Vs: Jarrupalat ratakäytössä
Maxxximus sanoi
Eikös noi Yellow stuffit oo roskiskamaa ja noi stuffit ylipäätän jos radalle meinaa mennä?
Red stuffit voi stuffata suoraan ihan minne haluaa
Yellow Stuffit eivät ilmeisesti ole mistään kotoisin hyviin paloihin verrattuna.
Ferodo DS2500 ei ole kovin korkealle arvostettu pala Briteissä ainakaan. Ihan jees, mutta ei erikoinen. Performance Friction .11 pitäisi olla parempi ja halvempi, mutta mene ja tiedä. Boonuksena PF ei kuulemma vingu Bremboissakaan kuten monet muut palat.
Carbotechit on hyviä ratapaloja, mutta hinta ja etupalojen nopeahko kuluminen nostivat ainakin pienemmillä Evo 4 jarruilla jarrupalakulut rengaskuluja suuremmaksi. Ja vaikka levyt kestivät kuin tahkojuusto (menivät halki tai poikki kuten N. Päivinen luonnehti vielä ihan hyvää levyä ;D ) ei niidenkään kulut olleet palojen luokkaa.
Jarrut eivät voi tietysti koskaan olla liian hyvät mutta nykyiset Carbotechin hinnat saavat kyllä vähän nieleskelemään ennen ostopäätöstä... Varsinkin jos niitä menee edessä pahimmillaan 2 sarjaa / vuosi tahtia. Voi tietysti olla että Bremboissa kestävät paremmin.
Kovemmista 200+ vauhdeista kun vetää liinat kiinni on tietysti ihan kiva jos auto pysähtyy, mutta aika ikävää jos pitää laskea että jarruttaminen maksaa kärjistetysti euron per sekunti...