GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kaahari

Member
Liittynyt
25 Joulukuu 2011
Muutamat sekalaiset kyssärit joihin en löytänyt vastausta, eli jos joku tietää valmiiksi nii ei tartte sitten itse kantapään kautta... ;)

-Onko tuossa 6g72 lohkossa hyviä paikkoja ottaa lähtö ö-paine ja ö-lämpö anturille? (Aftermarket). Vai oletteko laittaneet tylysti adapterilaipan ö-suodattimen alle? (on tosin suht kivassa paikassa verratuna moneen muuhun autoon :) )

-Miks h**** orkkis bypass vuotaa ihan oem:na (eli se pikku reikä siellä)? Onkohan tuohon ollut mitsulla ihan joku järkevä syykin?

-Hotwirestä... vähän ristiriitaista näkemystä toimiiko hyvin vaiko ei. Kaiken järjen mukaan kylmäkäynnistyksessä pitäs mennä tyhjäkäynti aika paksulla ennekuin ecu menee closed looppiin, ilmeisesti joku kylmäkartta tässäkin ecussa on (?) Millä perusteella muuten ecu menee closed looppiin käynnistyksen jälkeen? Nesteen lämpötila tietyn yli vai mikä?

-Tekeekö tuo orkkis bensanpaineensäätimen solenoidiventtiili hommia ainoastaan käynnistyksessä? Lämpimänä? Kylmänä?

-Löytyykö jostain antureiden vastusarvoja / käynnissä volttiarvoja? voisi ihan lämpimikseen testata kun noita löytyy tosta motista vaikka mitä...


sellaista tänään....
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

hotwire toimii Helevetin hyvin toiminu jo useamman vuoden talvella ja kesällä :peukku

revi kaikki ne bensapaineen solenoidit ym muut turhat härpäkkeet siitä tulipellistä irti NE on aivan turhia + egr veks
+ ohita se b-pumpun rele
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Vasemman eturenkaan kun irroitat niin näkyy kaksi anturia, alempi on alkuperäiselle mittarille ja toinen varmaan eculle/öljynpaine valolle. Mittarin anturin tilalle voit vaihtaa aftermarket öp anturin, ja jos haluat niin toiselle paikalle sit öljynlämmön anturin.

3sx hotwire-kit pelittää helkutin hyvin, ja rupes riittämäänkin se virta pumpulle. Alkuperäisillä piuhoilla 9v ennen pumppua. ::) Ei ihme että seokset oli mitä oli. Kylmäkäynnistys hommasta en muuta osaa sanoa kuin että mulla kun oli yks nesteen lämpötila antureista paskana niin ei lähtenyt sitten kirveelläkään käyntiin pakkasella, eli sen avulla se säätää kylmänä ainakin.

Solenoidit joutaa kaikki heittää mäelle paitsi ap-solenoidi jos et ole laittamassa jotain elektronista tilalle. Tuli otettua se pois ennen kuin kerkesin laittaa elektronisen tilalle, niin ahdot tippu merkittävästi sen pois otolla. ::)

Jossakin manuaalissahan noita antureiden vastusarvoja yms oli, että eikun latailemaan niitä ja etsimään. :peukku
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

plodi sanoi
3sx hotwire-kit pelittää helkutin hyvin, ja rupes riittämäänkin se virta pumpulle. Alkuperäisillä piuhoilla 9v ennen pumppua. ::) Ei ihme että seokset oli mitä oli. Kylmäkäynnistys hommasta en muuta osaa sanoa kuin että mulla kun oli yks nesteen lämpötila antureista paskana niin ei lähtenyt sitten kirveelläkään käyntiin pakkasella, eli sen avulla se säätää kylmänä ainakin.

