Gran turismo keskustelua

Vs: Gran turismo keskustelua

Noistahan tulee silmät kipeäksi... Täytyy pelata vanhemmalla telkkarilla niin ei näy niin selvästi.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

madu sanoi
Ei kai toi voi olla ees totta *facepalm*

Ehkä tää on joku maailman monimutkaisin rölli ja noi muuttuu itestään parin päivän päästä fiksumman näkösiksi tai jotain. Eiks niiden huippurealististen grafiikoiden kuitenkin pitänyt olla se main selling point.

Toi on valitettavan totta. Mua oksettaa ajella noilla Standard- autoilla. Ja kumma kun noi Premiumeiden sisustat yms. on jopa huonommat kun Forzassa. Ei nyt mee ihan oikein tää homma. Ainoo mikä pelastaa noi Standardit on fysiikkamallinnus ja äänet, ne toimii kyllä hienosti.

Sit toi AI. Vaikka AI on selvästi parantunut edellisistä, on se siltikin erehtymättömästi Gran Turismo.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

_AH_ sanoi
Tässäkin näyttää että pelkästään vanteisiin panostettu...

Ja vanteitahan ei voi ees vaihtaa. Niin on kerralla tehty hyvä.
Ihmettelen suuresti että jos 5 vuotta aikaa, se tekee 60kk, jos siitä lasketaan että 21,5 työpäivää kuussa, se tekee 1290 päivää, tämä jaetaan standard autojen määrällä tekee 1,6 päivää YHDEN Miehen työpanosta per auto (tehdä joku perustekstuuri autolle.)

Ja käsittääkseni GT5 tiimillä oli ns. "rajattomat resurssit" nuita tekemään, ja jos sieltä ei oo ollut ees sitä yhtämiestä uudelleen teksturoimaan nuita niin niin.. mitäköhän siellä on tehty.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Twilight sanoi
Sit toi AI. Vaikka AI on selvästi parantunut edellisistä, on se siltikin erehtymättömästi Gran Turismo.

Eli standardi hevosmies-AI, (ajetaan laput silmillä ja tullaan konttiin jos joku on edessä) ???
 
Vs: Gran turismo keskustelua

cubeqtio sanoi
Juuh.

Huomaa selkeesti.. :p

Melkee alkaa masentaa hakea se peli sieltä kaupasta ku pääsee töistä..

Ajelee vaan niillä premiumeilla niin ei ahista ihan heti niin paljoa :driver
 
Vs: Gran turismo keskustelua

J. Puhakka sanoi
Ajelee vaan niillä premiumeilla niin ei ahista ihan heti niin paljoa :driver

Tai kaappaan kylkiäiseksi xboxin ja rukoilen et ois Forza 3.. :p


edit: En sitten tiedä. En oo koskaa ollu fanböy mutta odotan kuitenkin aika paljon tolta GT5:lta.. :I
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Nyt tuli IGN:ältäkin GT5 arvostelu, löytyy täältä: http://ps3.ign.com/articles/113/1136103p1.html
"Gran Turismo 5 is a 10/10 simulator wrapped up in a 5/10 game"

Pisteitä peli sai 8.5 (Great) (ei erityisen paljon, tosin syystä) jakaantuen seuraavasti:

Presentation 7
Graphics 9
Sound 8
Gameplay 9
Lasting Appeal 9

Forza 3 sai IGN:ältä (Vertailun vuoksi), 9.4 (Outstanding)
Forza 3 is a big step forward for sim racing games. Turn 10 has thrown down the gauntlet and it will be a real challenge for Polyphony Digital to deliver a superior racer with Gran Turismo 5. After all, this is the best racing game of this generation. Good luck topping it.

Presentation 9.5
Graphics 9
Sound 9
Gameplay 9.5
Lasting Appeal 10

Noh, katsotaan miten tilanne kehittyy.. (Kehuivat muuten GT5 suhteen samaa ku GT4:kin, Photomodessa on premium autoja Kiva kuvailla.. mutta toisaalta se ei liene pelin itsetarkoitus..)
Oli GT5 jotain outouksia taas kuten minkään auton jarruja ei voi parantaa, ja customointikin (ulkoisesti) on melko hissua.

