Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Hermot menee ton autoprojektin kanssa, kädet syyhyää jo päästä kasaamaan, mutta lähes kaikissa osissa toimitusaika on sen 10pv vähintään. Viimeiseksi on jäänyt mäntien irroitus veiveistä, mutta ei ne irtoa millään, meinasin jo tänään heittää ne prässiin, mutta kait noi koneistamolle on vietävä puristettaviksi..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

tommyz sanoi
Hermot menee ton autoprojektin kanssa, kädet syyhyää jo päästä kasaamaan, mutta lähes kaikissa osissa toimitusaika on sen 10pv vähintään. Viimeiseksi on jäänyt mäntien irroitus veiveistä, mutta ei ne irtoa millään, meinasin jo tänään heittää ne prässiin, mutta kait noi koneistamolle on vietävä puristettaviksi..

Hetkonen... Takokanget on kelluvalla tapilla eli sokka irti ja pitää lähteä suht kevyesti irti.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ast sanoi
Hetkonen... Takokanget on kelluvalla tapilla eli sokka irti ja pitää lähteä suht kevyesti irti.

Kanget heiluu kyllä tapissa, tappikin heiluu männässä, mutta vain siihen sokkien "uriin" asti..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

meneekö evo8 laturi vitoseen, 10a vähemmän mut muute näyttäs samalta ja näyttäs olevan purettu e4
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

takakaarien korjauksen kustannusarvio laski 500 euroon ja se sisältää jo uudet kaaret eikä vaan pikkupalasilla korjailua :) eli ei nyt niin mieltä paina, mut vielä pitäs ne korjauspalat löytää ja joskus syssymmällä viedä korjaukseen.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ei mene hyvin tää päivä ja vielä 13.perjantai. OP:n huijarisivut lävähti ruudulle. Sitten on yks toinen huijari ilmeisesti liikkeellä. Sitten kaiken kukkuraksi kävin silmälääkärissä ja nyt ei näe kunnolla kun on kahdenlaisia tippoja silmässä... puudutetta ja sit vielä jotain muuta. Pupillit laajentuneena, ihan kun olis vetänyt jotain sauhuja :seina
Onneksi ei tarvi ajaa tonne kesäpäiville :)
Jääköhän nää silmät tämmöseksi ::)

Pitää korkata kyllä joku juoma tuolla Kinnulassa kun ei mene nyt kaikki ihan putkeen... ottaa kyllä :seina ja kovasti.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ei toi p*ska toimi laturin vaihto ei auttanu, rötäili, vaihdoin tulpat ja kiihdytys, kauhee rasahdus ja sammu.. no hyvää kesää, ykkösen tulpasta puuttuu puolet
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

menin konttorille leimaamaan ja eipä alottanu kokohommaa kun puuttui tuo alkuperäinen rek tod. ja kun olin sen käynyt katsastamassa heti ostettuani yhdessä toisessa konttorissa niin enpä huomannut että olivat kopioineet nuo alkuperäiset ja antanut minulle ja pitänyt alkuperäisen rek tod itsellään. noh ei siinä mitään. soitin sitten papereiden perään ja tunnin puhelun jälkeen paperit löytyivät ja pahoittelivat tapahtunutta kun eivät olleet laittaneet niitä Dikitoitavaksi trafiin ja ensimmäisestä katsastukseta on kummiskin se 8kk :p :D. noh sain tuonti katsastukset hintaan 80e :D alunperin olisi maksanut 150e keskiviikkona leimalle =) :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Clutchkick sanoi
ei toi p*ska toimi laturin vaihto ei auttanu, rötäili, vaihdoin tulpat ja kiihdytys, kauhee rasahdus ja sammu.. no hyvää kesää, ykkösen tulpasta puuttuu puolet
oliko palotilaan päässyt?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

en ymmärrä miten mäntä on päässy osumaan tuohon tulppaan vai onko sielä jotain muuta välissä, mutta nyt ei enää tartte ressata rötäilyä.. tuli vähä pitempiaikanen rojekti
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Eilen rupes taas vituttaa ton legun rajottimet!!! Emäntä läht kilpaa audin kans ja eikös se s**t**a menny reilu 200km/h. Aluks pääs audin rinnal ja sit tul rajotin vastaa, siihe tyssäs leikki
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Boomtown sanoi
Eilen rupes taas vituttaa ton legun rajottimet!!! Emäntä läht kilpaa audin kans ja eikös se s**t**a menny reilu 200km/h. Aluks pääs audin rinnal ja sit tul rajotin vastaa, siihe tyssäs leikki