Jaa-a, mihinhän tuo jännitteen hukkaa. Löysin muuten tuon b-pumpun releen oem kytkentäkaavion ja siitä pitäis mennä jännite suoraan läpi kun rele on "korkeajännite" asennossa. Pitääpä tutkia mitä jännitettä antaa pumpulle vedossa... onko nuo oem johdot liian ohuet? ??? ??? Voisihan tuon rakentaa ns. uusiks käyttäen paksumpia johtoja oem tyyliin.

http://www.stealth316.com/images/stim/tim_14-20.gif
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Tämä oli lähinnä sopiva topic mielestäni kun en kehdannut uutta aloittaa:

Tässä olisi tarkoitus ruostesuojata erään foorumilaisen GTO, lähteekö se helmalevike / sivupaneeliosa jotenkin järkevästi? . Kyseessä siis -97 MR Haluaisin kuitenkin suojata sieltä alta kunnolla. Onko porukka irroittanut niitä?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

mystinengalant sanoi
Tämä oli lähinnä sopiva topic mielestäni kun en kehdannut uutta aloittaa:

Tässä olisi tarkoitus ruostesuojata erään foorumilaisen GTO, lähteekö se helmalevike / sivupaneeliosa jotenkin järkevästi? . Kyseessä siis -97 MR Haluaisin kuitenkin suojata sieltä alta kunnolla. Onko porukka irroittanut niitä?

lähtee se.


se on muistaakseni edetä kahella tai yhellä läpipultilla lokasuojassa kiinni...eli sisäsuojan puolelta löysäät ne ensin irti

ja sitte takaa purat siitä oven kohalta sen mustan "ilman otto" hommelin ja siellä on kans muistaakseni kaks semmosta mitkä pitää löysätä auki eli mutut pois...

muuten sitte vaan nätisti nykimällä lähteepi aika heleposti.. :peukku
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

mitsumikko sanoi
lähtee se.


se on muistaakseni edetä kahella tai yhellä läpipultilla lokasuojassa kiinni...eli sisäsuojan puolelta löysäät ne ensin irti

ja sitte takaa purat siitä oven kohalta sen mustan "ilman otto" hommelin ja siellä on kans muistaakseni kaks semmosta mitkä pitää löysätä auki eli mutut pois...

muuten sitte vaan nätisti nykimällä lähteepi aika heleposti.. :peukku

onko siell kuinka paljon 2-puoleista teippiä ?



ja toinen kysymys: mites irtoaa puskurit, kannattaako ruostesuojauksen takia?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

mystinengalant sanoi
onko siell kuinka paljon 2-puoleista teippiä ?



ja toinen kysymys: mites irtoaa puskurit, kannattaako ruostesuojauksen takia?

ei sielä nyt ihan hirveesti sitä teippiä oo.

mun mielestä ihan turhaa alkaa suojaan yleensä sieltä levikkeiden alta, puskureita ei ainakaan kannata irrottaa. pohja vaan kunnolla ja kotelosuojaa sitte reijistä niihin koteloihin sisälle.

ainaki omassa ihan kirkkaat maalit ku käytin toisen helmalevikkeen irti levikkeen maalausta varten..
niin ja tuossa stealtissa oli molemmat levikkeet irti ku ostin sen, ruostesuojaus finkor tehty joskus vuonna kivi.... tosiaan 1991 suomiauto viettänyt koko ikänsä etelän suolavellissä. niin ei siellä levikkeiden alla ollut mittään ruostesuojausta ainakaan ulkopuolella ja helmat 100% ruosteettomat
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

mitsumikko sanoi
ei sielä nyt ihan hirveesti sitä teippiä oo.

mun mielestä ihan turhaa alkaa suojaan yleensä sieltä levikkeiden alta, puskureita ei ainakaan kannata irrottaa. pohja vaan kunnolla ja kotelosuojaa sitte reijistä niihin koteloihin sisälle.

ainaki omassa ihan kirkkaat maalit ku käytin toisen helmalevikkeen irti levikkeen maalausta varten..
niin ja tuossa stealtissa oli molemmat levikkeet irti ku ostin sen, ruostesuojaus finkor tehty joskus vuonna kivi.... tosiaan 1991 suomiauto viettänyt koko ikänsä etelän suolavellissä. niin ei siellä levikkeiden alla ollut mittään ruostesuojausta ainakaan ulkopuolella ja helmat 100% ruosteettomat

Ok, kiitokset neuvoista! Irrotetaan sitte vaan sisälokarit ja pakoputki :)
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Mietin tuossa jos lämpimikseen kun autoon tulee kuitenkin uusittua bensapumppu (oem tai walbro 255 /tms) ja b-suodatin niin onko purukalla ollut ongelmia oem bensanpaineensäätimen kanssa? Pysyykö perässä jos pumpun paine hiukan nousee?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Mulla on walbron kans alkuperäinen paineesäädin ja enpä oo huomannu mitään ongelmia.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

mystinengalant sanoi
Ok, kiitokset neuvoista! Irrotetaan sitte vaan sisälokarit ja pakoputki :)