Yllättäen joku Playstation Lifestyle lehti anto suoraan 100 pistettä ;D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Hehe. Puhakka, juuri katsoin itse kanssa samat arvostelut ja vertaisin keskenään. Ja ainakin ujon 4h GT5 setin jälkeen olen samaa mieltä. Gran Turismo on "vain" se 8.5 ja Forza 3 enemmän.

Kyllähän tuo GT5 varmasti konsolissa silti enemmän pysyy, G25- tuki ja "oheismateriaali" on niin paljon suurempaa että ajamisesta nauttii enemmän. Mutta silti tuosta jäi niin paljon puuttumaan.

Forza 4:n julkaisuajankohta on vuonna 2011. Eli eikun odottamaan!
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Twilight sanoi
Hehe. Puhakka, juuri katsoin itse kanssa samat arvostelut ja vertaisin keskenään. Ja ainakin ujon 4h GT5 setin jälkeen olen samaa mieltä. Gran Turismo on "vain" se 8.5 ja Forza 3 enemmän.

Kyllähän tuo GT5 varmasti konsolissa silti enemmän pysyy, G25- tuki ja "oheismateriaali" on niin paljon suurempaa että ajamisesta nauttii enemmän. Mutta silti tuosta jäi niin paljon puuttumaan.

Forza 4:n julkaisuajankohta on vuonna 2011. Eli eikun odottamaan!

Ai forza 4 on tulossa? I did not know that, eniten tässä ahistaa että juuri nyt ei oo xboksille kunnon rattia tarjolla, nuita satasen rimpuloita joo, ja fanatec harkitsee että tekeekö uuden "xbox ratin", (ne möi loppuun ne uber-rattinsa..)
 
Vs: Gran turismo keskustelua

J. Puhakka sanoi
Ai forza 4 on tulossa? I did not know that, eniten tässä ahistaa että juuri nyt ei oo xboksille kunnon rattia tarjolla, nuita satasen rimpuloita joo, ja fanatec harkitsee että tekeekö uuden "xbox ratin", (ne möi loppuun ne uber-rattinsa..)
:eek:fftopic Miksei alan velhot oo tehnyt jotain hackkia jolla sais ton Logitechin toimiin siinä? Kai se nyt olis ihan tehtävissä kuitenkin. Ne satasen rimpulat on kyllä niin jämäkamaa ettei nillä kyllä innosta enään G25/G27:n jälkeen pelata edes "marjokarttia".

EDIT: Jos nyt vähän GT5 aihetta lisää. Eli mun mielestä ratavalikoima on vähän kehno. Okei kyllähän upeasti mallinnettu Nordschleife korvaa tusinan huonoja ratoja, mutta silti.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

EA:kin heittää haastetta! http://pelaajalehti.com/2010/11/24/ea-shift-on-parempi-kuin-gran-turismo/
Installointi kyllä kestää! 20 Minsaa left ;D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Mä tosta ekasta Shiftistä kyllä tykkäsin tosi paljon. Konsolia kun en oo omistanut ja aikaisemmin PC:n ajopelitarjonta on jakautunut tosi selkeästi kahteen leiriin - ihan arcadepelleilyä tai sit jotain hampaatirvessä superrealistista tahkoamista rumilla grafiikoilla ja sellasilla autoilla mitä ei henk.koht. kiinnosta, joten toi Shifti tuli mukavasti väliin. Vähän vakavastiotettavampi ajofiilis mutta kuitenkin nätin näköinen ja autotkin "oikeasta maailmasta" eikä pelkkiä kilpa-autoja. Isot odotukset kakkoselle, siis!

Tää Hot Pursuit mikä tuli tossa viikko sitten sen sijaan oli aika läpyskä, etin jotain 5 minuuttia valikoista mistä auton sais manuaalivaihteiseksi mutta eipä ees onnistu ;D Ihan hauskaa poliisina kuitenkin.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Siis mitä karseeta paskaa noi Standardit on.. Mitä ne on miettiny, ei helvetti.

Toivottavasti edes muuten hyvä.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Melkein jo jännittää odottaako GT5 kotona kun tästä sinne jossain vaiheessa pääsee. Eilen aamulla tuli viesti Ahvenanmaalta, että paketti on matkalla.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

nokonzok sanoi
Melkein jo jännittää odottaako GT5 kotona kun tästä sinne jossain vaiheessa pääsee. Eilen aamulla tuli viesti Ahvenanmaalta, että paketti on matkalla.

