Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ei pitäs kirjotella kolmelta yöllä. Ei mulla mitään laturia vaan startti.

Akun miinuskenkä on halki. Oiskohan siinä syy?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Ei pitäs kirjotella kolmelta yöllä. Ei mulla mitään laturia vaan startti.

Akun miinuskenkä on halki. Oiskohan siinä syy?

Yleensä kun laturi vaihtuu startiksi, on vika juurikin akun miinuskengän halkeamisessa. Kolmelta yöllä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Taitaa olla tasuri juntturassa evokissa.. semmonen rallakka käypi.. nyt pitäisi keksiä aikaa laittaa uudet kii.. ja kuten tavallista.. kun kerran puretaan ni samalla "voi" vaihtaa muutakin.. jos vaikka huvin vuoks ja urheilun kannalta jakopäänkin hilut hommais, johan nykysellä onkin puoteltu jo pari vuotta ja 30tkm ;D voiko mitään korjata ilman et pitää purkaa puoli autoa - periaate..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Evo käy kuumana (jäähdytys ei toimi) ja tyhjäkäynti mene3 ihan omiaan kun on kytkin pohjassa ja vaihde päällä. :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Auto rikkipoikki.. mikähän kansipahvi tonne nyt kannattaisi tilata sitten kun tarinoita on monia... :'(
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Eikö ne jottain Mitsun omaa pahvia evo ihmiset suosittele ja jottain 50-60e tais maksaa...

E: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=36986.0
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Eilen Konnevedellä näkemäni kädetön liftaaja, siis olkavarsia pienet tököt jäljellä. Kaulassa lappu "Jyväskylään" ja putkikassi jaloissa. Olin liikkeellä moottoripyörällä, ei voinut ottaa kyytiin. Toivottavasti pääsi perille.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

-JPA- sanoi
Eilen Konnevedellä näkemäni kädetön liftaaja, siis olkavarsia pienet tököt jäljellä. Kaulassa lappu "Jyväskylään" ja putkikassi jaloissa. Olin liikkeellä moottoripyörällä, ei voinut ottaa kyytiin. Toivottavasti pääsi perille.

Ei siis mikään "Urbaanilegenda" tämäkään.... :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tonnarin jarruremppa jäi kesken ennen lomia ja nyt odotellaan vielä muutamia osia. Ei muuten, mutta juuri ennen lomaa myös Galant pääsi huoltolistalle vinkumalla ja savuttamalla, liekö hihna tai laakeri mutta silti. Mukavaa kun on 0/2 autoista ajokunnossa :seina

Eipä sitä voi muuta kuin itseään syyttää että ei ole aiemmin hoitanut kuntoon...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

16V GTI Dynamicin katkennut jakohihna. Yksi katkennut venttiili ja reikä männässä. :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mr mmc sanoi
Kylpytynnyri myyjä taisi olla huijari :( rahat meni kylpemiset jäi tekemättä :(

http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/1135108-kokemuksia-tarjouseratuotteet-fi-sivustosta.html tää sama?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Meinasin itsekin tilata tuolta... Onneksi sivustoa tutkimalla ja nettiä muutenkin selatessa ni selviää aika nopeasti ettei toi voi olla totta. Ei kukaan myy tynnyrisaunaa tonnilla tai kuituista tynnyriä viidellä satasella, ei vaikka millaisesta avajaistarjouksesta olis kyse...
Aika paljon vaikuttais huijattua olevan...

http://tarjouseratuotteet.fi.kotisivukone.com/

Tässä on myyjä:
http://irc-galleria.net/user/vitunnick
En muutenkaan ton näköiselle jätkälle lähettäis missään tapauksessa penninjeniä...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

