Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Tänää varmistus että pääsen puolella vuodella pois täältä niinisalon tykistöprikaatista, ja että tänään tj119, ja huomenna ylenen suureksi ja ylpeäksi tykkimieheksi :DDD
 
Vs: Mistä olet iloinen?

10 päivää ja jes huomenna kotiin!!! :) tunnetusti viimenen ilta oli ihan paskaa ja nyt hyttiin ketarat niiiin ojoon! Uh ihhana!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Siitä että mitsuun saapui tänään englannista "uus" laatikko :p jos se vielä jopa toimis.. Ja vielä volvo sai leimaa ja TJ118 :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

siitä että tarkistin korollasta nyt toisen kerran öljyt omistukseni aikana (4kk) eikä se ole kuluttanut yhtään sitä!! :eek: tämähän on harvinaista herkkua ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

kirppu1990 sanoi
10 päivää ja jes huomenna kotiin!!! :) tunnetusti viimenen ilta oli ihan p*skaa ja nyt hyttiin ketarat niiiin ojoon! Uh ihhana!
Uuuh minulla on vielä 1 viiko jäljellä @ M/S Symphony sitten saan olla yhtä iloinen.... Tähän asti on ollut semmoinen vuoro että huh huh...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Katsastus anto vaan vuoden ajoaikaa evolle :D päästöt oli todella hyvät ja ei ollut muutenkaan moitteita :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
1e panoksella 353e pitkävedosta =) 4 tasuria lätkäpeleihin :peukku

Eat my shorts! ;D Tein illan peleistä ensin tasuritrion ja maksuvaiheessa palasin muokkaamaan peliä parin kohteen osalta maalin voitoiksi. Kannatti... ;D

No, onneksi viikonloppuna ja eilen napsahteli pari lappua kiinni, niin ei jatkuvasti mene reisille. Siitä siis voi olla iloinen... 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Tilasin korisarjan Englannista, edellis viikolla tilasin, männä torstaina pistivät sen tulemaan ja tänä aamuna se oli tuossa pihalla :peukku Erinomaista toimintaa Mad Motorsilla :)
Tilasin itselleni uuden maaliruiskun tuossa sunnuntai-iltani ratoksi. Tänään kävin hakemassa paketin postista. :nykii
Kuinka ne tuon tekee? ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Olin kuukauden ulkomailla lomareissussa ja luulin, että joutuisi puhelimella soittelurumban pitämään tuossa ennenkun pääsee takaisin töihin kiinni kunnolla jne..

Oikeestaan kellekään en ilmoittanu ees tarkkaa pv.määrää tai aikaa et milloin palailen suomeen ja eka puhelu tuli 15min sen jälkeen kun pääsin hkivantaalta pihalle ja olin laittanu luuriin taas suomalaisen sim-kortin ja virrat päälle.

Ennemminkin ollut puhelimeen vastailurumbaa tässä nää pari pv.
Eilis illasta lähtien on puhelin soinut vähänväliä ja tässä alkuun ainakin muutamaksi viikoksi rojektia..WTF? oikeesti! ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Meni volkkari katsastuksesta lävite onneksi, nyt vaan oottaen jotai kivaa aurinkois päivää et piäsöö ottaa kuvat autosta ja laittaa jakoon.. ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

AneemineN sanoi
korjataa vähä, öljypohjan liimat vähä huonot ni sieltä kusee :-\

kerroppa mite sää liimailet noita oikein "maajoukkueessa"?
Oot mun mielest tehny sen liimauksen pikkuse monta kertaa ja aina epäonnistuu ni haluisin kuulla ja kertoo sitte ehkä missä menee vikaan...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Nyt voi sanoa, että Galantti on jo jonkin aikaa elättänyt itsensä ja tuonut talouteen elantoakin ;D Ei ole olleet tuossa 00 GDI Galantissa arvon alennus vuotta kohden aivan hirveitä viime vuosina ja toiminutkin melko pienillä korjauksilla. Kilometrikorvaukset ovat onneksi samat tuliterille ja hieman varttuneemille autoille :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Näillä näkymin lauataina hakee volvo pihalle :p

Edit: kaupat siirtyi ens viikkoon :/ mut jos tää auto kuume sit jo helpottais :) kortin saa takas vajaa 2kk pääst :D :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Legnumiin täytyy vaihtaa kaikki alatukivarret, eteen ja taakse, sitten pitäis kolinan loppua ja saada leima. Sen jälkeen sen voikin viedä maalaukseen :)

On muuten hyvä kamera Lumia 920:ssä :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tirse sanoi
Legnumiin täytyy vaihtaa kaikki alatukivarret, eteen ja taakse, sitten pitäis kolinan loppua ja saada leima. Sen jälkeen sen voikin viedä maalaukseen :)

On muuten hyvä kamera Lumia 920:ssä :peukku

ebayssa tai jossain vastaavassa on myynnissä muistaakseni sarja jossa on käytännössä kaikki tukivarret ja hinta oli 2xx muistelisin ,

Pitäis varmaan koittaa auttaako päivitys lumian kameraan. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
ebayssa tai jossain vastaavassa on myynnissä muistaakseni sarja jossa on käytännössä kaikki tukivarret ja hinta oli 2xx muistelisin ,

Pitäis varmaan koittaa auttaako päivitys lumian kameraan. :)
Taidan käydä ihan tuossa RRE-Sportsilla ;) , täytyy samalla tilata colttiin jakopääosat. Ei oo rahasta kiinni niin laitetaan ihan aitoa Mitsuosaa kiinni :peukku

Kyllä mun mielestä on ihan hyvä kamera ilman päivityksiäkin, ainakin N8 kameraan verrattuna, vaikka sehän on juurikin "kamera"puhelin
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Olin tänään hammaslääkärillä tarkastuksessa:

Ei reikiä kuten ei koskaan ennenkään, ei hammaskiveä eikä mitään muutakaan huomauttamista.