Mulla meni 2 arkipäivää siitä ku viesti tuli. (VPD:ltä tilasin.)

Peli ois nyt koneessa asentumassa. :) Illalla sitten mietteitä itse pelistä.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Ensimmäisiä kotimaisia ingame kuvia tullut jakoon,kaveri lähetti mulle tämän. Ilmeisesti standard-kalustolla, mutta ei tuo minusta niiiin pahalta näytä. 8)
Eikä sitten mitään herneitä mihinkään suuntaan, huumoria väliin ettei mene liian vakavaksi... Itselläni ei ole edes PS3:sta.

edit: On sentään X:ä kärjessä. :peukku
 
Vs: Gran turismo keskustelua

_AH_ sanoi
Ensimmäisiä kotimaisia ingame kuvia tullut jakoon,kaveri lähetti mulle tämän. Ilmeisesti standard-kalustolla, mutta ei tuo minusta niiiin pahalta näytä. 8)
Eikä sitten mitään herneitä mihinkään suuntaan, huumoria väliin ettei mene liian vakavaksi... Itselläni ei ole edes PS3:sta.

edit: On sentään X:ä kärjessä. :peukku

:D ahahahah...

Installing.. 7min..
 
Vs: Gran turismo keskustelua


:seina expertiltä kävin ohimennen kysymässä, kun ei mitään ole kuulunut.. kuulemma toimitusvaikeuksia, huomenna ehkä voisi saada pelin hakea. todellista ennakkomyyntiä! :peukku
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Posti näkynyt tuovan Verkkokaupasta Collectors editionin ja poika huuattanut jo kuus tuntia sitä tuolla huoneessaan...
Pohjoislenkkiä käväsin pätkän vetämässä jollakin Mersulla. Ei vielä ole tullut mitään erikoista vastaan.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

nokonzok sanoi
FFFFFFFFUUUUUU, ei tullut tänään vielä...

nahkuri sanoi
:seina expertiltä kävin ohimennen kysymässä, kun ei mitään ole kuulunut.. kuulemma toimitusvaikeuksia, huomenna ehkä voisi saada pelin hakea. todellista ennakkomyyntiä! :peukku

Itse varasin Sokokselta täällä Porissa. Apex versio. Ovh 89e .. S-kortilla -20 Eur.. eli 69eur. :) Hyllyyn jäi vielä 5 kpl.. Ei kauheesti toimitusvaikeuksia. :D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

_AH_ sanoi
Ensimmäisiä kotimaisia ingame kuvia tullut jakoon,kaveri lähetti mulle tämän. Ilmeisesti standard-kalustolla, mutta ei tuo minusta niiiin pahalta näytä. 8)

Ei helkkari ku tippuin ;D ;D ;D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

nokonzok sanoi
Melkein jo jännittää odottaako GT5 kotona kun tästä sinne jossain vaiheessa pääsee. Eilen aamulla tuli viesti Ahvenanmaalta, että paketti on matkalla.

Eli se meinaa sitä että se saattaa olla huomenna, tai sit menee maanantaihin (ainakin itsellä verkkokaupan paketit menee just nuin, 2-3 arkipäivää), tosin luulis että ne sinne periferiaan tulee nopeemmin kuin tänne metropoliin, kun on lähempänäkin. ;D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Dodiin,

Alustava fiilis.

Menu/käyttöliittymä:
Aika erikoinen verrattuna edelliseen - etenkin GT modessa. Tosin siihen tottuu nopeasti ja alkaa oikeat paikat löytymään. Mielestäni kaikki ovat hyvin heti saatavilla ja nopeasti valikoitavissa.

Tosin latausajat menussa ovat tajuttoman pitkät.. Siis en käsitä. Jos esimerkiksi saa auton kun voittaa kisan niin sen "tallentaminen omaan garageen" vie oikeesti aikaa ihan tuhottomasti (kuten nytkin kirjoittelen tätä ja tuo tuolla tallentelee mun uutta wagon r rrää talliin..)

Autot:
Alkuun nyt ainakin se, että ei niitä standardi pelejä edes huomaa.. Itse ainakin olen niin vauhdin huumassa että ei huomaa niitä kippoja. Kyllä se on ihan pätevän näköstä kun vetelee priusten joukossa jossain perus FF luokassa.. :D heheh..

