Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Aki666 sanoiSe on about ylä ja alamerkin puolessa välissä... Täyteen pukkasin ehkä vähä yliki ennen käyttöönottoa
ast sanoiJos se tuossa pysyy niin ei aihetta huolestumiseen.
nahkuri sanoilainataas tätä ketjua.. otin tuossa ysin ajoon talven seisomisen jälkeen. nyt huomasin, että paisari on jokseenkin tyhjä lämpimälläkin koneella. :seina syyläri on kyllä täynnä nestettä. voikos tämän nyt aiheuttaa viallinen syylärin korkki?
kohta pitäisi siirtyä rapiat 100km kotiin, kannattaisiko tuonne paisariin nyt lisätä vähän vettä vai nou? jäähdytysneste on punaista, mutta nyt ei ole käsillä kuin vihreää. näitähän ei ilmeisesti kannata sotkea keskenään?!
jossen ihan väärin muista, niin jäähdytysnesteetkin vaihdettiin viime elokuussa st-motorsilla. voisiko olla, että järjestelmään olisi mennyt silloin liian vähän nestettä? pisaraakaan ei ole tiputtanut alleen talven aikana. toisaalta, jos en ihan väärässä ole, niin jos syyläri on "täynnä" kylmänä, niin koneen lämmetessä nestettä pitäisi siirtyä paisariinkin. lämpimänä ylävesiletku on kyllä todella kova, mutten tiedä, millainen sen pitäisi näissä olla. jos korkki ei aukea ollenkaan, niin letkuko siinä sitten lopulta räjähtää?
nahkuri sanoilainataas tätä ketjua.. otin tuossa ysin ajoon talven seisomisen jälkeen. nyt huomasin, että paisari on jokseenkin tyhjä lämpimälläkin koneella. :seina syyläri on kyllä täynnä nestettä. voikos tämän nyt aiheuttaa viallinen syylärin korkki?
kohta pitäisi siirtyä rapiat 100km kotiin, kannattaisiko tuonne paisariin nyt lisätä vähän vettä vai nou? jäähdytysneste on punaista, mutta nyt ei ole käsillä kuin vihreää. näitähän ei ilmeisesti kannata sotkea keskenään?!
mystinengalant sanoikaikki nämä on mahdollisia skenaarioita. Tuskin siinä mitään vakavaa vikaa on... Tuletko huomenna miittiin niin ihmetellään siellä