Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Japoff sanoisamat fiilikset Mafian demosta, hiukan kankeaa oli taistelut/kuvakulmat ....
kai siihenki sit tottuu jos rupee tosissaan vääntämään...
Ellei taas aikataulut muutuHyeena sanoiGT5 euroopan myynti alkaa 3.11.
Eli ei niin pahasti jaljessa kuin pelkasin..
J. Puhakka sanoiJuu ja samana päivänä lehmät lentää, Odotan innolla tätä maagista 3.11
Chiqi_ sanoiMillos ois sitte taas Shiftiä?
Heppara sanoiTuommoinen peli tuli tilattua pleikkariin. Pitkästä aikaa kunnon rallipeli, toivottavasti :driver
http://www.plan1.fi/index.php?tuote_id=15739&page=0&kategoria=138&sub=136
http://www.wrcthegame.com/EN-us/
-JP- sanoiDemoa koitin eilen. Äänet eivät oikein vakuuttaneet , Citikan äänet kuin jostain sähköautosta. Lisäksi samaa vikaa kuin joskus aiemmin Colinmcray peleissä , että heinänkorret ja muu kasvillisuus hidastaa liikaa , eikä puu-aita hajoa vaikka siihen ottaa kontaktia.
Hyvääkin toki on : Kuskit oikeilla nimillä sekä näytti olevan paljon erilaista kalustoakin.
Chiqi_ sanoi+1 mutta on tuo peli niin s*aatanan ruma että ei mitään järkeä.. ajettavuuskin hieman ihmeellinen. Tuosta auton hajoamisesta sen verran että otin vauhtia 100km/h ja kajautin puuhun eikä mitään tapahtunut :/ Tuossa vaiheessa pitäis matkan jo katketa mun mielestä...
Chiqi_ sanoi+1 mutta on tuo peli niin s*aatanan ruma että ei mitään järkeä.. ajettavuuskin hieman ihmeellinen. Tuosta auton hajoamisesta sen verran että otin vauhtia 100km/h ja kajautin puuhun eikä mitään tapahtunut :/ Tuossa vaiheessa pitäis matkan jo katketa mun mielestä...
Shadow sanoiYritin joku puolisen tuntia rikkoa autoo niin paljon kun mahollista. Eipä matka katkennu tai renkaita irronnu...
-JP- sanoiDemoa koitin eilen. Äänet eivät oikein vakuuttaneet , Citikan äänet kuin jostain sähköautosta. Lisäksi samaa vikaa kuin joskus aiemmin Colinmcray peleissä , että heinänkorret ja muu kasvillisuus hidastaa liikaa , eikä puu-aita hajoa vaikka siihen ottaa kontaktia.
Hyvääkin toki on : Kuskit oikeilla nimillä sekä näytti olevan paljon erilaista kalustoakin.
epestrand sanoiOnko kukaan pelannut sitä wrc pc peliä,missä on jykylä mukana?
Veikka sanoiMuuttele niitä setuppeja pikkusen, jarru ja ohjaus assistentit vittuun, ja pistät damagen herkkyyden maksimiin
Chiqi_ sanoiJoo oli kyllä mutta en minä silti mitään paskaksi saanut... Ainakaan yhtä paskaksi kun peli itse on ;D
Selvä eukku-JP- sanoiTää on konsoli keskustelu ,mutta samaa kuraa se varmaankin on. Niin kuin yleensä kaikki lisenssi tuotteet.
Toiset talot käyttää rahansa kehitys työhön toiset lisenssi maksuihin.
Aika harva peli on niin yber nimekäs kuin GT sarja ,että kun ennakkotilaus on mahdollista niin miljoona ihmistä tilaa tuotteen vuorokauden sisällä vaikka ei edes tiedetä milloin on julkaisupäivä tai että mitä se maksaa.
-JP- sanoiMedal of Honoria tuossa pelaillu.
Komeimman näköisin Sotapeli Ever !! (PS3) ....toki yksinpeli olis saanu olla pidempi , yhdessä illassa pelaa tarinan läpi.
lancer evo-r sanoiVähän kokeiltu tosin Xboxilla. Ei tehnyt vaikutusta. :
Mielestäni ei niin siisti kuin COD ja ohjaus hieman outo. Varmaankin johtuu kun en ole tottunut Xboxiin ja CODia on tullut paljon enemmän hakattua. En siis hanki sitä vaan odotan Black Opsia. eukku
Tuo voi ehkä myös päätyä omaan hyllyyn! Kummiskin BC2 Vietnamiin menee viellä kummiskin aikaa!Heppara sanoiCod Black Ops ennakkotilattu ( PS3) Joten sitä odotellassa....
nikob sanoiKummiskin BC2 Vietnamiin menee viellä kummiskin aikaa!
-JP- sanoiMuistaakseni Joulukuu... 2010. Jossain oli Q4 2010 ja taas sitten coming at Winter komentti toisaalla.
nikob sanoiEi muuta kun nettiin vaan tahkoon porukalla batlee, kun aikaa löytyy!
Tuo Onslaught on myös mielenkiintosta. Hardcode vaikeus asteella haastetta oikeasti löytyy. Joutuu oikeasti piileksiin ja väliin räiskiin!
Chiqi_ sanoiblack opsia tullu ny hiukka tahkottua.. tarinaakin tuli hiukan hakattua mutta äkkiä se nettipelin puolelle kääntyi
lancer evo-r sanoiKuin myös.
Mun mielestä ei kovinkaan onnistunut jatko-osa. MW2 on kyllä selkeesti parempi. BO nettipeli kentät on aika huonoja ja muuten hyvin sekavan oloinen peli...
Veikka sanoiKahtelin tubesta tänään videoita, ei jumalauta, ajella jolloin radio-ohjattavalla autolla keskellä sotaa
Miten mää en ps3 storesta löytänyt edes demoa ???
lancer evo-r sanoiKuin myös.
Mun mielestä ei kovinkaan onnistunut jatko-osa. MW2 on kyllä selkeesti parempi. BO nettipeli kentät on aika huonoja ja muuten hyvin sekavan oloinen peli...
Tuo on kyllä totta! Odotin hyvän näköistä graviikkaa, mutta ei Toi nyt meneen. Mutta ei mitään jakoa esim. BC2.Grafiikkakin ei mun mielestä pärjää MW2. Cry