Ajaminen:
Mielestäni GT5 on onnistunut tuomaan painon siirron hyvin rattiin. Se vaan jotenkin toimii hyvin. Sanokoot joku viisaampi järkevämmin mutta GT5 vs GT4 ajettavuus on aivan toista luokkaa. Melkein uskaltaisin uhoa että aika priimaa..

AI:
No.. kaks astetta parempi kuin GT4 ja Prologuessa.. mutta.. silti ne tulee päin.. Tosin ei perseeseen vaan kyljestä sisälle. :D

Yleisvaikutelma:
Pätevä peli joka ainakin on mut saanut koukutettua. Käytetyissä autoissa on sen verta kovia helmiä että tahtoo vain ajaa ja ajaa lisää että saa rahaa.

Kehitettävää:
Ne helkutin latausajat menussa.. Pelissä ei kestä kauaa ja kaikki sujahtaa hienosti mutta menussa.. voi kiesus.. ehtii käydä kusella ja ottaa lasin vettä välillä...

Tällä hetkellä itse antaisin 8½/10 GT5:lle.

Ei pettymys mutta ei mitään tajunnanräjäyttävää. Pitää odottaa 10 lvl jos vaikka se muuttaa ajatusta pelistä.. kun tulee damaget kehiin.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

cubeqtio sanoi
Itse varasin Sokokselta täällä Porissa. Apex versio. Ovh 89e .. S-kortilla -20 Eur.. eli 69eur. :) Hyllyyn jäi vielä 5 kpl.. Ei kauheesti toimitusvaikeuksia. :D

no jotain se myyjä epäili, että ehkä rekka on ajanut ojaan tms.. kun tuli maksettuakin peli expertin messuilla, missä piti sitten valita myymälä, mistä haluaa pelin noukkia. ehkä noita pelejä on jo muissa expertin myymälöissä. ??? hinta oli ok, 59€, ilmeisesti sisälsi vielä kai joitakin autoja valmiiks avattuna tai jotain.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Mahtava peli tuo! Graviikka siistiä, ajaminen maittaa, hyviä ratoja ja todella koukuttavaa!
Miinuksena:
Standart autot, ovat kyllä oikeasti melko rumia. eipä niillä tee mieli ajella
Pitkät lataus ajat
Sitten kävin vetää, aracade pelissä yhden sora pätkän focus wrc:llä. Niin tuntunu vähän semmoiselta liukumiselta mutkat.
Ettei pysty oikein missään sladis niitä vetään. Tai sitten en osanut vie ajaa ;D

Eilen illalla sain hommattua talliin Evo 4, ekana piti vaihtaa siihen koko putkisto. Ja kullan väriset vanteet alle. Kun valkonen auto! :D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Ei kannata varmaan odotella päivitysten muodossa kovin suuria korjauksia nuihin jo olemassa oleviin puutteisiin, pakollisia fiksejä vaan törkeisiin bugeihin sillä:

Gran Turismo 6:n tuotanto on jo alkanut. Sarjan isä Kazunori Yamauchi ei toistaiseksi ole varma ehtiikö peli PlayStation 3:lle. PS3 saattaa siis jäädä ainoaksi Sonyn kotikonsoliksi, jolle ilmestyy vain yksi Gran Turismo -peli.

Eli henkeä pidätellen odottaman, vielä ehtii (sekä PS4 että GT6) ;D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

J. Puhakka sanoi
Ei kannata varmaan odotella päivitysten muodossa kovin suuria korjauksia nuihin jo olemassa oleviin puutteisiin, pakollisia fiksejä vaan törkeisiin bugeihin sillä:

Eli henkeä pidätellen odottaman, vielä ehtii (sekä PS4 että GT6) ;D

Moven ansiosta PS3 on vielä 2-3v käytössä joten.. GT6 julkaistaa 5v päästä...? :D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

J. Puhakka sanoi
Ei kannata varmaan odotella päivitysten muodossa kovin suuria korjauksia nuihin jo olemassa oleviin puutteisiin, pakollisia fiksejä vaan törkeisiin bugeihin sillä:

Eli henkeä pidätellen odottaman, vielä ehtii (sekä PS4 että GT6) ;D

GT5:n tekemiseen meni kokonaisuutena 2,000 päivää 140:ltä henkilöltä (Polyphony Digital henkilöstömäärä). Mitäs jos yhtä ammattitaitoinen henkilökunta tuplaantuisi? Saataisiko GT6 ulos nopeammin?
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Mitähän vittua ovat japanin pykmit viimeiset 5 vuotta kehittäneet tähän peliin...? Ei mitään uutta.