:peukku

Taas saa sen puolesta muutama vuosi mennä
 
Vs: Mistä olet iloinen?

korsma sanoi
Olin tänään hammaslääkärillä tarkastuksessa:

Ei reikiä kuten ei koskaan ennenkään, ei hammaskiveä eikä mitään muutakaan huomauttamista.

:peukku

Taas saa sen puolesta muutama vuosi mennä
Mulla taas tossa pari viikkoa sitten rupes juilimaan hammas, no lääkärille soitin niin hää ol talvilomalla ni soitin toiselle sitten josta sainkin ajan seuraavaksi aamuksi... Onneksi sain ja pääsin vihdoin vaihtamaan lääkäriä kun tuomio oli aika raaka tällä uudella, paljon on korjattavaa tämän edellisen lääkärin jäljiltä :p Kalliiksi tulee, ekat kaks käyntiä ja lasku reilu viissataa :( Noo, laitetaan leegot kondikseen ni kyllä se siitä :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kertauskoe meni läpi joten rekisteröinti-/muutoskatsastuksia saa taas suorittaa 3 vuotta eteenpäin, 2016 vuoden loppuun. :) Meneepä aika nopeasti. Neljä vuotta tuli hommia täyteen, kohta täytys mennä uusimaan jo raskaan kalustonkin jarruluvat :eek:
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tästä passaa olla iloinen eli auto on nyt korimuutosten osalta valmis siirrettäväksi seuraavaksi maalaamolle jatkokäsittelyyn... :peukku Kiitossanoja ei ole tarpeeksi olemassakaan, mutta älyttömän isot kiitokset tekijälle (Diablo Design) korin täydellisestä muotoilusta. :palvo
 

Liitetiedostot

  • valmis maalaamolle 8.jpg
    valmis maalaamolle 8.jpg
    71.2 KB · Lukukerrat 442
Vs: Mistä olet iloinen?

On kyllä älyttömän hyvä kuvakulma niin näkee oikeesti vähän miltä tuo näyttää :peukku Cant wait.... nyt täytyisi vaan itse päättää haluanko tuon manuaalilaatikon vai ei kun moinen olisi tyrkyllä. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
On kyllä älyttömän hyvä kuvakulma niin näkee oikeesti vähän miltä tuo näyttää :peukku Cant wait.... nyt täytyisi vaan itse päättää haluanko tuon manuaalilaatikon vai ei kun moinen olisi tyrkyllä. :)

Kyllä tuosta saa jo vähän makua tulevasta... ;)

Mies on jo pitkään haikaillut manuaalin perään ja kun sellainen on nyt tarjolla, niin mikäs siinä nyt vielä mietityttää? Ostat pois ja pistät kiinni, niin se on siinä. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ehdottomasti samaa mieltä kun Harri. Eihän se oo kun massipäissään pajauttaa semmosen. Ja ostatkin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Mies on jo pitkään haikaillut manuaalin perään ja kun sellainen on nyt tarjolla, niin mikäs siinä nyt vielä mietityttää? Ostat pois ja pistät kiinni, niin se on siinä. ;D

+1!!! :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Tästä passaa olla iloinen eli auto on nyt korimuutosten osalta valmis siirrettäväksi seuraavaksi maalaamolle jatkokäsittelyyn... :peukku Kiitossanoja ei ole tarpeeksi olemassakaan, mutta älyttömän isot kiitokset tekijälle (Diablo Design) korin täydellisestä muotoilusta. :palvo

Meneekös tämä siihen keravalla olevaan maalaamoon? Jos menee niin milloin? vois tulla vilkaisemaan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Mies on jo pitkään haikaillut manuaalin perään ja kun sellainen on nyt tarjolla, niin mikäs siinä nyt vielä mietityttää? Ostat pois ja pistät kiinni, niin se on siinä. ;D
:peukku +1
 
Vs: Mistä olet iloinen?

evo6 sanoi
Meneekös tämä siihen keravalla olevaan maalaamoon? Jos menee niin milloin? vois tulla vilkaisemaan.

Mitäpä sitä hyvää paikkaa vaihtamaan eli Harjunpäällä tehdään viimeinen pinta. :peukku Siirtopäivä selviää maanantaina, mutta ensi viikon aikana se on tarkoitus siirtää kunhan tilaa vapautuu.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Siitä että on viikonloppu hurraa!




_____________________________________________________________
kattojen huolto, http://www.kattotutka.fi/fi/katon_huolto-_ja_korjauskartoitus/, http://www.kattotutka.fi/fi/kattoturvatuotteet/, http://www.kattotutka.fi/fi/lumen_pudotukset/
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Galantin saa kaarien laitosta takas maanantaina ja koko homma 500 e + muutama kymppi lisähintaa kun hitsari vielä erikseen soitti ja ehdotti että puhaltaako alkavat ruosteet samalla helman kantista. korjaa vielä mun itse kylkeen vahingossa poraaman reiän :D

nyt kun keula on maalattu ja kaaretkin saa kuntoon niin on Gallu todella hyvässä kunnossa.
 
Takaisin
Ylös Bottom