Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Legnumin takanavan hinnan minkä köyhdyin just äsken..

Toivottavasti jyrinä loppuu.. :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

J.Niemi sanoi
paljon köyhdyit?

mitäs siitä jäi, joku 300~ postien kanssa.

E. Sano nyt, et sulla on semmonenkin ylimääräsenä satasella? ;D

E2: Etulaakerit saa kyllä sit tilata jenkeistä, mistä kaheetikin otti omansa, 100€/parilta ei kuullosta ollenkaan huonolta.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
mitäs siitä jäi, joku 300~ postien kanssa.

E. Sano nyt, et sulla on semmonenkin ylimääräsenä satasella? ;D

Eeeei.. :D ebayssä olis ollu 230e posteineen ja rockautosta olis löytyny passelia laakeria 80$
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

J.Niemi sanoi
Eeeei.. :D ebayssä olis ollu 230e posteineen ja rockautosta olis löytyny passelia laakeria 80$

No mä jäin arpomaan noiden kanssa, et mistä sen ottais, kun juttua tuolla toisessa topikissa sillon oli noista vaihtoehdoista. Mut olen jahkannu nyt sen kanssa niin helvetin kauan niin pistin tuossa tilaukseen samalla kun otin muita "kulutus"osia.

Mä otan toiselle puolelle sitten rockautosta laakerin, jossei jyrinä lopu tällä ;D ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
No mä jäin arpomaan noiden kanssa, et mistä sen ottais, kun juttua tuolla toisessa topikissa sillon oli noista vaihtoehdoista. Mut olen jahkannu nyt sen kanssa niin helvetin kauan niin pistin tuossa tilaukseen samalla kun otin muita "kulutus"osia.

Mä otan toiselle puolelle sitten rockautosta laakerin, jossei jyrinä lopu tällä ;D ;D

Olis listalla kans noiden vaihto. Jurraa jo kivasti, kuhan paikantais kumpi ääntää.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

J.Niemi sanoi
Olis listalla kans noiden vaihto. Jurraa jo kivasti, kuhan paikantais kumpi ääntää.

Olen takapenkkiläisiltä kuullu huhua, et olis kuskin puoli. Koittelin tänään autoa ottaa ylös ja pyöritellä molempia pyöriä, mutten huomannut mitään radikaalia klappia ja kovempaa ääntä kummastakaan.

Mut vauhissa tuntuu, et tulis kuskin puolelta. Vähän henkimaailman hommia.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
Olen takapenkkiläisiltä kuullu huhua, et olis kuskin puoli. Koittelin tänään autoa ottaa ylös ja pyöritellä molempia pyöriä, mutten huomannut mitään radikaalia klappia ja kovempaa ääntä kummastakaan.

Mut vauhissa tuntuu, et tulis kuskin puolelta. Vähän henkimaailman hommia.
Koittanu heilutella kanssa, ei tulosta. Kivasti kiertää se ääni legnumin kontissa :D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

J.Niemi sanoi
Koittanu heilutella kanssa, ei tulosta. Kivasti kiertää se ääni legnumin kontissa :D

Toisella kädellä jousesta kiinni kun pyörittää rengasta. Tärinän kyllä tuntee vaikka väljää ei olis.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sä voit kompensoida tota pahaa oloa sillä että mä myllytän sun auton. Ja vielä ilmaseks! Haluun vaan yhen.. taikka siis neljä kappaletta pikku juttuja vastineeksi ::) ... :D

Ei mut on melkosen hintaset laakerit jos super-über-kalliiseen Lanccuunkin makso eteen vaan 65e/kpl.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
mitäs siitä jäi, joku 300~ postien kanssa.

E. Sano nyt, et sulla on semmonenkin ylimääräsenä satasella? ;D

E2: Etulaakerit saa kyllä sit tilata jenkeistä, mistä kaheetikin otti omansa, 100€/parilta ei kuullosta ollenkaan huonolta.

Jaaa... On cammskill nostanu sit hintoja? Ite maksoin about 230e. ::)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Late sanoi
Jaaa... On cammskill nostanu sit hintoja? Ite maksoin about 230e. ::)

varmaan valuutta vähän muuttunu, tai sitten on alkanu kiskomaan, kun leguilla alkaa olemaan sen verran kilometrejä kaikilla :D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
MäTSi sä voit kompensoida tota pahaa oloa sillä että mä myllytän sun auton. Ja vielä ilmaseks! Haluun vaan yhen.. taikka siis neljä kappaletta pikku juttuja vastineeksi ::) ... :D

Ai helvetti ;D

Mä voin tuora parikin juttua vastineeksi ;D ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ttu... vasemman puolen etujarrupalat meni metallille ja "uus" jarrulevy vatinee nyt sorvauksen, kun meni kieroon. :seina
En ihan arvannu ettei ne 2 ratapäivää kestäis.

bananapala
_smaller.jpg
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
Parikin sarjaa vanteita :eek: No mikä jottei, mikä sarja toinen on :D

Auto kyllä huutais käsittelyä pahasti, mut 2 kierrosta on jo vähän liikaa ;) ;D

Niin ja mieltäpainaa legun tummaväri ja järkyttävät kiveniskut konepellissä ei ole nätti yhdistelmä :mad: Mitä nuille vois tehrä ? Ei jaksa mitään värivahakyniä, ne on ihan yhtä tyhjän kanssa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Nyt kannattaa MätSi jo suostua, Urran katuu tota sen 10v eteenpäin kun tuot legun sille 2 kertaa vuodessa käsittelyyn!

Mutta joo mä olen tänään samanväriseen galluun tehny paikkauksia metodilla bilthamberin deox gel -> ruosteet pois-> spraypullosta sinkkipohjamaali korkiiin josta tulitikulla /hammastikulla puhtaalle pellille-> väriaine kans tikulla pintaan-> lakka pintaan. Tossa tummansinisessä ei ole niin paha haalistumaa joten ihan jees. Ei toki mitään Urranin hyväksymää mutta näkisin itse ihan järkevänä korjausmetodina. Siis välissä kuivumisajat ja olen ostanut tehtaan maalit.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Nyt kannattaa MätSi jo suostua, Urran katuu tota sen 10v eteenpäin kun tuot legun sille 2 kertaa vuodessa käsittelyyn!

Mutta joo mä olen tänään samanväriseen galluun tehny paikkauksia metodilla bilthamberin deox gel -> ruosteet pois-> spraypullosta sinkkipohjamaali korkiiin josta tulitikulla /hammastikulla puhtaalle pellille-> väriaine kans tikulla pintaan-> lakka pintaan. Tossa tummansinisessä ei ole niin paha haalistumaa joten ihan jees. Ei toki mitään Urranin hyväksymää mutta näkisin itse ihan järkevänä korjausmetodina. Siis välissä kuivumisajat ja olen ostanut tehtaan maalit.

Soitan aina urranin pahimman mahollisen rapulan aikaan, "nyt mä tuun taas, joko romut on valmiina" ;D

Mystinen, haluakko touhuta mun autolle jotaki pinalle silleen "vaivihkaa" ? ;D ;D

Ja harmittaa ko pösön moniurahihnasta on hävinnyt puolet urista johonkin :mad:
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
Soitan aina urranin pahimman mahollisen rapulan aikaan, "nyt mä tuun taas, joko romut on valmiina" ;D

Mystinen, haluakko touhuta mun autolle jotaki pinalle silleen "vaivihkaa" ? ;D ;D

Ja harmittaa ko pösön moniurahihnasta on hävinnyt puolet urista johonkin :mad:

Voidaan me niitä paikkauksia kattoa, Urran tosin ei välttämättä suostu koskee autoon sen jälkeen enää.... se on mahdollisuus :D Tuo deox gel on ihan ihme aine (on muuten Urranilta lainassa)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Voidaan me niitä paikkauksia kattoa, Urran tosin ei välttämättä suostu koskee autoon sen jälkeen enää.... se on mahdollisuus :D Tuo deox gel on ihan ihme aine (on muuten Urranilta lainassa)

Se koskettaa mitä vaan jos joku edes puhuu kaveriklupeista ;D ;D

Tarjoan veden ja paskan painepesurin mistä letku vuotaa, uus tulossa luojan kiitos, ettei tarvi tuolla bilteman "imurilla" enään pestä ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kivasti paloin taas kun tul oltuu maatalousnäyttelys :/ kirvelee ja polttaa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Hehe ;D Vai 10 vuoden soppari. Mä pidän enemmän vaihtoehdosta että maksan sulle vähän et saan myllyttää sun auton :D Ja otan toki kaveriklubit mukaan..

Late älä ny. Kyllä mä hyväksyn korjauksen kun korjauksen, käytäntö ulkonäön edelle. Säkin kun käsittääkseni korjaat niitä kiveniskeymiä lähinnä sen takia ettei ruostu? Se on mielestäni erinomainen syy. Mut silloin kun jotain tehdään, niin sen voi tehdä myös överisti ;) Ja ei mua sun taktiikassa häiritse oikeastaan mikään, lähinnä ne 1K maalit olisin vaihtanu 2K maaleihin, mut ei liene siellä suunnalla olla samallalailla automaali erikoisliikkeitä kun täällä :)

MäTSi, joskus opiskeluaikoina mä aina rupesin hirveellä vimmalla siivoomaan krapulassa (ihan sama oliko bileet mun luona eli ei) joten ehkä toi myllytyskin toimis ;D Kokeilemalla selviää.

Mun on muute pitänykki kysyä että miten MäTSin pökö jaksaa?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Pajeron lämpöongelmat. Ensin kokeilen vaihtaa termarin,jossei sillä kummene niin sitten menee seisontaan odottamaan motivaatiota korjata.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Omakotitalon osto mietityttää. Talossa on sanyon vesi-ilmalämpöpumppu lämmitys, joka ei kokemuksien mukaan mikään helppohoitoisin ole. Oisko kokemuksia/vinkkejä?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Clutchkick sanoi
saapa nähä jääkö taas kisat väliin, jännitteensäädin hieman kiven alla

Kannattaa varmaan kattoa Brittien eBaysta, siellä noita varmaan on. Toinen mutta hieman kalliimpi on Japperformanceparts.co.uk mistä varmaan löytyy myös.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

woodautosta löyty, mut mieluiten löytäs suomesta ku alle 2vk kisaan, tahtoo noi toimitukset venyä
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Clutchkick sanoi
woodautosta löyty, mut mieluiten löytäs suomesta ku alle 2vk kisaan, tahtoo noi toimitukset venyä

Tulee alle viikossa tavara. Japperformancelta. Pyytää vielä nopean toimituksen. Väitän kun tänään jos ostat jostain mikä tarjoaa nopeaa toimitusta on sulla osa ennen perjantaita.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

pitää illalla laittaa tilaus jos niil on, käyttöautolla 170e ja nissanin sama osa 280
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

En keksinyt muuta topickkia ja en kehdannut avata uutta.
Mitä mieltä ootta 2600€ hinnasta:
Mitsubishi Galant Gti Dynamic-4 vm- 92
220tkm ajettu
laitettu:
Jakopää, vesipumppu + tasapainoakselin hilppeet
Vetarin suojakumit eteen
Lambda, ilmansuodatin
Termostaatti
Laturi myös vaihdettu hiljattain ja eteen jarrupalat
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

|leksi| sanoi
En keksinyt muuta topickkia ja en kehdannut avata uutta.
Mitä mieltä ootta 2600€ hinnasta:
Mitsubishi Galant Gti Dynamic-4 vm- 92
220tkm ajettu
laitettu:
Jakopää, vesipumppu + tasapainoakselin hilppeet
Vetarin suojakumit eteen
Lambda, ilmansuodatin
Termostaatti
Laturi myös vaihdettu hiljattain ja eteen jarrupalat

kalliin puoleinen...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

|leksi| sanoi
En keksinyt muuta topickkia ja en kehdannut avata uutta.
Mitä mieltä ootta 2600€ hinnasta:
Mitsubishi Galant Gti Dynamic-4 vm- 92
220tkm ajettu
laitettu:
Jakopää, vesipumppu + tasapainoakselin hilppeet
Vetarin suojakumit eteen
Lambda, ilmansuodatin
Termostaatti
Laturi myös vaihdettu hiljattain ja eteen jarrupalat
Vaikea todellakin sanoa, että onko oikea hinta. Onkohan esim. jakopään hihna vaihdettu vasta sylttäyksen jälkeen, kun nuo kilsat eivät ainakaan täsmää normaali vaihtoon ;D Niin ja eikös noissa pitänyt vaihdella hihna 60 tkm välein, niin siinä tapauksessa jos on normaalissa tahdissa vaihdettu, niin vaihto olisi 20 tkm jälkeen edessä. Niin tai onko vesipumppu ja termostaatti vaihdettu vasta keittämisen jälkeen ja sitten olisi kannenoikomista tiedossa (jos se on hasardin jälkeen kiirreellä pistetty myyntiin) :) No ainahan tommonen vanha GTI 4 veto on tuurinkauppaa. Jos on priimakunnossa ja eikä todellakaan olisi mitään hasardeja sattunut ja muutenkin huollettu asiallisesti koko historiansa ajan (mikä on kylläkin tuommoisten autojen suhtaan hyvinkin epätodennäköistä), niin silloin noin 2k€ hinta ei aivan hurja ole.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Bärkele, joku taulapää tehnyt sikaparkit taloyhtiön sisäpihan portin eteen. Ei toivookaan, että pääsis autolla mihinkään :seina ei muuta kun rekkaria selvittämään ja soittelemaan että siirrätkö ite vai siirränkö minä
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Joku oli heittäny kiven alakerran rappukäytävän lasin läpi viime yönä. Asun kerrostalossa et ei tarvii ite huolehtia mut kyllä vituttaa silti. Onneks koira on Savossa ku siruja oli jokapuolella.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Loppujen lopuksi IF hoiti edes jotenkuten asiallisesti palovahingon korvaamisen. Tryg kyllä osoittaa sen verran huonoa tarmoa tuon suhteen että laskuakaan ei sitten makseta odotellessa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Evosta meni sitte kytkin :seina
Liikkeelle lähtiessä ravistaa kunnolla ja paikallaan painellessa kytkintä kuuluu narinaa asetelmasta. Vissii keskiön yks jousi pettäny ja levy kantaa vinottain vähän. Ajossa ei huomaa mitään (vielä)...

Ei muutaku purkamaan ensviikolla... lauantaina jo osat tosin saan käteen: Ralliartin asetelma ja vakiolevy (yhdistelmä joka pelaa kuulemma vaikka voimaakin olisi)
 
Takaisin
Ylös Bottom