Jotain faktoja GT5 :

-Eipä ole autot vielä hajoilleet vaikka on lvl 13.
-Ei löydy vieläkään ratavalikosta Nordschliefeä ??? Luulen ettei tule löytymäänkään vaikka peli pelais ns.läpi.
-Eri radoilla on erilaiset grafiikat , miksi näin ?
-Liian vaikeaa löytää sopivaisia autoja eri kisoihin... :seina
-Koska pääsen vetään nyrreä Mitsulla ?
-Täähän on Arcade vaikka piti olla Simulator...
- EA Shift on monessa paljon parempi vaikka siinäkin on muutamia puutteita.
-Nordschliefe on vissiin jätetty sitten pois noista radoista....
-Tää on melko paska peli...
- Allekirjoittanut ainakin odotteli aivan turhaan tätä rävellystä.
- Valikot on perseestä ja lataaminen niiden välillä aivan sairasta , Eilisen aikana varmaan katselin vilkkuvaa GT logoa pelkästään parituntia...
- Koska pääsen Nyrrelle...?
- Real Simulator : Tehoja autoon ,mutkassa sisäkautta ovea vasten ohi ja karkuun , liian helppoa. Tai kattarin yli kaasu pohjassa , ovat näet kehittäneet nyt tähän peliin oikein extra grip kanttarit ei lähde lapasesta. Mistä lähtien on Shlby mussessa ollut Aktiivinen lukko ja luiston esto ?
-Lähes kaikkii palkinto autot ovat romuja joilla ei tee mitään... Esim. Saksan armeijan maasto auto vuodelta 42. :nykii

Loppu komentti :


Nyt on kyllä Japaninpoika haukannut hatullisen paskaa. No oli jo alennuksessa julkaisupäivänään peli : 49.95 €

Ja Fanipojat voivat vetää herneet nenään oikeasti. Sen te olette ansainneet. :peukku
 
Vs: Gran turismo keskustelua

-JP- sanoi
-Eipä ole autot vielä hajoilleet vaikka on lvl 13.
-Ei löydy vieläkään ratavalikosta Nordschliefeä ??? Luulen ettei tule löytymäänkään vaikka peli pelais ns.läpi.
-Koska pääsen vetään nyrreä Mitsulla ?
- Koska pääsen Nyrrelle...?

Olisit viettänyt nämäkin tunnit vaikka kahvitellen, suunnitellaan se kevätreissu loppuun. :driverjdm :driver
 
Vs: Gran turismo keskustelua

-JP- sanoi
Mitähän vittua ovat japanin pykmit viimeiset 5 vuotta kehittäneet tähän peliin...? Ei mitään uutta.

Jotain faktoja GT5 :

-Eipä ole autot vielä hajoilleet vaikka on lvl 13.
-Ei löydy vieläkään ratavalikosta Nordschliefeä ??? Luulen ettei tule löytymäänkään vaikka peli pelais ns.läpi.
-Eri radoilla on erilaiset grafiikat , miksi näin ?
-Liian vaikeaa löytää sopivaisia autoja eri kisoihin... :seina
-Koska pääsen vetään nyrreä Mitsulla ?
-Täähän on Arcade vaikka piti olla Simulator...
- EA Shift on monessa paljon parempi vaikka siinäkin on muutamia puutteita.
-Nordschliefe on vissiin jätetty sitten pois noista radoista....
-Tää on melko p*ska peli...
- Allekirjoittanut ainakin odotteli aivan turhaan tätä rävellystä.
- Valikot on p*rseestä ja lataaminen niiden välillä aivan sairasta , Eilisen aikana varmaan katselin vilkkuvaa GT logoa pelkästään parituntia...
- Koska pääsen Nyrrelle...?
- Real Simulator : Tehoja autoon ,mutkassa sisäkautta ovea vasten ohi ja karkuun , liian helppoa. Tai kattarin yli kaasu pohjassa , ovat näet kehittäneet nyt tähän peliin oikein extra grip kanttarit ei lähde lapasesta. Mistä lähtien on Shlby mussessa ollut Aktiivinen lukko ja luiston esto ?
-Lähes kaikkii palkinto autot ovat romuja joilla ei tee mitään... Esim. Saksan armeijan maasto auto vuodelta 42. :nykii

