Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Noh, ei saanut Sigma vielä leimaa, alapallot olivat niin kuluneet. Mutta muuta vikaa ei autossa sitten ollutkaan ;D Onneksi uudet alapallot on jo tilattu ja kunhan Samitsu saa lomansa vietettyä ja pallot asenneltua niin eiköhän se leima sitten katsurilta irtoa :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mukava pvä eilen (torstaina) aamulla Legnumiin pakoputken vaihto, siitä konttorille ja leima laakista paperiin ja takaisin talliin ja pakoputken vaihto uudelleen :D Iloinen en niinkään ole tosta hormijumpasta vaan lähinnä tosta leimasta :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Oon kans muutama kerran käyny tuolla ja maltti on valttia :peukku

PS. Pitäskö järjestää ainaki Tamperee porukalle tuonne "sessio". Tunnen noi omistajat jotenkuten itekin :)

Juu sama kävi eilen mielessä. Kaveri on siellä "töissä" , voisin kysyä. Rahaa vois kuitenkin tarjota , ei kehtaa ilmaiseksi mennä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Juu sama kävi eilen mielessä. Kaveri on siellä "töissä" , voisin kysyä. Rahaa vois kuitenkin tarjota , ei kehtaa ilmaiseksi mennä.
Toki rahaa, mut pitäs kysästä oisko 10henkee esim ok.
Avataankos uusi aihe ko. jutulle?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Toki rahaa, mut pitäs kysästä oisko 10henkee esim ok.
Avataankos uusi aihe ko. jutulle?

Avataan vaan. 10 henkee tai vähempi , Luulen ,että lista hintoja pienemmällä päästään.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Saimpahan taas ens vuodelle jäsenmaksun maksettua, jeij!
Ja ps, kyl on päästävä mahd.nop eroon tosta volkkarista ja kääntyä takas parempaan merkkiin..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

kikZ sanoi
Saimpahan taas ens vuodelle jäsenmaksun maksettua, jeij!
Ja ps, kyl on päästävä mahd.nop eroon tosta volkkarista ja kääntyä takas parempaan merkkiin..

Köh köh
Mulla olis tossa pihassa... ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Siitä oon iloinen jo tässä vaiheessa talvea että tuli ostettua tuo lumilinko... :) Vaikka sitä saa nyt maksella itsensä kipeeksi niin ei harmita ollenkaan... Jotenkuten lähti katolta pudonneet lumetkin... :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

siitä että sain kerrankin tuunata itteeni auton sijaan ja etenkin siitä ettei bemaripoika päässyt corollasta ohi tänään ;D :driver alan jo vähän tykätä tosta romusta, siinä on jotain piileviä hevosvoimia ;D :kuningas
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Alaiset nostaa vaan verenpainetta.. ;D
Itse kun tekee ja JOHTAA, niin saa mitä sattuu tulemaan.
:peukku Jokaiselle yrittäjälle.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Talolainan korkoa maksellaan ensvuosi 0,92% korolla. Tänään on koron tarkastuspäivä 12kk euribor 0,55+0,37 marginaali :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Shadow sanoi
Hirvikieli ilmeisesti tuntee Laten ;D ;D

kaikki turkkulaiset tuntee toisensa. vai oliko ne jopa sukua toisilleen.. ;D pakko myöntää, et vaikka koko putous tuntuu jo ajatuksena aikas väsähtäneeltä, niin ihan viihdyttävä oli edelleen, ainakin avausjakson perusteella.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sama ku latella. Eihän siel enää tänä vuonna Aku Hirviniemeä ollu? Eiks se Turun murteella puhuva ollu meidän oma melkein Salon/Paimion keisari, MäTSi? (hjuumorilla) ;D Vähän oli tullu painoo lisää sitten viime näkemän mut sama mies :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evolla 2300km edestä jäätävää kyytiä. Hyvin toimii mitä nyt kuskin selkä on hieman kipeä. Loistava matka-auto :peukku ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Legussa taas etupuskuri kiinni :) :driver