Mitkä sisäloksut? ...ei nois muistaakseni paljoo ole sellasii :D Edessä voipi olla.
http://harrinkuvat.1g.fi/kuvat/3000gt/ruostesuojaus/
tuosta näet kohdat joista mulla saksanmassaukset putoili aikoinaan vanhentueessan alas. Muute pohja tuossaki huippukunnos.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Harri K sanoi
Mitkä sisäloksut? ...ei nois muistaakseni paljoo ole sellasii :D Edessä voipi olla.
http://harrinkuvat.1g.fi/kuvat/3000gt/ruostesuojaus/
tuosta näet kohdat joista mulla saksanmassaukset putoili aikoinaan vanhentueessan alas. Muute pohja tuossaki huippukunnos.

Ompa ollu pohja hyvässä kunnossa, omassa projektissa vähän heikommassa hapessa (vuosikin briteissä tekee hyvää pohjalle... ;) )

Muuten, satuin kuvista huomaamaan kuvat putkistosta, ilmeisesti omavalmiste? Hyvän näköinen... :peukku Pitäisi itsellekin löytää jostain, tai sitten alkaa tekemään itse...
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

kaahari sanoi
Ompa ollu pohja hyvässä kunnossa, omassa projektissa vähän heikommassa hapessa (vuosikin briteissä tekee hyvää pohjalle... ;) )

Muuten, satuin kuvista huomaamaan kuvat putkistosta, ilmeisesti omavalmiste? Hyvän näköinen... :peukku Pitäisi itsellekin löytää jostain, tai sitten alkaa tekemään itse...
Kaverin tekele, sain kuvat vain joskus. Ikänä en itte ehtiny kumpaakaa tonnarii tehdä putkistoa :)
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Semmoinen kysymys tässä tuli mieleen että miten tuossa -93:ssa vr4:ssa toimii flekti. Onko toiminnassa ainoastaan kun ilmastointi päällä vai pitäisikö lähteä muutenkin pyöriin?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

zac sanoi
Semmoinen kysymys tässä tuli mieleen että miten tuossa -93:ssa vr4:ssa toimii flekti. Onko toiminnassa ainoastaan kun ilmastointi päällä vai pitäisikö lähteä muutenkin pyöriin?
ilmastointi päällä pyörii molemmat (jos niit flektei on siin 2kpl?)
Ja toine pyörii vaan tarvittaessa. (hyvin harvoin)
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

zac sanoi
Semmoinen kysymys tässä tuli mieleen että miten tuossa -93:ssa vr4:ssa toimii flekti. Onko toiminnassa ainoastaan kun ilmastointi päällä vai pitäisikö lähteä muutenkin pyöriin?

Jos sulla on ns. pienempi ja isompi flekti, niin pienemmän pitäis pyöriä koko ajan ja isomman lähteä pyörimään tietyn nesteen lämpötilan jälkeen (olisko ollut 80c ::) ). Keulasta päin katsottuna pienempi oikean puoleinen ja isompi vasemman puoleinen.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Joo eli jotain häikkää on kun kumpikaan ei lähde pyörimään jos ei ole ilmastointia päällä. mutta kun ilmastointi päällä niin pyörii molemmat kokoajan.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Missähän mahtaa olla vika kun tonnari jättää kierrokset päälle/nostaa kierroksia n.0,5sec ajan kun nostaa kaasun ja painaa kytkintä?

Eli siis jalka pois kaasulta, n.0,3 sec odotus ja kytkin pohjaan, niin kierokset nousee vähän ja sitten laskee normaalisti.

Jos kytkintä ei paina niin asiaa ei ilmene/huomaa, ajoi sitten 2000rpm tahi 6000rpm.

Autosta on putki poikki juuri ennen toista kissaa ja asiaa en huomannut ennen katkeamista.

