Konsolipelit

Vs: Konsolipelit

Chiqi_ sanoi
Itte koetan ainaki välttää osumista eikä kukaan ainakaan ole muhun osunut niin että ois tullu sellane fiilis että "v*tun mulkku tahallas ajoit päälle s**t**a!!!" :D

Joo hippase meni hihittelyks ja pelleilyks lopussa ;D

Huomenna klo 20.00?

Kello 20.00 tähdätään siis. Saapa nähä miten tiukaks menee kun töistä rykäsee kuuden jälkeen..meinaa odotan että taas on joku sata päivitystä kun koneen lyö tulille ;D.
 
Vs: Konsolipelit

dani sanoi
Kello 20.00 tähdätään siis. Saapa nähä miten tiukaks menee kun töistä rykäsee kuuden jälkeen..meinaa odotan että taas on joku sata päivitystä kun koneen lyö tulille ;D.

Juu klo 20 passaa ! :)

Olikos viimeks päivitys.... Kesäkuun alussa ? Eli varmaan se normaali 10 -15 min menee. Toivottavasti kolisee ne parit postilaatikot tänään.

Tuosta ajamisesta. Tiukkaa on ,mutta niinkuin Chiqi sanos niin ei mullakaan tullut tunnetta ,että joku olis tahallaan ajanu päin. Tokihan mullakin kaävi ainakin pari kertaa niin ,että kun itsellä lähti vähäsen lapasesta niin takana tullut ajoi kylkeen , vauhdit on kovia ja tilanteita syntyy.
 
Vs: Konsolipelit

You have new mail :) Eli Shift kolahti postiluukusta tänään. Yritetään illalla osallistua harjoituksiin.
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
Tuosta ajamisesta. Tiukkaa on ,mutta niinkuin Chiqi sanos niin ei mullakaan tullut tunnetta ,että joku olis tahallaan ajanu päin. Tokihan mullakin kaävi ainakin pari kertaa niin ,että kun itsellä lähti vähäsen lapasesta niin takana tullut ajoi kylkeen , vauhdit on kovia ja tilanteita syntyy.

Tos pelis tosiaan omat virheet useesti kostautuu sillä että takana tulevat kolisee päin koska aika liki konttia tulee ajeltua :p
 
Vs: Konsolipelit

HUOM !!


Kun tehdään peliä eli kun joku houstaa niin tiedoksi ,että Lobbyssa sellainen vittumainen kello joka on ensin nollassa ,mutta kun lobbyyn tulee yksikin pelaaja niin alle 2 min on aikaa muilla liittyä.

Eli jos jäät vahingossa rannalle niin se ei ole tahallista. Mukaan kyllä pääsee heti kun lobby aukeaa uudelleen ,eli veto session jälkeen.

klo 20 paikkeilla aloitellaan ,myöhemminkin ehtii ei siis hätää.
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
HUOM !!


Kun tehdään peliä eli kun joku houstaa niin tiedoksi ,että Lobbyssa sellainen vittumainen kello joka on ensin nollassa ,mutta kun lobbyyn tulee yksikin pelaaja niin alle 2 min on aikaa muilla liittyä.

Eli jos jäät vahingossa rannalle niin se ei ole tahallista. Mukaan kyllä pääsee heti kun lobby aukeaa uudelleen ,eli veto session jälkeen.

klo 20 paikkeilla aloitellaan ,myöhemminkin ehtii ei siis hätää.

Mitenkä löytää oikean pelin? Saako jostain nimettyä pelin ja vastaavasti haettua tiettyä peliä? Neuvokaa tyhmää. ;D En ole paljon keskittynyt noihin valikkoihin? Ajanut vaan. :driver
 
Vs: Konsolipelit

lancer evo-r sanoi
Mitenkä löytää oikean pelin? Saako jostain nimettyä pelin ja vastaavasti haettua tiettyä peliä? Neuvokaa tyhmää. ;D En ole paljon keskittynyt noihin valikkoihin? Ajanut vaan. :driver

Kutsulla löytää oikean pelin :peukku
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
Vois koittaa vaikka miltä tuntuu roikkua 5 kierrosta Nyrreä toisen perässä ? :) Oli kyllä aika mahtavaa , kun kierros ajat oli siinä 7:40 pintoihin ja painettiin menemään puskurissa kiinni. :peukku :driver

Noniin, vähä testiä. Tokalla ajolla, nopeamalla autolla 8 minuutin pintaan. Kun oikeassa jalassa on oikeastaan se yksi asento niin ei tällä radalla varmaaan tuosta enää paljoa aikaa parannella kun metsähallitus jokatapauksessa aika ajoin kutsuu. Voitte siis ajaa rauhassa siellä eellä, en todnäk tuu puskurissa roikkumaan..