No siis... Mitää ei löytynyt kun tutkin mm tuo muron juttu on tullut vasta jälkeen ja kun soitin kertoi y tunnuksen minkä tarkistin ja se oli olemassa ja ilmoitukset yms paperit näytti olevan kunnossa... Se tarina konkurssi pesän ostamisesta ja pyydetyt mitat kertoi mitä kysyi yms...
Kyllä tekis mieli lähteä hakemaan rahoja....
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mr mmc sanoi
No siis... Mitää ei löytynyt kun tutkin mm tuo muron juttu on tullut vasta jälkeen ja kun soitin kertoi y tunnuksen minkä tarkistin ja se oli olemassa ja ilmoitukset yms paperit näytti olevan kunnossa... Se tarina konkurssi pesän ostamisesta ja pyydetyt mitat kertoi mitä kysyi yms...
Kyllä tekis mieli lähteä hakemaan rahoja....
hmm, meille tuli tynnyrisauna jostain. pitää kysästä, että mistä ovat tilanneet sen, kohta onkin jo saunomis kunnossa.
E: http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=Tynnyri tuolta tilattiin meille karvalakkimallina, toimitus olisi pitänyt olla jo kesäkuun alussa, mutta tulikin vasta viikko sitten monien soittojen jälkeen... siirtelivät vain kuulemma toimitusta joka soitolla syystä tai toisesta :mad:
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Maailman luotettavin auto eli Corolla päätti keittää eilen illalla kotimatkalla. :( Omaa tyhmyyttä kun ei tullut seurattua lämpömittarin neulaa (ja täytettyä jäähdytinnesteitä aiemmin kun tiesin että sitä vähän häviää jonnekin, vaikka vuotoa en ollutkaan vielä löytänyt). Oli mennyt nesteet niin vähiin että edes puhaltimen laittaminen täysille ei auttanut, ei päässyt nestettä edes lämmityslaitteelle. Onneksi olin jo lähellä kotia niin auto parkkiksella nopeasti sammuksiin, tuplahanskalla syylärin korkki pois (kivat höyryt tuli) ja heti kun sieti kaataa niin jäähdytinnestettä pari litraa sisään ja auto takaisin käyntiin + puhallin täysille. Pitänee diagnosoida vauriot ensi viikolla tarkemmin, mutta vielä ainakin lähtee käyntiin ja kuulostaa suhteellisen normaalilta (joskin tyhjäkäynti vähän matalan kuuloinen, voi olla harhakuvitelmaakin kun ei ole kiekkamittaria). Voihan se olla että siitä on kansi mennyt kieroksi. Ikinä ei ole ennen ollut lämpöongelmia tuossa koneessa, mutta käsittääkseni eivät kovin hyvin siedä ylikuumenemista.

Noh, onneksi on dyny ja muovigalantitkin näillä näkymin kohtapuoliin ajossa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
Auto rikkipoikki.. mikähän kansipahvi tonne nyt kannattaisi tilata sitten kun tarinoita on monia... :'(
Mul on orimattilas yks kerran kiristetty evo 9 oem pahvi. Jos kiinnostaa ni heitä erkille vaik 30e ni saat sen. Ei ajettu metriäkään. Ollu käynnis n.5 s.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ihan liian kuumat ilmat :seina Meillä on kotonakin sisällä vaivaiset +26 -> +28 riippuen onko hellettä :mad:
Ei auta vaikka on kaikki ovet ja ikkunat auki tai kiinni....Kesäkuu oli just sopiva.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Emäntä tuumas just eilen että onpas mukavaa kun meillä ei oo liian kuuma. Syynä lienee hieman korkeampi huonekorkeus ja ilmanvaihtolaite.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

cristan sanoi
Ihan liian kuumat ilmat :seina Meillä on kotonakin sisällä vaivaiset +26 -> +28 riippuen onko hellettä :mad:
Ei auta vaikka on kaikki ovet ja ikkunat auki tai kiinni....Kesäkuu oli just sopiva.

Jonkinlainen "ropelli" katossa on hyvä olla , toki vaatii läpi talon huoneiston.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

cristan sanoi
Ihan liian kuumat ilmat :seina Meillä on kotonakin sisällä vaivaiset +26 -> +28 riippuen onko hellettä :mad:
Ei auta vaikka on kaikki ovet ja ikkunat auki tai kiinni....Kesäkuu oli just sopiva.
Jos alkaa helteellä kämpässä lämmöt hivottelemaan +26 astetta, niin meinaa alkaa emäntä narisemaan. Sitten kun laittaa pariksi tunniksi Mitsun hurisemaan, niin emännän narina loppuu ja lämmöt tippuu parilla asteella :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

-JP- sanoi
Jonkinlainen "ropelli" katossa on hyvä olla , toki vaatii läpi talon huoneiston.

Meillä on tuuletin partsin oven edessä mutta sekin sekoittaa vaan sitä lämmintä ilmaa ::)
Ja on läpi talon asunto. Meillä on ylin kerros, ja pääty vielä niin aurinko paistaa aamusta iltaan kokoajan. Koko yksi seinä on melkein ikkunaa kun on 2 "keittiön" ikkunaa ja sitten "olkkarin" puolella ikkuna ja vielä parvekkeen ikkunat. Ja sitten tietysti taas makkarin puolella ilta-aurinko paistaa ja takas keittiön ikkunaan.
Ollaa koitettu pitää postiluukkua auki rappuun että saatais joku läpiveto sieltä mutta eipä auta.
Alkaa olemaan aika tukalaa kun on kokoajan kuuma. Päivässä 1,5h on viileetä kun matkustaa bussissa töihin ja takas :peukku
Niin ja töissäkin on kuuma. Ei ole ihme jos taju lähtee kohta.