Joku anturi sekoo vai mitä? :)
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

onko se putki poikki ennen lambdaa? jos on niin se voi vaikuttaa, koska lambda säätää tyhjäkäynnillä ja alhaisilla kierroksilla konetta, isommilla kierroksilla menee kartoille sit. lambda voi sijaita näissä peleissä eri paikoissa. omassani on downpipessa ja joissakin taas tupla lambdat eli molemmissa pakosarjoissa vai olikohan precateissa.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Tosiaan se on katkennut hieman ennen taka-akselia ja en nopeella vilkasulla huomannut, että sieltä olisi ainakaan mitään johtoja lähtenyt katkeamispisteen takaa.

Putki pitäisi parsia kasaan lähiaikoina, niin voi samalla tutkiskella hieman.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Samurai sanoi
Tosiaan se on katkennut hieman ennen taka-akselia ja en nopeella vilkasulla huomannut, että sieltä olisi ainakaan mitään johtoja lähtenyt katkeamispisteen takaa.

Putki pitäisi parsia kasaan lähiaikoina, niin voi samalla tutkiskella hieman.

No ei siellä ainakaan lambda-antureita enää ole. Mutta paikkaile putki ja kerro että vieläkö ongelma jatkuu niin arvotaan sitten lisää. :)
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

DaJackal sanoi
No ei siellä ainakaan lambda-antureita enää ole. Mutta paikkaile putki ja kerro että vieläkö ongelma jatkuu niin arvotaan sitten lisää. :)

Ei tuo vika kyllä sitten liity putken katkeamiseen mitenkään, sattunut vaan samalla ilmenemään. Eikä putki kyllä katkikaan ole "ennen toista kissaa" niin kuin ekassa viestissä ilmaistiin. Katti kun sijaitsee aika tarkalleen vaihdekepin kohdilla. Liekkipönttö siellä ennen taka-akselia saattaa olla, riippuen vähän putkistosta.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

plodi sanoi
Ei tuo vika kyllä sitten liity putken katkeamiseen mitenkään, sattunut vaan samalla ilmenemään. Eikä putki kyllä katkikaan ole "ennen toista kissaa" niin kuin ekassa viestissä ilmaistiin. Katti kun sijaitsee aika tarkalleen vaihdekepin kohdilla. Liekkipönttö siellä ennen taka-akselia saattaa olla, riippuen vähän putkistosta.

Juuri näin, ajatuskatkos iskeny täällä.

Tuo mahd. ilmavuoto pitää tutkia kun kytkin muutenkin hieman outo.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Lainataas topickia...

Downpipe olisi suunnitelmissa vaihtaa hieman virtaavampaan ja tuollainen vaihtoehto löytyi:
http://www.jperformance.co.uk/mitsubishi-gto-stainless-exhaust-downpipe-p-610.html

Mitenkäs kun tuossa on taka pre-catilta 4-pulttinen kiinitys, niin mahtaisiko sopia 2-pulttiseen? Tai onko jollain tietoa, onko tuo 4-pulttinen kiinntys jossain tietyssä mallissa, vaiko vain aftermarket-putkissa?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Jouni_K sanoi
Lainataas topickia...

Downpipe olisi suunnitelmissa vaihtaa hieman virtaavampaan ja tuollainen vaihtoehto löytyi:
http://www.jperformance.co.uk/mitsubishi-gto-stainless-exhaust-downpipe-p-610.html

Mitenkäs kun tuossa on taka pre-catilta 4-pulttinen kiinitys, niin mahtaisiko sopia 2-pulttiseen? Tai onko jollain tietoa, onko tuo 4-pulttinen kiinntys jossain tietyssä mallissa, vaiko vain aftermarket-putkissa?
-93:ssa ainaki 2 pulttia
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Jouni_K sanoi
Lainataas topickia...

Downpipe olisi suunnitelmissa vaihtaa hieman virtaavampaan ja tuollainen vaihtoehto löytyi:
http://www.jperformance.co.uk/mitsubishi-gto-stainless-exhaust-downpipe-p-610.html

Mitenkäs kun tuossa on taka pre-catilta 4-pulttinen kiinitys, niin mahtaisiko sopia 2-pulttiseen? Tai onko jollain tietoa, onko tuo 4-pulttinen kiinntys jossain tietyssä mallissa, vaiko vain aftermarket-putkissa?