Snafu
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Boomtown sanoi
Eilen rupes taas vituttaa ton legun rajottimet!!! Emäntä läht kilpaa audin kans ja eikös se s**t**a menny reilu 200km/h. Aluks pääs audin rinnal ja sit tul rajotin vastaa, siihe tyssäs leikki
Tollasella leikkimisellä ei tartte kyllä emännänkään kauan ajella.Menkää speedpartyihin ajamaan älkääkä leikkikö tienpäällä.Vituttaa varmasti jos joltain lähtee henki tai auto vaihtuu rullatuoliin.Ja varsinkin jos se on joku viaton osapuoli.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Boomtown sanoi
Eilen rupes taas vituttaa ton legun rajottimet!!! Emäntä läht kilpaa audin kans ja eikös se s**t**a menny reilu 200km/h. Aluks pääs audin rinnal ja sit tul rajotin vastaa, siihe tyssäs leikki

Tämmöset jutut painaa mieltä... :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Boomtown sanoi
Eilen rupes taas vituttaa ton legun rajottimet!!! Emäntä läht kilpaa audin kans ja eikös se s**t**a menny reilu 200km/h. Aluks pääs audin rinnal ja sit tul rajotin vastaa, siihe tyssäs leikki
ei oikein kannata tällaista laittaa nettiin ainakaan avoimelle puolelle ;D
poliisin silmään jos sattuu niin tuskin hyvää seuraa
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

naapuri vetäissyt kivan skraidun veeärrän takapuskuriin. Ja tietenkin kiistää kaiken...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Lanceria huollettu tänään, mm öljyt, suodatin ja samalla tutkittu sitä saatanan kitinää koneesta ja vaihdettu vesipumppu, koska epäily oli että ääni tulee siitä. no kaikki kasassa ja autoo kokeiltu niin eihän se ääni mihinkään ole lähteny. nyt kuulemma jakopäästä kuuluu. kiva kiva et saa kaataa rahaa tohon romuun ihan loputtomasti... :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

jonkin sortin paukahdus kuuluu takaa oikealta kun kääntyy vasemmalle :-\ mikähän vois olla? Carisma -00 200tk gdi
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Galantin nostimet kilkattaa ku viimosta päivää, uudet tilattu eikä onneks maksanu paljoo :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tupu sanoi
Galantin nostimet kilkattaa ku viimosta päivää, uudet tilattu eikä onneks maksanu paljoo :seina

Mikä malli kyseessä? Eihän nuo kalliita ole minun tietääkseni mihinkään, ainakaan jos tietää mistä ostaa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
Mikä malli kyseessä? Eihän nuo kalliita ole minun tietääkseni mihinkään, ainakaan jos tietää mistä ostaa.

2.5 V6.... Timanttitiskiltä olisivat vissiin olleet 37e/kipale mutta onneksi löysin tieni Kouvolan moottorikoneistamon sivuille josta löytyi nostimet 11e/kpl. Mutta kyllä se liki 300e silti kirpasee ku just laitettu 400e autoon.. Sinne meni lomarahat ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tupu sanoi
2.5 V6.... Timanttitiskiltä olisivat vissiin olleet 37e/kipale mutta onneksi löysin tieni Kouvolan moottorikoneistamon sivuille josta löytyi nostimet 11e/kpl. Mutta kyllä se liki 300e silti kirpasee ku just laitettu 400e autoon.. Sinne meni lomarahat ;D

Itse tilasin juuri omaan V6:seen nostimet jenkeistä 5€/kpl. :) Ne hommaan tarvittavat tiivisteetkin (venttiilikopan tiiviste x2 ja tulppakaivojen tiivisteet x6) kannattaa tilata Saksasta tarvikkeena, ovat timanttitiskillä aika suolaisen hintaiset. Imusarjan tiiviste oli ainoa minkä ostin Deltasta.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
Itse tilasin juuri omaan V6:seen nostimet jenkeistä 5€/kpl. :) Ne hommaan tarvittavat tiivisteetkin (venttiilikopan tiiviste x2 ja tulppakaivojen tiivisteet x6) kannattaa tilata Saksasta tarvikkeena, ovat timanttitiskillä aika suolaisen hintaiset. Imusarjan tiiviste oli ainoa minkä ostin Deltasta.