Loppu komentti :


Nyt on kyllä Japaninpoika haukannut hatullisen p*skaa. No oli jo alennuksessa julkaisupäivänään peli : 49.95 €

Ja Fanipojat voivat vetää herneet nenään oikeasti. Sen te olette ansainneet. :peukku

Eikös toi Nyrre ainakin löydy GT4:sta? Ainakin itse käyn tykittelees sitä GT4:ssa.. Korjatkaa nyt jos oon väärässä mitä oon kruisaillut.

Tiedä sitten milloin GT5:ssa aukeaa.. :p Vähän mielenkiintoinen fiilis tosiaan jäi eilisestä kun miettii tällee jälkikäteen. Ne latausajat ovat todellakin tuskastuttavia.. useita minuutteja joskus. On se sitten hieno odotella kaks kertaa 4min ku vahingossa painaa väärää nappia.. prkl..
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Selitys valikko-odotteluun:

http://www.peliplaneetta.net/pelikonsolit/uutiset/11778/GT5n-moninpelin-viat-vaivaavat-myos-yksinpelia/

Eli tökkivät serverit antavat myös yksinpelissä odottaa koska peli ilmeisesti (ainakin yrittää) ottaa yhteyttä palvelimeen, varmaan päivittää jotain statistiikkaa?

Eli kun serverikapasiteetti saadaan kuntoon jäänee tuo ylimääräinen odottelu veke. Kikka ottaa verkkojohto irti on vähän vaikeempi ainakin itsellä kun on wlanilla...kai se pitää rykästä wlan-moduuli irti emosta :D. Nooh, oma peli on vielä matkalla brittein saarilta.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

dani sanoi
Selitys valikko-odotteluun:

http://www.peliplaneetta.net/pelikonsolit/uutiset/11778/GT5n-moninpelin-viat-vaivaavat-myos-yksinpelia/

Eli tökkivät serverit antavat myös yksinpelissä odottaa koska peli ilmeisesti (ainakin yrittää) ottaa yhteyttä palvelimeen, varmaan päivittää jotain statistiikkaa?

Eli kun serverikapasiteetti saadaan kuntoon jäänee tuo ylimääräinen odottelu veke. Kikka ottaa verkkojohto irti on vähän vaikeempi ainakin itsellä kun on wlanilla...kai se pitää rykästä wlan-moduuli irti emosta :D. Nooh, oma peli on vielä matkalla brittein saarilta.

Jep, just luin samaa.. Ja itseasiassa se vilkuttaa wlani-valoa kun kattelee kun se latailee.. Jos ottais langattoman pois päältä ku pelaa..? :D

Ihme settii... prkl..
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Jostain lueskelin, että Nordschleife avautuisi, kun on pelaillut kunnialla läpi jonkun AMG special events/AMG driving schoolin. Samanlainen homma esim Top Gear test trackin kanssa.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

primer sanoi
Jostain lueskelin, että Nordschleife avautuisi, kun on pelaillut kunnialla läpi jonkun AMG special events/AMG driving schoolin. Samanlainen homma esim Top Gear test trackin kanssa.

Juu. Siellä on AMG Driving School. Vähän niinkuin oikeassakin elämässä. :) Itelle ei oo vielä avautunu ku kultaa mettästelen noista kaikista.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

-JP- sanoi
Mitähän vittua ovat japanin pykmit viimeiset 5 vuotta kehittäneet tähän peliin...? Ei mitään uutta.