Ei ole yhdessäkään mallissa 4pulttista kiinnitystä, ei edes aftermarket precateissa, ellei semmolla laipalla välttämättä teetä/tee itse. Mahdollistahan toki on että tuo on vain esimerkkikuva johonkin muuhun vehkeeseen tarkoitetusta downpipesta, vaikka kovasti muistuttaa juuri tähän passaavaa lukuunottamatta tuota takimmaista laippaa.

Jos se ilmoituksen mukaan on bolt-on niin onhan siinä oltava oikeanlainen laippa. Rohkeasti vaan tilaamaan. Eikä nyt niin iso homma ole siihen se oikeanlainen laippa vaihtaa jos jostain ihmeen syystä olisi vääränlainen. :peukku
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

plodi sanoi
Ei tuo vika kyllä sitten liity putken katkeamiseen mitenkään, sattunut vaan samalla ilmenemään. Eikä putki kyllä katkikaan ole "ennen toista kissaa" niin kuin ekassa viestissä ilmaistiin. Katti kun sijaitsee aika tarkalleen vaihdekepin kohdilla. Liekkipönttö siellä ennen taka-akselia saattaa olla, riippuen vähän putkistosta.

Tänään tiputtelin sen pöntön takaa kokonaan pois kun korjasin putken, niin se olikin vaimentaja.

Pönttö korvattiin suoralla putkella ja sillä ei ollut mitään vaikutusta ainakaan ääniin.

Muuten kulku palas takas samalle tasolle kuin ennen putken katkeamista eli ihan selvä ero on kiihtymisessä ja samaten alavääntö kasvoi.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Samurai sanoi
Missähän mahtaa olla vika kun tonnari jättää kierrokset päälle/nostaa kierroksia n.0,5sec ajan kun nostaa kaasun ja painaa kytkintä?

Eli siis jalka pois kaasulta, n.0,3 sec odotus ja kytkin pohjaan, niin kierokset nousee vähän ja sitten laskee normaalisti.

Jos kytkintä ei paina niin asiaa ei ilmene/huomaa, ajoi sitten 2000rpm tahi 6000rpm.

Autosta on putki poikki juuri ennen toista kissaa ja asiaa en huomannut ennen katkeamista.

Joku anturi sekoo vai mitä? :)

Mitäs näille oireille kävi?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

plodi sanoi
Mitäs näille oireille kävi?

Ei poistunut.

Saatta olla ihan psykosomaattista, mutta voi olla että ilmenee vähemmän.
Tai sitten ei vaan niin kiinnitä huomiota kun ei kuule koneen ääntä sisälle samalla tavalla....
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

plodi sanoi
Mitäs näille oireille kävi?

Tänään kun vähän tarkemmin fiilistelin autoa, niin huomasin että tämä vika on poistunut itsekseen.

Toinen asia mitä rupesin ihmettelemään ajaessani pitkää ja loivaa mutkaa on, että kun vaihtaa alustan tourilta sportille, niin ohjaus jäykistyy samalla. Kokeilin tuota n.7 kertaa ja mielestäni tämän huomaa aika selvästi.
Johtuukohan tuo vain alustan jäykistymisestä vai onkohan tuo tehostajan säätö-hommeleita...

Kamppeessa siis vakio sähköiskarit.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Osaisko joku sanoa paljonko on 94vuoden manuaali GTO TT:n oma massa, kokonaismassa ja kantavuus?
Täyttelen tullipapereita ja tollaisetkin kohdat joutuu ite täyttää :)
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Tuontimaan rekisteriotteen mukaan ne sinne pitäis merkata. Mutta omassa '94 3000GT VR4 oli kokonaismassa 2055kg ja omamassa 1740kg tai 1680kg (ei voi muistaa, mutta nelipaikkainen siitä kuitenkin tuli).
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

DaJackal sanoi
Tuontimaan rekisteriotteen mukaan ne sinne pitäis merkata. Mutta omassa '94 3000GT VR4 oli kokonaismassa 2055kg ja omamassa 1740kg tai 1680kg (ei voi muistaa, mutta nelipaikkainen siitä kuitenkin tuli).

Siinä kun ei lue paljon mitään... Ilmeisesti pitää vastaavaisuustodistus hommata, mutta kun tulliin pitää tänään mennä...
Noh, saas nähä mitä tapahtuu.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Toi ratti aiheuttaa nyt suunnatonta ahdistusta...