Suuret kiitokset Jerelle (Jerkku) halkeaman korjauksesta. Oma motivaatio ei olisi näillä murheellisina aikoina riittänyt tuon kanssa ropeltamiseen (eikä työn jälkikään olisi ollut yhtä laadukasta) :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Late sanoi
Evolla 2300km edestä jäätävää kyytiä. Hyvin toimii mitä nyt kuskin selkä on hieman kipeä. Loistava matka-auto :peukku ;D

ootko varma et johtuu autosta ;D munuaiset tarvitsee myös vettä :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jr- sanoi
Talolainan korkoa maksellaan ensvuosi 0,92% korolla. Tänään on koron tarkastuspäivä 12kk euribor 0,55+0,37 marginaali :peukku

Korot on kyllä kohdillaan nyt... täällä mennään 0.786% korolla seuraavat 3kk.. tuollaisia marginaaleja kun vain ei saa nykyään.. yllätys.. ;)

-Eki
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Zous sanoi
Legussa taas etupuskuri kiinni :) :driver

Suuret kiitokset Jerelle (Jerkku) halkeaman korjauksesta. Oma motivaatio ei olisi näillä murheellisina aikoina riittänyt tuon kanssa ropeltamiseen (eikä työn jälkikään olisi ollut yhtä laadukasta) :peukku

Noniin, hienoa :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pajero meni eilen mukinoitta läpi katsastuksesta,no okei vänkärin sivuvilkku petti kesken katsastuksen ja siitä merkintä otteeseen mutta muuten tuli kehuja,paitsi ulkonäöstä ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

CatodiuM sanoi
I'm a motherf*ckin ENGINEER! 8)

Luojalle kiitos se on OHI !! Kiitos Savonia ja JAMK !
Tuon ensimmäisen kiitosten saajan ymmärrän, noita kahta jälkimmäistä en.. ;D
Omasta valmistumisesta en suuremmin JAMKkia jaksanut kiitellä. Olin ensimmäisessä AMK-koulutetussa(IKO96) porukassa ja hommat oli lievästi sanoen retuperällä.. :seina
Josko taso olisi noussut tähän päivään mennessä sitten ihan kiitettäväksi... :nykii

Onnittelut joka tapauksessa! Koulutuksen arvon havaitset sitten jonain päivänä. :peukku
Itsellä meni vuosia..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Gary Grand sanoi
Tuon ensimmäisen kiitosten saajan ymmärrän, noita kahta jälkimmäistä en.. ;D
Omasta valmistumisesta en suuremmin JAMKkia jaksanut kiitellä. Olin ensimmäisessä AMK-koulutetussa(IKO96) porukassa ja hommat oli lievästi sanoen retuperällä.. :seina
Josko taso olisi noussut tähän päivään mennessä sitten ihan kiitettäväksi... :nykii

Onnittelut joka tapauksessa! Koulutuksen arvon havaitset sitten jonain päivänä. :peukku
Itsellä meni vuosia..

Kyllä ittellä jäi ihan hyvä maku ainakin Dynamosta.. Asioista pystyi aina keskustelemaan eikä menty vain ja ainoastaan sen yhden protokollan mukaan.. Suurin osa opettajistakin oli perillä oman kurssinsa aihe-alueesta, joskin ei jokainen..

No.. olihan armeijassakin kivaa näin jälkeenpäin ajateltuna?

Mut Kiitos kuitenkin! Jospa niitä papereita joskus kysellään.. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

CatodiuM sanoi
No.. olihan armeijassakin kivaa näin jälkeenpäin ajateltuna?