Et haluis kuule linkkiä heittää että mistä tilasit nuo tiivisteet? Huomenna oli tarkoitus mennä Delta-autosta kyselemään niitä.. Kuinka kauan toimitus kesti?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kompura.... taas katkaisi tärinästä nipan... 1,5e osa :seina ja tunnin homma vaihtaa
kun pitää purkaa säätimet ja kaikki edestä :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kiroillut tässä jonkun neronleimausta maalata hyvät vanteet mattamustalla.... nyt ei sitte auta ku tehdä niihin oikee pinta maalaamalla. Ja kyllä olis ollu ihan muut mielenkiinnot ku joku vanteiden maalaaminen rahankäytölle.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Pajeron lämpöongelmat,alkaa pikkuhiljaa tympäistä kun ei pysty ajamaan kuin 10km korkeintaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tupu sanoi
Et haluis kuule linkkiä heittää että mistä tilasit nuo tiivisteet? Huomenna oli tarkoitus mennä Delta-autosta kyselemään niitä.. Kuinka kauan toimitus kesti?

En tilannut vielä, mutta: www.fuerst-autoteile.de

Viikossa luulisi tulevan, jos pelkät tiivisteet tilaa niin voi tulla nopeamminkin. Itse tarvitsen lisäksi takapyöränlaakerin ja ilmastoinnin lauhduttimen + kuivaimen ja mahdollisesti vielä jotain muutakin, niin siksi olen vähän hidastellut tuon tilauksen kanssa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
En tilannut vielä, mutta: www.fuerst-autoteile.de

Viikossa luulisi tulevan, jos pelkät tiivisteet tilaa niin voi tulla nopeamminkin. Itse tarvitsen lisäksi takapyöränlaakerin ja ilmastoinnin lauhduttimen + kuivaimen ja mahdollisesti vielä jotain muutakin, niin siksi olen vähän hidastellut tuon tilauksen kanssa.

Minkähänlaiset postikulut tuolla on? Kannentiivistettä kattelin niin näyttäisi olevan puolet halvempi kuin suomessa. Jos tuo nyt on se vakio monikerrosmetalli eikä mikään pahvikopio. :S
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Kiroillut tässä jonkun neronleimausta maalata hyvät vanteet mattamustalla.... nyt ei sitte auta ku tehdä niihin oikee pinta maalaamalla. Ja kyllä olis ollu ihan muut mielenkiinnot ku joku vanteiden maalaaminen rahankäytölle.
Spraymaali lähtee aika hyvin tinnerillä pois,ei muutakun hinkkaamaan :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Apukuskin takapyörä kulunu ihan slicksiksi parissa viikossa. ??? Taitaa olla joku pusla mennyttä kun takarenkaitten välinen etäisyys heittää 0,5cm etu ja takapuolen välistä mitattuna.. Eli auraa melko reippaasti
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tunari-82 sanoi
Spraymaali lähtee aika hyvin tinnerillä pois,ei muutakun hinkkaamaan :)


Joo mutta kun lähti ihan normi painepesurilla jo tähän kuntoon......

small


Eli siellä ei ole enää alkuperäistä pintaa.... IMO nuo vanteet ei mun autoon sopisikaan minkään muun värisinä kun orkkispinnalla... noh minkäs teet
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Joo mutta kun lähti ihan normi painepesurilla jo tähän kuntoon......

small


Eli siellä ei ole enää alkuperäistä pintaa.... IMO nuo vanteet ei mun autoon sopisikaan minkään muun värisinä kun orkkispinnalla... noh minkäs teet
Vaihetaan ;D meinasin maalata nuo omat.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ja edellee naapurin röökinkäry-ongelma! :seina
Koko kesän oon asunu partsin ovi auki, jolloin korvausilmaa tulee tarpeeks ja haju ei niinkää tunge. Vaan kylppäriin tunkee aika ajoin. Isännöitsijää on huomautettu asiasta, ja he ovat anoneet luvan ilmastointihormien kuvaukseen mahdollisen vuodon vuoksi. Hallitus on myöntänyt luvan,vaan ei tietoa onko sitä tehty, ainakaa mikään ei muutu!
Pitääkö tässä jättää vastikkeet maksamatta kunnes asia etenee????
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

J.Niemi sanoi
Vaihetaan ;D meinasin maalata nuo omat.

