Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
ast sanoiKäyttikseen ajattelin viimeistään viikonloppuna ruuvata alle.
Harri K sanoiTänää meni illal 18" Ozit alle... ja rengasmeteli alkoi : :driver
mystinengalant sanoiTäällä ämpylöidään vielä että mitkä vanteet ja renkaat :seina
mystinengalant sanoiTäällä ämpylöidään vielä että mitkä vanteet ja renkaat :seina
Japoff sanoiPS mustat vanteet on aika tylsiä
J. Puhakka sanoiKesärenkaat meni eilen alle ja hiljaisuus tuli ;D
mystinengalant sanoiEi oo sillon ku ne on 18" ja niissä on kiillotettu reunus.
No entäs vanteiden ET? Muuttuko sekin kesävanteissa pienemmäksi eli raideväli kasvoi? Ite oon huomannu, että EA Galantti on herkkähipiäinen noiden ET juttujen suhteen. Itsellä oli kerran tuossa 38:lla ET:llä ja olihan mielenkiintoinen ajettava. Ite todennu, että 42:nen ET ei vielä aiheuta minkäänlaisia ongelmia. Peltivanteissa vakionahan on 46:nen ETJuhani sanoiNoniin, kesätassut alla! Melutasosta en tiedä muuttuko mihinkään, vaikka olikin nastat alla. Mutta uraherkkyys lisääntyi kyllä huomattavasti. Ja renkaat samaa kokoa kuin talvellakin.
MakeM sanoiKyllähän kesärenkailla on jo lähtökohtaisesti kovempi uraherkkyys kun kantit on terävemmät eikä ole lamelleja yms.
MitsuMi sanoiNo entäs vanteiden ET? Muuttuko sekin kesävanteissa pienemmäksi eli raideväli kasvoi? Ite oon huomannu, että EA Galantti on herkkähipiäinen noiden ET juttujen suhteen. Itsellä oli kerran tuossa 38:lla ET:llä ja olihan mielenkiintoinen ajettava. Ite todennu, että 42:nen ET ei vielä aiheuta minkäänlaisia ongelmia. Peltivanteissa vakionahan on 46:nen ET
Näyttää vaikuttavan nuo paineet aikalailla. Toisekseen en ole tuota muuta kuin 16-tuumaisilla palloilla ajanut, joten ei hajua par.. pahemmasta Tuo vakioalusta on kyllä aika totaalinen kivireki muutenkin, aftermarketteihin verrattuna. Ilmeisesti niin jäykät tolpat. Jokainen aftermarket-alustalla varustettu evo minkä kyydissä olen istunut on ollut mukavampi kuin tuo vakio.ast sanoiIhmettelen kyllä miten 55-sarjan R-S2 on sinusta kova? Minusta 40-sarjalainen oli yllättävänkin mukava, hakkasi paljon vähemmän läpi terävissä saumoissa ja kuopissa kuin 50-sarjalainen Bridgestone. Varjopuolena sitten se löysä runko ja siitä johtuva ohjaustuntuman puute.
MitsuMi sanoiNo entäs vanteiden ET? Muuttuko sekin kesävanteissa pienemmäksi eli raideväli kasvoi? Ite oon huomannu, että EA Galantti on herkkähipiäinen noiden ET juttujen suhteen. Itsellä oli kerran tuossa 38:lla ET:llä ja olihan mielenkiintoinen ajettava. Ite todennu, että 42:nen ET ei vielä aiheuta minkäänlaisia ongelmia. Peltivanteissa vakionahan on 46:nen ET
Teppi sanoivaihettu aikaa sit mut tänää sain vasta auton leimasta läpi ja testit kumhon ecsta suprista 215/40/17
melkoset uratykit huhhuh,