Jotain faktoja GT5 :

-Eipä ole autot vielä hajoilleet vaikka on lvl 13.
-Ei löydy vieläkään ratavalikosta Nordschliefeä ??? Luulen ettei tule löytymäänkään vaikka peli pelais ns.läpi.
-Eri radoilla on erilaiset grafiikat , miksi näin ?
-Liian vaikeaa löytää sopivaisia autoja eri kisoihin... :seina
-Koska pääsen vetään nyrreä Mitsulla ?
-Täähän on Arcade vaikka piti olla Simulator...
- EA Shift on monessa paljon parempi vaikka siinäkin on muutamia puutteita.
-Nordschliefe on vissiin jätetty sitten pois noista radoista....
-Tää on melko p*ska peli...
- Allekirjoittanut ainakin odotteli aivan turhaan tätä rävellystä.
- Valikot on p*rseestä ja lataaminen niiden välillä aivan sairasta , Eilisen aikana varmaan katselin vilkkuvaa GT logoa pelkästään parituntia...
- Koska pääsen Nyrrelle...?
- Real Simulator : Tehoja autoon ,mutkassa sisäkautta ovea vasten ohi ja karkuun , liian helppoa. Tai kattarin yli kaasu pohjassa , ovat näet kehittäneet nyt tähän peliin oikein extra grip kanttarit ei lähde lapasesta. Mistä lähtien on Shlby mussessa ollut Aktiivinen lukko ja luiston esto ?
-Lähes kaikkii palkinto autot ovat romuja joilla ei tee mitään... Esim. Saksan armeijan maasto auto vuodelta 42. :nykii

Loppu komentti :


Nyt on kyllä Japaninpoika haukannut hatullisen p*skaa. No oli jo alennuksessa julkaisupäivänään peli : 49.95 €

Ja Fanipojat voivat vetää herneet nenään oikeasti. Sen te olette ansainneet. :peukku

Ei tarvi pelata jos noin paljon ahdistaa. ::)
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Yhtyä kyllä -JP-:hen muutamissa asioissa!
-Miksi erillaiset Graviikat! eri radoilla! :eek:
-Melkeen kaikki kisat pitäis kisata eri autolla, oikeesti pistää moinen vi...... :seina Pitää koko ajan ostella autoja sitä mukaan!
-Itsellä on ainakin vauriot auennut, mutta tuo vaurio malliinnus on aika heikkoa. ja autolla saa kovaa osua!

Eniten syö miestä tuo kun jokanen kisa pitäis vetää eriautolla. Vanhoissa Gt sarjan peleissä pysty monet kisat vetään samalla autolla. Silloin auto oli kiva rakentaa ja käyttää rahaa siihen. Mutta nyt ei voi kun pitää säästää että saa uuden auton seuraavaan kisaan. :seina

Peli vaikuttaa keskeneräiseltä. Ois pitänyt viellä muutamalla vuodella lykätä ;D
Onhan tässä hyvääkin. Mutta just noita muutamia hiuksia repiviä juttuja löytyy!



-
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Poika kävi eilen paikallisesta gigantista hakemassa(50 €) ja tänään vois sitten testailla kun tuli tänne mun luo :D.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Lisää vammaisia asioita :

- Jarruja ei voi päivittää , pitäis kyllä saa auto jotenkin edes pysähtymään kun alkaa oleen kunnon vauhteja. + Missään autossa ei ole ABS jarruja... lähes aina renkaat lukkoon pito pois ja morjes....
- Renkaita ei voi valita kisoihin , eli vaikka olis kisa ilman rengas sääntöjä niin ei saa slicksi pyöriä vaihdettua autoon vaikka ne olis hankittuna.

Ja autot ei hajoa vaikka ajais 350 Kmh suoraan seinään....


Alkaa kyllä olemaan jo melkoinen kyrpä ottassa...
 
Vs: Gran turismo keskustelua

primer sanoi
Jostain lueskelin, että Nordschleife avautuisi, kun on pelaillut kunnialla läpi jonkun AMG special events/AMG driving schoolin. Samanlainen homma esim Top Gear test trackin kanssa.

Täytyy koittaa. Pronssit ilmeisesti riittänee..?
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Itteäni nakertaa se että peli ei mielestäni ees oo alkanu ja silti jo 18% pelistä pelattu :nykii
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Ei mua nyt niin hirveesti kiinnosta jos ei pysty sisältä ajamaan mutta väkisin osuu silmiin noi standart-autojen pakoputket. Onhan noi ulkoisesti aika hirveen näkösiä. Odotuksiin nähden kyllä pettymys. Forzaa muutaman kerran kokeilleena ni onhan se vähän erilainen mutta ei ainakaan huonompi. Ehkä semmosen 8 voi antaa. Kyllä tätä nyt pelailee jonkun aikaa :driver
 
Takaisin
Ylös Bottom