Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
Mahatauti ollut jo 2 päivää eikä vieläkään meinaa hellittää. Voimat melko vähissä. Noh, nyt sentään sai ittensä sängystä ylös ja edes koneelle hetkeksi että kai se tästä... Perjantaina pitäisi vain lähteä toiselle puolelle Suomenlahtea ja sitä silmällä pitäen olisi kiva tervehtyä.

Tarkoituksena siis ensin tyhjentää mahalaukkua pöpön voimin ja myöhemmin sitten itse aiheutetusti? ;) ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

viksberg sanoi
No eihän se menny ! olipa kettumainen katsuriki kyl !
Mulla Legusta leima menossa 2.4, en lähde edes koittamaan, niin paljon vaihdettavaa alustassa, varmaankin kaikki tukivarret edestä ja takaa menee vaihtoon. Osia en ole saanut hommattua sen takia kun tuo Galantin myyminen meni persiilleen niin ei saanut tarvittavia rahoja :/
Eli älä hätäile siellä, parempi tilanne sulla varmasti on ku mulla tuon katsastuksen kanssa :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse sanoi
Mulla Legusta leima menossa 2.4, en lähde edes koittamaan, niin paljon vaihdettavaa alustassa, varmaankin kaikki tukivarret edestä ja takaa menee vaihtoon.

Eikös eteen sovi ainakin samat kuin normigalantissa, eli tämä setti kävisi?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
Eikös eteen sovi ainakin samat kuin normigalantissa, eli tämä setti kävisi?
Samoja osia on myös takana, ainakin taaempi alatukivarsi ja koiranluut. Ei tämä kuolemaksi ole vaikkei katsastettua saa, jokatapauksessahan Legu on korjaamolle ja maalaukseen menossa ja viettää siellä varmasti koko kesän, se veljeni kolhima takakulma oikastaan. Saavat siellä sitten tarkastaa että mitä kaikkea on laitettava ja sitten täytyy ostella osat jotta saisi leiman sitten joskus.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse sanoi
Mulla Legusta leima menossa 2.4, en lähde edes koittamaan, niin paljon vaihdettavaa alustassa, varmaankin kaikki tukivarret edestä ja takaa menee vaihtoon. Osia en ole saanut hommattua sen takia kun tuo Galantin myyminen meni persiilleen niin ei saanut tarvittavia rahoja :/
Eli älä hätäile siellä, parempi tilanne sulla varmasti on ku mulla tuon katsastuksen kanssa :peukku

mulla ei mennyt penkit läpi, mitkä on ollut autossa kiinni jo reilut pari vuotta... FK:lla ku ei oo antaa mitää e-hyväksyntä papruikaa :( eikä vakiopenkkejä tallella ku en ite niitä vaihtanut. ei muutaku penkkejä kattelemaa. Vaik oli siel pari pikku muutaki juttuu nyt mitä pitää korjailla, mitkä ei selvinny siinä ekalla määräaikaiskatsastuksessa..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

On noita rumia vakiopenkkejä porukalla ihan hyvin tallessa (viittaan siis PFL) eli siitä vaan leimaistuimia hankkimaan foorumin kautta. Oliskohan tolla akiollakin ylimääräset (???)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jouni_K sanoi
Tarkoituksena siis ensin tyhjentää mahalaukkua pöpön voimin ja myöhemmin sitten itse aiheutetusti? ;) ;D

Kyllä se on tuolla etelänaapurissa lipsahtanut aina melko vakavasti sen täyttämisen puolelle, sikäläisten ravintoloiden hinta- ja laatutasolla lihoo helposti kilon päivässä... :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Löytyy penkit jdm kiskoilla. Voit lainata. Juuri tuosta syystä en myy koska oletan että voi tulla kränää joskus. Missä kävit koittamassa leimaa
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Kertokaas joku miten pystyisi unohtamaan täysin vaikkapa noin kaksi edeltävää kuukautta, vois tulla tarpeeseen.

Ota kunnon kännit :joulu
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Elisa viihde. :seina
Kelloa kun käännettiin niin ohjelmaopas aivan kuutamolla. Huomasin vasta nyt kun piti alkaa uusinta Walking Deadia kattomaan ni eikös se ole tallentanut jotain prkleen Ilman johtolankaa. :mad:
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Perjantaina yritin liian kauan vaihtaa palanutta parkkivaloa Vr-neloseen.
Ei voinut ymmärtää miten se sieltä lähtee irti. Ainoa mitä keksin oli , että ottaa maskin ja umpion irti ja sitä kautta.