Mut Kiitos kuitenkin! Jospa niitä papereita joskus kysellään.. :peukku
Armeijassa ei ollut kivaa, edes näin 20 vuotta jälkeenpäin ajatellen. :mad:
..Mutta jos olis silloin ymmärtänyt muunkin kun just senhetkisen tilanteen, niin asiat olis saattaneet mennä vähän eri malliin. ::)

Mulla on noiden papereiden kanssa se tilanne, että niitä on onneksi halunnut nähdä tasan yksi ihminen.
Ei mennyt kaikki ihan putkeen.
Tää yksi ihminen ihmetteli vaan, että voiko olla kyse samasta kaverista ;D ::) Ja palkkasi mut niistä huolimatta nykyiseen hommaan. Edelliseen työpaikkaan riitti, kun vastasin myöntävästi kysymykseen olenko valmistunut. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

2012 loppuinventaario tehty!
Puuh...sama stana ruljanssi joka vuoden alussa. Joskoha ensvuonna ois helpompi ku tuotteet saa ERP:iin kunnolla nroituna.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

no ainakin vähän iloinen. Viime elokuussa käynyt kolari on edelleen poliisilla tutkinnassa, mutta toinen osapuoli ei aio ilmeisesti osallistua millään tavalla tutkintaan. eli ei ole poliisien saavutettavissa. No tutkijoiden kanta on ilmeisesti kuitenkin niin, että vaikka perään ajoinkin niin se toinen on syyllinen. ilmeisesti ei halua olla tavoitettavissa kun menis vissiin väliaikainen kortti samantien jos saa sakot liikenteen vaarantamisesta.

No gallun keulahan maalattiin viime lokakuussa mutta, aivan väärällä sävyllä. nyt vihdoin menossa uudelleen maalaukseen, kun soittivat maalausfirmasta yhden vaativan sähköpostin jälkeen et viikon päästä vois tuoda auton uudestaan. saa nähdä tuleeko sit parempi mut ei voi oikeen olla huonompi kuin tällä hetkellä
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
2012 loppuinventaario tehty!
Puuh...sama stana ruljanssi joka vuoden alussa. Joskoha ensvuonna ois helpompi ku tuotteet saa ERP:iin kunnolla nroituna.


ÖÖÖööö... ei ole... ;)

-Eki
 
Vs: Mistä olet iloinen?

eki75 sanoi
ÖÖÖööö... ei ole... ;)

-Eki
On se siinä mieles et voin nakittaa muita ku kooditettuna kikkareet, ettei niitte tarvi tietää mitä ne on ;D

tosin...taidan lähtee täält firmasta siihe mennes pois kyllä jo...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Space Wagonin kahden sivun pituinen vikalista on nyt selätetty ja kyseinen avaruusvankkuri on taas tällä päivämäärällä hyväksytty kyntämään Suomen teitä seuraavan vuoden ajan. Wuhuuu!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

hommaa jostain pumppu ja muut tarvittavat ja sit haet mun kellarista mun galantin vakioperän. ei kai haittaa et on rikki? ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

veljenpoika tokaisi tänään "kun musta tulee iso ni aion olla hasse (minä) ja mullakin on sit samanlainen rallimitsu ja laittelen sitä"
tähän asti kaikki hyvin mut sit jatkui
"ja sitkun oon aikuinen niin ostan ralliaudin"
jaa mä en sit vissiin o aikuinen ;D

on muuten hauska ipana. ikää sellaiset 3v ja nyt jo ymmärtää hyvien autojen päälle eli ymmärtää mollata ranskalaisia ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

akio sanoi
veljenpoika tokaisi tänään "kun musta tulee iso ni aion olla hasse (minä) ja mullakin on sit samanlainen rallimitsu ja laittelen sitä"
tähän asti kaikki hyvin mut sit jatkui
"ja sitkun oon aikuinen niin ostan ralliaudin"
jaa mä en sit vissiin o aikuinen ;D

on muuten hauska ipana. ikää sellaiset 3v ja nyt jo ymmärtää hyvien autojen päälle eli ymmärtää mollata ranskalaisia ;D
Kyllä mulle tommonen quattro s1 kelpais sit kun oon aikuinen. ;)

Iloinen olen siintä kun japanilainen (tai muu aasian maalainen) turisti jäi tuijottamaan autoani liikennevaloissa ja hymyili. Liekö myötähäpeä vanhasta ruoskasta, kun pisti hymyilemään. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom