Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Kuka oli Tammisaaren s-marketissa/alkossa käymässä mustalla evo 9 jossa on ralliartin tarra takalasissa ja kuraläpät.
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Evo 9(?) mustalla kontilla ilman siipeä tuli vastaan Nummelan kohdilla vt25
 
Vs: Olitko se sinä?

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194904525265/artikkeli/mies+yritti+ryostaa+ruskean+mitsubishin+puukolla+uhaten.html
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli valkosella sprintterillä tänään jurvasta kurikkaan päin, näytti olevan sininen evo9 trailerilla..?
 
Vs: Olitko se sinä?

:peukku :driver

Kotio helsinkiin matkalla Botnialta


mikki87 sanoi
Kukas ajeli valkosella sprintterillä tänään jurvasta kurikkaan päin, näytti olevan sininen evo9 trailerilla..?
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen tuli montakin bongausta, oliko joku niistä juuri sinä??

- sininen 9 eiranrannassa
- punainen X meilahdessa
- tummansininen Legu munkkiniemessä
 
Vs: Olitko se sinä?

Jyväskylässä tämän vuoden puolella nähty vaikka mitä, oranssi tuuninki eclipse, musta ecli jonka kuskin kanssa valoissa vaihdettiin katseet.
Evoja valkonen 7, musta 8, harmaa 5?, musta 4, koittanu heilutella kättä mutta en oo ainakaa nähny että ois heiluteltu takasi.
 
Vs: Olitko se sinä?

Onkos jonkun clubilaisen hopeinen evo8 päätyny hinausauton lavalle kauhavalla tai lähikunnissa..? Näytti olevan ainakin keulas jonkun verran osumaa..
 
Vs: Olitko se sinä?

Wlooffy sanoi
Skydiver VR-4:lla tänään aamulla 05:20 VT3 ideaparkin kohdilla?

Minähän siellä. En kyllä huomannut sinua, mutta olit kaiketi työhommissa ajelemassa jollain muulla kuin mitsulla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään alastarossa punainen tme ja huittisten lähettyvillä punainen 9evo tuli vastaan,
oltiin siinä tienposkessa kiertokanki vikaisella miatalla ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli tänä aamuna kehä III:lla valkosella 3000GT:llä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Skydiver sanoi
Minähän siellä. En kyllä huomannut sinua, mutta olit kaiketi työhommissa ajelemassa jollain muulla kuin mitsulla?

Emännän kirkkaan vihreällä tusninki hondalla ajelin vastaan. Pisti vaan silmään, kun tuohon aikaan ei yleensä tuttuja tule vastaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuuri miljoona tuningissa tuli ainakin 3 mitsua bongattua, mahtoko kukaan olla sielä :) ? Lauantaina
 
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
Kukas ajeli tänä aamuna kehä III:lla valkosella 3000GT:llä?
Olisikohan sama, jonka perään olen joskus viime vuonna kysellyt? 2 gen? Olen bongannut sen muutamaan kertaan 3-tien ja Keimolan liittymän seutuvilla ja Kehä III:lla. Ei ilmeisesti vaikuta foorumilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Olin saksassa 5 päivää, nähdyistä mitsuista varmaan 80% oli uusimman mallin Coltteja.
Hyvin harvassa ovat mitsut siellä
 
Vs: Olitko se sinä?

Jouni_K sanoi
Olisikohan sama, jonka perään olen joskus viime vuonna kysellyt? 2 gen? Olen bongannut sen muutamaan kertaan 3-tien ja Keimolan liittymän seutuvilla ja Kehä III:lla. Ei ilmeisesti vaikuta foorumilla.

Joo 2G tais olla.
 
Vs: Olitko se sinä?

kuka oli sinisellä evolla (9?) Kouvulassa katsomassa rallicross kisoja viikonloppuna?
Työkaveri oli nähnyt sellainen auto siellä ja kysyi jos me olimme olleet mutta emme olleet... ehkä joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

juikkipuikki sanoi
Kyllä oli aivan taivaallisen hieno, kun pääsi vielä ekaa kertaa livenä näkemään auton :nykii Erittäin rokkenrollia :peukku

Tängjuu! :) Kuopioon seuraavaksi ensi viikonloppuna.
 
Vs:

Kukas ajeli savonlinnan viiskulmaan tankkaamaan punasella evo 10:llä klo.7.20

Lähetetty minun GT-N7105 laitteesta Tapatalkilla
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen Evo 7-9 Joensuussa hiillosti hyvin perässä, kello kilkatti bout 0030. Käännyin Niinivaaran S-marketin pihaan mutta karkuun läksit, et tullu rupattelee ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Peikko ja pari muuta mitsua bongattu varttimaililla tänään, ketäs?
Lisäksi hyvinkään keskustassa punainen farkkulancer kahden jälkeen, sekä länsiväylällä valkoinen 2Gb Eclipse kuuden jälkeen.
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopea 7 ja 8 bongattu knc.
myös eräs viininpunainen ea
 
Vs: Olitko se sinä?

Komeita mitsuja kaliksessa :peukku Ainakaan ne ei ollu tuhannella kilolla kuitua pilattuja. Vois ensi kesäksi tuoda omankin näytille jos siihen jotain keksisi millä vähän erottuu toisista :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
samat bongasin mut korjaan sen verran et se oli 9 :D ja et tainnu huomata ku seisoin myös siinä :D
mikä tota sun autoa vaivaa :D katon aina et kasi missä Ysin puskuri.
Kyl mä sulle mielestäni morotin :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Nummelan prismalle tuli se musta 9 ennen klo 11 jo, mutta en tiiä kauanko sit oli siellä.. Keltainen ysi on meikäläisen :)
 
Vs: Olitko se sinä?

okei. et tainnut olla tuolla kirkkonummel parkis? etsiskelin vaan evoja ja muita mitsuja ni aika yksin sain olla :D itse en ollu nummelas parkissa ku jonkun 30min :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
okei. et tainnut olla tuolla kirkkonummel parkis? etsiskelin vaan evoja ja muita mitsuja ni aika yksin sain olla :D itse en ollu nummelas parkissa ku jonkun 30min :peukku
Jos sitä ens kerralla vihdoinkin pääsis galantilla.. Viime vuonna oli kytkinrempassa ja nyt hajos laatikko ennen juhlia :p
 
Takaisin
Ylös Bottom