Do we have a deal? Jos tuut vaik käymään tääl päi jossai välis :p Valkoseen nuo sopiikin maalattuna mutta toi trigger mauve on kyllä semmonen sävy ettei siihen ku noi mitkä mulla on <3
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Kiroillut tässä jonkun neronleimausta maalata hyvät vanteet mattamustalla.... nyt ei sitte auta ku tehdä niihin oikee pinta maalaamalla. Ja kyllä olis ollu ihan muut mielenkiinnot ku joku vanteiden maalaaminen rahankäytölle.
No vittu sori! ;D Eikä ne ollut mattamustat vaan ihan kiiltävällä silloin joskus vedin. Vähän viileässä vain maalattu. :peukku

mystinengalant sanoi
Joo mutta kun lähti ihan normi painepesurilla jo tähän kuntoon......

*Kuva rupuisesta vanteesta*

Eli siellä ei ole enää alkuperäistä pintaa.... IMO nuo vanteet ei mun autoon sopisikaan minkään muun värisinä kun orkkispinnalla... noh minkäs teet
Eikös noi oo nyt vähän niinkuin yks yhteen sen sun galantin maalipinnan kanssa? :-* ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

_AH_ sanoi
Eikös noi oo nyt vähän niinkuin yks yhteen sen sun galantin maalipinnan kanssa? :-* ;D

En tajunnut laisinkaan tai sitten huumorintaju loppuu vaan kesken. No toivottavasti joku ratkaisu löytyy. Ei tuo mustakaan nyt pahin mahdollinen ole mutta nyt kyllä ymmärrän miksi noita vanteita ei ollut juuri pesty :D Viheliäinen tuo sprayn tartunta vaan kun vetää sitten kuitenkin mukanaan sen ehjän orkkispinnan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kai se huumori vain loppui kesken tai sitten eivät vain kohdanneet.
Sinä kun jaksat sitä gallua hieroa ja manailla että aivan homonperseestä, vaikka omaankin silmään siitä ei mitään vikaa ainakaan kuvista löydy. 8)

Vedät vaan kevyen pintahionnan irtomaalin pois ja vannehopeaa perään. Ei ne kauniit sillon lähtökohtaisestikaan olleet.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Do we have a deal? Jos tuut vaik käymään tääl päi jossai välis :p Valkoseen nuo sopiikin maalattuna mutta toi trigger mauve on kyllä semmonen sävy ettei siihen ku noi mitkä mulla on <3

Kyllä mulle sopii jos ne suorat on. Noi mun kyllä vaatii kunnon hinkkauksen.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

_AH_ sanoi
Kai se huumori vain loppui kesken tai sitten eivät vain kohdanneet.
Sinä kun jaksat sitä gallua hieroa ja manailla että aivan homonperseestä, vaikka omaankin silmään siitä ei mitään vikaa ainakaan kuvista löydy. 8)

Vedät vaan kevyen pintahionnan irtomaalin pois ja vannehopeaa perään. Ei ne kauniit sillon lähtökohtaisestikaan olleet.

Itse mietin yhtenä vaihtoehtona tuota että koittas itte samalla tavalla. Mielessä kävi lähinnä tuo sama kevyt hionta ja sama väri päälle.

Ne palaneet vanteet ei olleet mullakaan ihan priimat mutta silleen ihan katsottavat. En ole vannehifisti missään nimessä, kunhan ne saa semmoseen järkevään kuntoon. Vanteiden ei tarvitsekkaan kiiltää.

Noilla tahmasilla japsilakoilla on taipumusta siihen että jää hirvee hiomajälki joka sitten näkyy tietyssä auringon valossa aika häiritsevästi. Se on oikeasti vähän ongelmallista mutta voin lohduttautua että oikeesti kovilla tekijöilläki on vähän sormi suussa noitten kanssa välillä. Ikuista opettelua.

J.Niemi: Kyllä ne suorat pitäis olla, vaihdellaan vähän kuvia keskenämme noista ja pohditaan lisää mitä kannattaa tehdä. Vannehappoa saan kyllä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Taas siirty viikolla dp:n vaihto :seina

Edit: Vaikuttas siltä että klubilainen pelastaa mut.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Joku naama käveli Sapporon kontin, katon ja konepellin päällä. Lommoja on.
 
Takaisin
Ylös Bottom