Noh, kohta se alkaa... ;D
 
Vs: Konsolipelit

Asialliset kisat pojilla! :peukku Selvästi ajomiehiä.
Harmi kun ehdin itse vain kahteen hätäisesti. Edes headsettiä en viittinyt laittaa päälle. :'( Mut siisti oli ja näitä pitää ottaa lisää. :driver

-JP-:ltä täytyy pyytää anteeksi kun tulin niskaan siinä yhdessä mutkassa. Oli vauhtia liikaa siihen nypylle ja auto otti ilmaa alleen eikä jarrutus/väistö onnistunut. :-[
Just eilen manailin samanlaista käytöstä... :-\
 
Vs: Konsolipelit

lancer evo-r sanoi
Oli vauhtia liikaa siihen nypylle ja auto otti ilmaa alleen eikä jarrutus/väistö onnistunut. :-[
Just eilen manailin samanlaista käytöstä... :-\

Noo näitä sattuu puolin ja toisin, itekkin danin tökkisin ulos pari kertaa kun jäi jarrutus vähä myöhäselle ::)
 
Vs: Konsolipelit

Ihan viihdyttävää hommaahan tuo oli. Vähän oli rutiinin puutetta ja jäi ajoittain muiden jalkoihin. Nooh lisää treeniä ja palikkaa autoon niin jos olis vähän kilpailukykyisempi. Ja jos ensi kerralla sais tuon headsetinkin pelittämään paremmin kuin tänään.
 
Vs: Konsolipelit

Joopa joo, minä taidan pysyä siellä GTA:n ja muiden vastaavien puolella :p
Ei oikein suju tuo ajaminen multa kolhimatta muita, eikä siitä ajamisesta mitään tullut kun yritti varomalla varoa ettei ota kylkikosketusta tms. Suosiolla päästää ennemmin muut ohi ja ajelee itse perässä.
 
Vs: Konsolipelit

lancer evo-r sanoi
Asialliset kisat pojilla! :peukku Selvästi ajomiehiä.
Harmi kun ehdin itse vain kahteen hätäisesti. Edes headsettiä en viittinyt laittaa päälle. :'( Mut siisti oli ja näitä pitää ottaa lisää. :driver

-JP-:ltä täytyy pyytää anteeksi kun tulin niskaan siinä yhdessä mutkassa. Oli vauhtia liikaa siihen nypylle ja auto otti ilmaa alleen eikä jarrutus/väistö onnistunut. :-[
Just eilen manailin samanlaista käytöstä... :-\

Mitäs noista. Hetkittäin niin kapeaa metsä autotietä , ettei pientä maalin vaihtoa voi välttää.


miikka sanoi
Joopa joo, minä taidan pysyä siellä GTA:n ja muiden vastaavien puolella :p
Ei oikein suju tuo ajaminen multa kolhimatta muita, eikä siitä ajamisesta mitään tullut kun yritti varomalla varoa ettei ota kylkikosketusta tms. Suosiolla päästää ennemmin muut ohi ja ajelee itse perässä.


Kyllä se siittä vielä lähtee olithan monessa lähdössä ihan keulapaikoilla.
 
Vs: Konsolipelit

Jep jep :peukku. Hyviä kisoja ja tiukkaa taistoakin välillä, vaikkei itsellä tuo nyrre kuulu ihan tutuimpiin ratoihin tosiaankaan. Uudestaan! ;D
 
Vs: Konsolipelit

Oli hyvä idea joltain se auto luokan pudotus siihen 6 pisteeseen. Täytyy varmaan katsella jos virittelis jonkun kauppa kassin kisa kuntoon ,vaikka ihan ok se A3 kin oli. Se DSG:n pieni viive vaan tuohon Evo suora kytkyyn teki välillä yllättäviä tilanteita. :)
 
Vs: Konsolipelit

Automaattivaihteillako te ajelette? Mä oon koko ajan vetäny manuaalilla, mutkat menee näppärämmin kun ei tarpeettomasti vaihdu isompi silmään :p
 
Vs: Konsolipelit

miikka sanoi
Automaattivaihteillako te ajelette? Mä oon koko ajan vetäny manuaalilla, mutkat menee näppärämmin kun ei tarpeettomasti vaihdu isompi silmään :p

Niin no toi DSG homma oli sellainen hjuumor hommeli ,mutta autojen vaihdelaatikoissa olen huomannut pieniä eroja pelattaessa. Toisissa kestää pidempään vaihteen vaihtaminen kuin toisissa.

Siis "manuaali" pelissä mutta rattivaihteet. Kyllä samasta syystä on mullakin manuualina.
 
Vs: Konsolipelit

Eipä tullut vieläkään postinmukana muuta kuin laskuja :seina
(sori oli siellä aku ankka)
 
Vs: Konsolipelit

miikka sanoi
Automaattivaihteillako te ajelette? Mä oon koko ajan vetäny manuaalilla, mutkat menee näppärämmin kun ei tarpeettomasti vaihdu isompi silmään :p

Mä tykitän automaatilla koska ei toi manuaalilla ajaminen oo hauskaa padillä, sitte ku ajan ratilla ni on kyllä manuaali käytössä..
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
Niin no toi DSG homma oli sellainen hjuumor hommeli ,mutta autojen vaihdelaatikoissa olen huomannut pieniä eroja pelattaessa. Toisissa kestää pidempään vaihteen vaihtaminen kuin toisissa.

Siis "manuaali" pelissä mutta rattivaihteet. Kyllä samasta syystä on mullakin manuualina.

Sama, ratin läpysköillä mennään, kytkintä en näe tarpeelliseksi käyttää näissä rata-ajeluissa, rallissa ja driftissä siitä vois jotain lisähyötyä saadakin. Vaikka välillä kiiressä vähän on väärää pykälää päällä mutta kyllä siitä selkeä etu on verrattuna täysautomaattiin, se peli kun ei mistään voi aina tietää mitä kuski on seuraavaksi tekemässä niinkuin oikeassakin elämässä automaattiloota..

Olen kanssa huomannu että shiftin vaihdelaatikoissa on selkeitä eroja, mikä tietenkin sekin lisää realismia vaikka aika arcadea onkin.
 
Vs: Konsolipelit

Padin kanna automaatilla täälläkin mennään. Menee törkeen vaikeeks manuaalina. :( Tosin driftatessa on kyl manuaali jus ton takia että tomaatti vaihtaa välillä todella ikävässä paikassa. :mad: Pari kertaa oon ulostautunut radalta vikassa mutkassa kun kesken mutkasladin on alettu vaihtamaan isompaa/pienempää.
 
Vs: Konsolipelit

Btw, shifti naky olevan zavvin 2 pelia 33e paketissa (2 pelia 25 puntaa + postit =n.33e).
 
Vs: Konsolipelit

Hyeena sanoi
Btw, shifti naky olevan zavvin 2 pelia 33e paketissa (2 pelia 25 puntaa + postit =n.33e).

Nyt siis loputkin mcf ps3-pelaajat mukaan geimeihin, on tuo sen verta hupia ja muutenkin ihan pelattava peli kun tuo GT5 vieläkin antaa odottaa itseään..
 
Vs: Konsolipelit

dani sanoi
Nyt siis loputkin mcf ps3-pelaajat mukaan geimeihin, on tuo sen verta hupia ja muutenkin ihan pelattava peli kun tuo GT5 vieläkin antaa odottaa itseään..

Hiljaa miettiny mielessäni ,että jos nää MCF Shift hommat alkaa muodostumaan jotenkin suosituiks niin mitähän sit kun se GT5 ilmestyy. :)

Ja mitä enemmän sakkia radalla niin sen hienompaa on ajella. :peukku
 
Vs: Konsolipelit

Jos jollain ei ole rattia ja haluaa sellaisen niin :

Voin myydä Locitech Driving Force EX ratin hintaan : 30 €

Privatee jos kiinnostusta rattiin. Tampereella majailee.
 
Vs: Konsolipelit

GT 5 ilmestyy heti hyllyyn kun saapuu! :D Ja sitten meinaan vasta vedetään 8)
Itsellä on tuo Logitechin Gran turismo edition ratti, vai mikä nyt onkaan ;D Mutta ihan kelpo laite
 
Vs: Konsolipelit

Pikku kisat oli tänään Miikkan kanssa. Mukava tosiaan ajella kun ei tarvii mutkaan hakea sellaista ajolinjaa että toinen ei vaan pääse täräyttämään perään täysillä. :peukku

Koskas olis seuraavat isommat MCF kisat?
 