Osaako joku sanoa miten helvetissä se ratin johtorulla pitää sinne ratintaakse laittaa?
Auton mukana ei tullut alkuperästä rattia ja ostin Mitsumikolta gen1 ratin ja sain pari kuvaakin avuks mutta tuo jäi selviämättä. Se valkoinen johtokerä oli
rullalla nippusiteellä niputettuna. Oon nyt koittanut rulla keskiön ympärillä nipussa nipparilla ja rulla vapaana.
Puuttuuko multa joku osa siitä?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Puuttuu....se on semmonen umpinainen paketti "clock spring"

Laita ebayhyn 3000gt clock spring niin näät millanen se pitäs olla
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Olis kiva tietää miks se on tuhottu alun alkujaan...
Noh, sellasta sitten vaan metsästämään. Kiitos.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Keksiikö joku syytä miksi ei LHD kelllojousi kävis RHD autoon? Mitsulla on 91-95 malleihin eri varaosanumerot lhd ja rhd ja 96--> sama numero.

Jos ei keksi niin tilaan jenkeistä stealthista käytetyn jousen.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Kalle-koo sanoi
Keksiikö joku syytä miksi ei LHD kelllojousi kävis RHD autoon? Mitsulla on 91-95 malleihin eri varaosanumerot lhd ja rhd ja 96--> sama numero.

Jos ei keksi niin tilaan jenkeistä stealthista käytetyn jousen.

Liittimet, tai paremminkin niiden sijoitus/piuhojen pituus?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

DaJackal sanoi
Liittimet, tai paremminkin niiden sijoitus/piuhojen pituus?

En usko että piuhat olis eri mittaset ja katoin ebayn kuvasta että liitinki näytti samanlaiselta,
mutta nyt kaikki 3kpl jotka oli aamupäivällä myynnissä on kadonnut mystisesti joten en voi tarkastella uudestaan...

263€ deltalta osasta jonka otan katsastuksen jälkeen heti pois... Ei oikee nappaa :)

Vaikee käsittää miten kukaan ei tunnu osaavan korjata noita hajonneita tai rakentaa toimivaa väliaikaista ratkasua.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Kalle-koo sanoi
En usko että piuhat olis eri mittaset ja katoin ebayn kuvasta että liitinki näytti samanlaiselta,
mutta nyt kaikki 3kpl jotka oli aamupäivällä myynnissä on kadonnut mystisesti joten en voi tarkastella uudestaan...

Jenkki-ebay antaa 7kpl hakutuloksia tälläkin hetkellä... :)
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

DaJackal sanoi
Jenkki-ebay antaa 7kpl hakutuloksia tälläkin hetkellä... :)

Osa löytyikin suomesta :peukku

Edit1: Aika outoa että nään nyt ne samat ilmoitukset töissä mitä en eilen nähny kotona?

Edit2: Ja sama homma esim kun nyt hain downpipea, himassa pari hassua osumaa, töissä 100?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Kalle-koo sanoi
Osa löytyikin suomesta :peukku

Edit1: Aika outoa että nään nyt ne samat ilmoitukset töissä mitä en eilen nähny kotona?

Edit2: Ja sama homma esim kun nyt hain downpipea, himassa pari hassua osumaa, töissä 100?

Tais vinkki tärpätä. :)

Eihän vaan mene ebay.com ja ebay.fi sekaisin?
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

plodi sanoi
Tais vinkki tärpätä. :)

Eihän vaan mene ebay.com ja ebay.fi sekaisin?

Ei mene, mutta taisin tajuta mistä johtuu. Kotona ebay tietää et Suomesta ollaan, ja jos ei myyjä lähetä Suomeen,
se taitaa karsiutua pois osumista. Kuulostaa fiksulta mut en ole 100% varma asiasta.

Osasta tiedän vasta sen verran että löytyy, mutta alku näyttää lupaavalta. Kiitos vinkistä :peukku
Ilman tällästä foorumia olis monessa kohtaa peukku suussa ja lompakko tyhjä vähän erikoisimpien autojen kanssa.
 
Vs: GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

Onko kukaan ostanut tai edes saanut vastauksia kyselyihin tuolta Evil Empire Performancelta briteistä?

Olis aika hyvä valikoima kaikkea kamaa.. mitä ei camskilliltä löydy :p
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös Bottom