaksais mulle tehä ks operaation... ei ite kehtaisi vain 16kpl.... kansi on irti.... :
mikko412 sanoivarmasti paikallinen korjaamosi tekee kun kysyt.kehtaamisesta tuskin kyse kun omassa tallissas teet kukaan ei oo kyttäämäs(paitsi mahdollinen emäntäs) ;D
toinen asia on jaksatko maksaa siitä korjaamon palvelusta :
taimen sanoiAnteeks,joo näin olikin.Eli keinuvipu-akselin pultit jos avaa jotta saa sen pois,niin näyttäs kyllä tässä mallissa että sitä nokka- akselia ei pidä mikään paikallaan,senkun nostas pois(jos tarttis).Täytyy viel tarkistaa,jos nyt ei muuten,sit vaihdan jakohihnan ja kiristinpyörän samalla. Galant glsi 2.0 -90
taimen sanoiJoko Mikko kurkkasit sinne venakopan alle :'(
jonesl sanoiProjekti etenee, sain hankittua venttiilivarren kumit Motonetista (huonoin palvelu ikinä, ajattivat hakemaan osia vaikkei niitä ollutkaan yms -> en voi kyllä suositella putiikkia kenellekään) ja tarkoitus olisi saada uudet osat paikoilleen ihan lähiaikoina. Osat myytiin kahdessa eri pussissa ja hintakin osille oli eri mutta nyt kun innostuin vertailemaan niitä, totesin että ovat aivan samanlaiset. Ovatko ne vai kävikö niin että minulle myytiin samat kumit kahteen kertaan? Jos ovat samat niin Motonetista ostajille vinkkinä, ettei kannata maksaa kovempaa hintaa imuventtiilien kumeista.
J. Puhakka sanoiJa eroa ei ilmeisesti oikeasti ole kuin väri(?) ja ehkä jopa materiaali, en ole vielä tarkempia tutkimuksia tehnyt, toinen on kuitenkin mustalla renksula, ja toiseet vihreällä.
ast sanoihttp://www.enginebuildermag.com/Article/2522/valve_stem_seals_materialsdesigns.aspx
Värit eivät välttämättä pidä nykyisin paikkaansa mutta materiaaleista ihan mielenkiintoista juttua.
zico sanoiMikähän mahtaa olla nokka-akselin laakeripukkien kiristysmomentti? kyseessä gti galant vm. 91
jake241 sanoiNyt aloin itse vaihtamaan venttiilivarren kumet kansi paikallaan, otin jo yhdestä venttiilistä lukot auki ja vaihdoin sen kumen mutta miten pirussa tuon saa takaisin kasattua? olen laittanu hilppeet paikalleen ja painanu siitä jousilautasesta kovaa mutta ne lukituspalat ei molemmat suostu menemään perässä ja jäämään paikalleen!!! Onko tuohon olemassa mitään työkalua millä jousen saa painettua kasaan?? Ja kyseessä on 1990vm galant 2.0i 8venttiilisellä koneella.