Vs: Konsolipelit

lancer evo-r sanoi
Pikku kisat oli tänään Miikkan kanssa. Mukava tosiaan ajella kun ei tarvii mutkaan hakea sellaista ajolinjaa että toinen ei vaan pääse täräyttämään perään täysillä. :peukku

Koskas olis seuraavat isommat MCF kisat?

Ihan jees ajot oli vaikka lyhyeksi jäikin. Just sain Evoon lisää paukkua niin tuppas muutama tiukka mutka menemään vähän pitkäksi ::) Kyllä tosta ehkä vielä jotain voi tullakin, huomattavasti mukavempi muutaman upgraden jälkeen ajella kun auto pysyy tiessäkin vähän erilailla.

Sunnuntai kävis mulle arki-iltoja paremmin, voipi olla että ens viikko menee uuden kämpän remppatyömaalla
 
Vs: Konsolipelit

-JP- sanoi
Olisko vaikka ens Tiistaina ehtoolla ?

Tämä sopii, tietty jos joku ehtii sunnuntainakin pelailla niin ei minua haittaa, itse en silloin kyllä taida päästä.
 
Vs: Konsolipelit

Siis mikä j*malauta voi kestää sen pelin saamisessa.Eilen soitin giganttiin ja sanoi että on kyllä peli lähetetty tulemaan mutta ei vain näy s**tana :seina
 
Vs: Konsolipelit

Tänään se tulla tupsahti.Nyt pienet maistit otettu ja kohta vaikka lisää :driver
 
Vs: Konsolipelit

Minkäslaisia säätöjä pojat pitää ratin asetuksissa siftissä kun eilen kokeilin niin ei pysy hanskassa edes suorilla kun se seilaa koko ajan laidasta laitaan.
 
Vs: Konsolipelit

ah-05 sanoi
Minkäslaisia säätöjä pojat pitää ratin asetuksissa siftissä kun eilen kokeilin niin ei pysy hanskassa edes suorilla kun se seilaa koko ajan laidasta laitaan.

Mä vetelen ainakin ihan defaulteilla, kyl se pysyy jotenkuten käsissä. Mikä ratti?
 
Vs: Konsolipelit

formula force ex.Löytyy kyllä g25:kin mutta en ole sillä kokeillut vielä.Pitäisi kyllä keksiä noille joku kiinnityspaikka kun ainakin silityslauta on helkkarin huono.
 
Vs: Konsolipelit

ah-05 sanoi
formula force ex.Löytyy kyllä g25:kin mutta en ole sillä kokeillut vielä.Pitäisi kyllä keksiä noille joku kiinnityspaikka kun ainakin silityslauta on helkkarin huono.

Niin et tutustunut vielä tuohon muutama sivu sitten mainitsemaani Wheel standiin?..kannattaa ainakin vilkasta. Hukkaan menee muuten hyvä ratti :).
 
Vs: Konsolipelit

Joo tulihan sitä standia kateltuu mutta se on helkkarin huonoo jos sen kanssa on sit ulkoruokinnassa.
 
Vs: Konsolipelit

dani sanoi
Niin et tutustunut vielä tuohon muutama sivu sitten mainitsemaani Wheel standiin?..kannattaa ainakin vilkasta. Hukkaan menee muuten hyvä ratti :).

Lähtee tilaukseen kyllä ittelleni koska muuten tosiaa menee toi ratti ihan hukkaan... :p
 
Vs: Konsolipelit

ah-05 sanoi
Minkäslaisia säätöjä pojat pitää ratin asetuksissa siftissä kun eilen kokeilin niin ei pysy hanskassa edes suorilla kun se seilaa koko ajan laidasta laitaan.

Wheel center dead zonea johonkin muuhun kuin nollaan. Koita vaikka 2 tai 5 % arvoja.
 
Vs: Konsolipelit

Sähköpostiini oli saapunut ennakko ilmoitus "Battlefield 3" Beta testauksesta. :) Laukesin jo ennakkoon housuihini...
 
Vs: Konsolipelit

BF3 : 2011 on julkaisu.

Beta alkaa 2011. Nyt tiedätte kaiken tähän mennessä.
 

Liitetiedostot

  • exclusive.jpg
    exclusive.jpg
    50.3 KB · Lukukerrat 169
Takaisin
Ylös Bottom