Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Harri K sanoiOnkos "brake shields"it tarvikejarrupaloissa mukana?
ast sanoiMaailmalta saatujen kommenttien mukaan EBC olisi vihdoinkin onnistunut ja Bluestuff NDX (nimenomaan se NDX, ei vanha malli!) saa erittäin hyviä arvioita sekä kadulla että radalla. Toimivat kylmänä, eivät huuda ja toimivat radalla. Ensimmäinen EBC pala jota tekisi itsekin mieli kokeilla.
Joko kukaan on uskaltanut testata?
Maxxximus sanoiOnkos sulla JP kompromissipalat radalle/kadulle vai all in ratapalat?
ast sanoiNyt muistaessani totean että PF .11 paloista jäi viime vuodelta vielä ihan hyvin pintaa (50%?). Enpä siis tehnyt jarruille muuta kuin uudet nesteet ja ilmaus.
Carbotechejä olisi mennyt pienemmillä jarruilla samassa ajossa noin puolitoista sarjaa. Tiedä sitten mitä samankokoisilla jarruilla, luultavasti ei yhtä dramaattista eroa.
Clutchkick sanoiMistä tunnistaa minkä mallin brembot mulla on vitosessa, kaverit meinas että seiskan..
pitääs ens kesäksi varmaan ettiä levyt ja palat mutta mikä on sellane köyhän budjetin ok setti joka toimii radalla, kadulla ei ajella![]()
Clutchkick sanoinoi brembotko ei kestä radalla yhtää?
Clutchkick sanoiMistä tunnistaa minkä mallin brembot mulla on vitosessa, kaverit meinas että seiskan..
pitääs ens kesäksi varmaan ettiä levyt ja palat mutta mikä on sellane köyhän budjetin ok setti joka toimii radalla, kadulla ei ajella![]()
Clutchkick sanoijoo no ajaa ny aluksi vakiolevyllä, et vaik noi pf . 11 laittaa joka nurkkaan sekä motulin nesteet
Clutchkick sanoijuujuu, no laitto sinne mitkä vaan ni sileeksi ne kuitenki meneepitää vähä laskeskella sponsorikassaa että mitä laittaa tilaukseen
![]()
Kerroppa lisää,onko millainen tuntuma jarruihin muutaman pidemmän/rankemman jarrutuksen jälkeen,kuinka loogisesti käyttäytyy kuumana yms.?-JP- sanoiTuo Castrolin SRF on parasta mitä voit nesteeksi laittaa ja erittäin edullista tuolla Indigo GT:ssä. 40 €/litra ....suomessa n.90 - 100€...
SRF: Tälläkin hetkellä autossa 2 vuotta vanhat nesteet. En ehtiny vaihtaan viime keväänä ja ei keittäny kertaakaan radalla. Nesteen lämmön kesto vanhana kun huitelee 400 - 500 C paikkeilla.... uudet kestää n.600 C
ST sanoiKerroppa lisää,onko millainen tuntuma jarruihin muutaman pidemmän/rankemman jarrutuksen jälkeen,kuinka loogisesti käyttäytyy kuumana yms.?
cubeqtio sanoiMyös huomiota kannattaa kiinnittää siihen, että jotkut palamateriaalit käyvät todella kuumana ja sulattava satuloiden mäntien pölysuojia (muistaakseni löytyy ihan Maxxxxxilta ja Makekoltakin tätä kokemusta).
Clutchkick sanoihttp://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-REAR-KINETIX-GROOVED-BRAKE-DISCS-LANCER-EVOLUTION-TURBO-EVO5-GSR-/300606953138?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45fd9216b2 nuota mä mietiin tuos..
tai camskillilta urat ja rieät joka nurkkaan + ebc red tai yellowit eteen, tai mintexit.. noihin riittäs budjetti, takapalat tulee makekon vanhat
Maxxximus sanoiPrintsportilla on Lorrainen paloja hyllyssä.