Karitsassakaan ei ole ilmastointia niin ei voi mennä sinnekään istumaan/yöksi.
Taitaa olla kohta ainoa vaihtoehto mennä hotelliin pariksi viikoksi ;)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Uudemman lancerin toinen avain hukassa. Myyjä hukannut ja nyt pitää sit käydä uusi avain teettämässä. Myyjä tosin maksaa. Eikös noissa lancereissa muka tule kahta kaukosäädintä kun sanoi et yksi vaan on. Nyt kun löytäs jostain kaukosäätimen niin samallahan ne senkin koodais. Kuka myis sellasen mulle? :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Eikös niissä pitäisi tulla kolme avainta, kaksi kaukosäätimellä ja yksi ilman?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

no just. eli ainakin yksi nippu hukassa siis koko autosta. Onkohan jo eka omistaja(nainen) unohtanut käsilaukun pohjalle kun on myynyt auton pois :D

ei ainakaan Felkeltä löytynyt tuota kaukosäädintä. samallahan ne senkin koodaisi siellä liikkeessä vaikka eikös sen voi myöhemminkin tehdä
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

No mulla tuli aikoinaan Galantin matkassa yksi kaukosäädin ja kolme avainta, joista yksi avain oli ns. huoltoavain jolla ei päässyt peräkonttiin. Mitä lie ideaa semmosessa, kun peräkonttiin pääsee sisätilasta selkänojat kaatamalla tai kahvasta aukaisemalla kontti :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Gallussa oli kaksi kaukosäädintä niinkuin nostokurki tietääkin :) varmaankin uudesta asti ollut jos ei sit joku ole ostanut lisävarusteena toista
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

No minä ostin aikoinaan Gallun uutena ja ei siinä tosiaan tullut kuin yksi kaukosäädin. On mahdettu hommata lisävarusteena toinen toiseenkin avain nippuun.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ai mikä.. aki sit päätti ilmottaa mut time ätäkkii.... kiva sit tol paskalla mennä nolaa ittesä!
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
Ai mikä.. aki sit päätti ilmottaa mut time ätäkkii.... kiva sit tol paskalla mennä nolaa ittesä!

Pöh siinä mitään nolaamista ole, propsit siitä että meinaat mennä! :peukku
Et kato ota paineita, vedät vaan samalla lailla kuin eräs legendaarinen herra sladi, pienel vaihteel korkeil kierroksil. :driver ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mua ei tässä vaiheessa naurata.. tieto tuli mulle 10min sit.. ei muuta mut toi kone porsii tuol
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
Mua ei tässä vaiheessa naurata.. tieto tuli mulle 10min sit.. ei muuta mut toi kone porsii tuol

Mä voisin nyt sanoo nyt, niinku sä aikaisemmin tänään. "Ei se mihkään hajoo!" ;)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

pexi sanoi
Mä voisin nyt sanoo nyt, niinku sä aikaisemmin tänään. "Ei se mihkään hajoo!" ;)

kiitti pexi :D hajoo jos hajoo.. oompa lähel kotia.. jarrut keittänee parilla ekalla kiekalla ;D ei muuta mut en ole varautunut... ei ole nesteitä eikä muutakaan ;D vttu mua kiukuttaa
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Lähtee visiot ihan käsistä.. Vähän konsultaatiota saanut eräältä jenkkiläiseltä drag-dsm -rakentajalta, että mitä tuossa eclipsen seisonnan aikana tapahtuu. Viimeisiä kertoja, kun tarvitsee ysikuskien sanoa, ettei eclipse ole urheiluauto. ;D Tarina jatkuu myöhemmin.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
kiitti pexi :D hajoo jos hajoo.. oompa lähel kotia.. jarrut keittänee parilla ekalla kiekalla ;D ei muuta mut en ole varautunut... ei ole nesteitä eikä muutakaan ;D vttu mua kiukuttaa

Onneks vaan pitää ajaa se yksi nopea. :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
ei tässä liskodiskossa ajaminen oo yhtään kivaa.. ajolinjat päin persettä ja reaktiot.... :-X

Ja täältä voimme seurata livenä tilanteen kehittymistä: http://timeattack.fi/live

Club luokan aika-ajo on juuri alkanut ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
Mä olin uimassa ku oli toi eka ajo :D hupsiis ;D

Vedät toisessa nopeimman ajan tauluun niin sehän riittää. Koita nyt muistaa edes mennä paikalle :)

Muilla klubilaisillakaan ei näyttänyt superhyvin menevän clubissa tai modifiedissa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

2:01 ja jotain oli paras aika. Ehkä tota rataa voisi tulla kiertää useemmin kun kerran kahdeksassa vuodessa ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Cristan, suosittelen ehdottomasti tuollaista! Pitää 80n kämpänkin ok viileänä, miinusta tulee ainoastaan melutasosta, mutta jos se haittaa niin rahalla saa hiljaisempia.

Mahtava laite kun vie kosteuttakin tehokkaasti pois.
 

Liitetiedostot

  • 2014-07-19 17.40.22.jpg
    2014-07-19 17.40.22.jpg
    288 KB · Lukukerrat 242
Takaisin
Ylös Bottom