Luultavasti siihen on joku simppelikin keino , mutta ei taitu.. Ei sitten millään.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sorminäppäryys, sillä se lähtee kun puristaa ja vetää ulos vaikka ahdas onkin. Omaa mieltä "painaa" vaihteeksi työ. Tuntuu että tämä on joku "tuo laitteesi huoltoon hansille" päivä..
muut myyjät sillä välin tekevät reilusti kauppaa. Ja tietenkin nämä huolto asiakkaat eivät kelpuuttaneet muiden palvelua vaan kiltisti odottivat mua jostain syystä :p ei muuten mitään, pitäähän huoltoonkin tavaroita ottaa, mut alkaa provikkapalkallista miestä syömään kun 3h putkeen kirjailee huoltoja. Varsinkin kun välillä kolleegat seisovat tyhjän panttina. Kyllä nekin nyt huollon osaavat kirjata..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Meinaatko, että pitää puristaa tästä metallisesta osasta mihin piuha menee ja missä itse poltin on kiinni o.o
Ajattelinkin, että kun se vähän liikkui niin pitäisi lähteä ihan irtikkin.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

adastra sanoi
Meinaatko, että pitää puristaa tästä metallisesta osasta mihin piuha menee ja missä itse poltin on kiinni o.o
Ajattelinkin, että kun se vähän liikkui niin pitäisi lähteä ihan irtikkin.
Juuri näin
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mulla ois pelkääjän puolelle sama homma edessä. Ei auta ku ottaa umpio irti, mun söpö koon 11 käsi ei vaan väänny tonne niin että sen parkin sais sieltä pois...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Raikali sanoi
Mulla ois pelkääjän puolelle sama homma edessä. Ei auta ku ottaa umpio irti, mun söpö koon 11 käsi ei vaan väänny tonne niin että sen parkin sais sieltä pois...

Itellä räpylä samaa luokkaa, otin talttapäämeisselin ja painoin sillä systeemin irti, takaisin meni käsin työntämällä :D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Zimbabwe sanoi
Itellä räpylä samaa luokkaa, otin talttapäämeisselin ja painoin sillä systeemin irti, takaisin meni käsin työntämällä :D

Oon koittanu jos monenlaista kikkaa enkä mä vaan saa sitä irti ottamatta umpioa irti. Toisaalta sen umpion irrotukseenkaan ei mee kyllä aikaa juuri mitään. Vaihdoin se parkin muttei se pala siltikään, taitaa vika olla depon paskassa umpiossa. Toisesta valosta piti jo teurastaa parkin piuhat kun ei mee virta läpi, liekö sama tässäkin..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Epäreilu katsastusmies... coltiaisen peili vaurioitunut(näyttää ihan oikein silti), puskuri irti(no ei ees oo,prkle..). Sentään anto hitsata taka-askelia jossa oli kuulemma haperoa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jäi nosto ovi ostamatta pienen rahapulan vuoksi... Tai no olisihan auto rahoista voinu lainata mutta...
Oli 299e täydellinen nostoovi 2500x2100 uusi kiskoineen ja nyt on poistunu myynistä :(
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mr mmc sanoi
Jäi nosto ovi ostamatta pienen rahapulan vuoksi... Tai no olisihan auto rahoista voinu lainata mutta...
Oli 299e täydellinen nostoovi 2500x2100 uusi kiskoineen ja nyt on poistunu myynistä :(
Olis kyllä kelvannut mullekkin. Mistä spottasit?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Maalämpöpumppu reistallu pääsiäisen jälkeen. Tänään ehti viimenään huoltomies paikalle, niin kylmäainevuoto, tämä kaveri ei osaa taas sitä hommaa... :seina

Onneks ei oo tän kylmempi, niin ei haittaa vaikkei lämmitystä juuri olekkaan. :p
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kissat tiputti telkkarin. Ja se meni rikki. :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tamus sanoi
Kissat tiputti telkkarin. Ja se meni rikki. :seina

:seina

Mulla ne on syöny vaan kuulokkeiden johtoja, taas meni yhdet (ostin viimeviikolla halvat onneksi vain 13e). Telkkaria tuskin menee ihan viikottain, toivotaan näin ainaki.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Etanolia + koodin disablointi /anturin irroitus :)
Ei ollut vielä kaikki ECU:n ominaisuudet työstettävissä, mutta jonkun ajan sisään pitäisi koittaa uusiksi jos pääsisi sitä nakuanturiakin roplaamaan. Nyt tuli 272hv/373Nm. Sytkä niin myöhäisellä että oikein yököttää.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

_AH_ sanoi
Ei ollut vielä kaikki ECU:n ominaisuudet työstettävissä, mutta jonkun ajan sisään pitäisi koittaa uusiksi jos pääsisi sitä nakuanturiakin roplaamaan. Nyt tuli 273hv/373Nm. Sytkä niin myöhäisellä että oikein yököttää.

No sulle noi nakutusongelmat on muistaakseni tuttuja ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

2bad4you sanoi
Tuntuu järkevät vuokra okt:t olevan kiven alla pks alueella :mad:
Varmasti ;D Mutta miksi vuokra OKT? Ei muuten mut juttelin naapurin kanssa (vuokralla tuossa OKT:ssa) niin kävi ilmi että se maksaa 300e kuussa enemmän vuokraa siitä kun mun lainan lyhennys + kaikki kulut on omassani keskimäärin :D
 
Takaisin
Ylös Bottom