Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

helatorstaina affella näkyi valkonen legu mistä puuttui maski ja muutamia evoja mm. musta ysi ainakin... :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n. 13 maissa hgin teollisuuskadulla tummansininen ea-galanti.

Sekä hieman myöhemmin iltapäivällä tummanvihreä farkku-ea Lohjan absilla kun kävin noutopöydän antimia ahmimassa.

Itse olin työkeikalla liikkeellä valkoisella vitolla, jossa viininpunaiset teippaukset..
 
Vs: Olitko se sinä?

yöllä kello yhden kieppeillä musta legnum hirvaskankaan abc:llä ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas pesi punaista evo ysiä Tiksin nesteellä tänään 1330 aikoihin? Morjestit takas vaikka olin Citroënillä liikkeellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Juuri NYT. Valkoinen legnumi turun jokirannan parkissa.. olitko sinä? Kävin hiimailemassa kaljatölkin kans ympärillä...
 
Vs: Olitko se sinä?

Hämeenlinnassa pizeria don sergio ohi meni juuri valkoinen viitonen/kuutonen.Olitkose you???
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen evo ajeli perässä hetken aikaa Valkeakoskella eilen illalla.
Olisko se nyt ollut siltakebab kohdalla ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Juuri NYT. Valkoinen legnumi turun jokirannan parkissa.. olitko sinä? Kävin hiimailemassa kaljatölkin kans ympärillä...
Meikäläisen auto. Oltiin laivoissa käymässä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Callekos se äsken ajeli perässä 25tieltä ja viellä nummelaankin päin?
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta fl legnumi maksitarralla lielahden mäkis klo. 1800
Tuijottelin piiiitkään että olis topannu jutuille... :) :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuli piipahdettua Jyväskylässä ja perjantaina tuli bongattua Opera pizzerian edustalla punainen 8g farmari galant mustilla vanteilla. :peukku Ja tänään nelostiellä muistaakseni äänekosken jälkeen harmaa evo IV jolle tuli lapasta heilutettua. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

CatodiuM sanoi
J-liha, kebab, sipuli, jalapeno. Hyvä oli! 8)
:peukku Ite vetäsin iskenderin eikä siitäkään voinu valittaa.=) Oltiin valitettavasti serkkupojan tyttöystävän sinisellä kia:lla liikenteessä ite. :-\
 
Vs: Olitko se sinä?

Hieno valkoinen Evo X Hyvinkään ABC:lla tuossa 21 aikaan :peukku

Itse kävin siinä ostoksilla valkoisella Legnumilla :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Noni kuva on vähän vanha, mutta kuka tunnustaa?

Tämä siis kangasalan tokmannin parkissa.
 

Liitetiedostot

  • 15042012287.jpg
    15042012287.jpg
    160.4 KB · Lukukerrat 392
Vs: Olitko se sinä?

Pumpkinca sanoi
Tuli piipahdettua Jyväskylässä ja perjantaina tuli bongattua Opera pizzerian edustalla punainen 8g farmari galant mustilla vanteilla. :peukku Ja tänään nelostiellä muistaakseni äänekosken jälkeen harmaa evo IV jolle tuli lapasta heilutettua. :peukku


Lapasta en huomannut mut siellä päin ajelin :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Lamaroko friitalas 2 tiellä tuli vastaan?
Nostin isosti isosta sinisestä lapaa...
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopea e8 tai 9 turkuun päin e18 motarilla. Valkoisella 6g: llä tulin vastaa
 
Vs: Olitko se sinä?

Aika unohtui mainita mutta tuo täsmää ;D olisit tullut pk miittiin
 
Vs: Olitko se sinä?

itse asiassa mielessä kävi ennen kuin tämä perkuleen valo hässäkkä alkoi koska kerrankin olisin päässy töistä ajoissa että olisi ehtinyt paikalle mut sitten meni mielenkiinto totaallisesti :seina
 
Vs: Olitko se sinä?

noh ku saa noi valot tosta himmeks muulla kun sulakkeet tai polttimot irrottamalla ni lupaan kesän aikana ilmestyä paikalle ainakin 1 kerran ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

pexi sanoi
Olikos Tirse Galanttia tankaamassa tänään, joskus ilta kuuden paikkeilla Perttilässä?
Tultiin valkosella Volvolla siihen tankkausvuoroa odottelemaan.
Kyllähän se minä olin. (maailman nopein vastaus tämä :D )
 
Vs: Olitko se sinä?

Jahvetti sanoi
Lamaroko friitalas 2 tiellä tuli vastaan?
Nostin isosti isosta sinisestä lapaa...

Juu tänään tuli Porissa käytyy. Nollat taulussa taas ajeltu ku mitää huomannu :seina
Ensikerralla paremmin :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Jos en nyt aivan väärin nänhy niin Tampereella puolen päivän aikaan Kekkosentiellä Armonkallion kohilla ajeli musta kymppi?
 
Vs: Olitko se sinä?

ah-05 sanoi
Ja kausalassa punainen 9 tuli vastaan.
Saatto olla meikäläinen. Aika ja paikka sopii. Lahteen päin olin köröttelemässä.
Jos tie-12 vielä missä bongasti niin 90% minä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Seiskasta lapaa nostelin.Oliko kyljessä pikku tribaali vielä.
 
Vs: Olitko se sinä?

No jos se oli joku toinen.Tarkka aika oisko ollut klo 15 tietämillä.Kyl se kuski kuitenkin huomas kun heilutin käpälää.Aatteli varmaan että mikä vammanen siellä heiluu :D
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
olitkos ke illalla ysin jälkeen siinä ala-tiksin shellin kohdalla menossa kehälle itään tai tapulikaupunkiin päin?

Se on hyvinkin mahdollista! En muista enää ihan tarkalleen ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Samurain tonnari nökötti Lahdesjärven työmaalla puolen päivän tienoilla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta evo 6 erään Järvenpääläisen autohuollon pihassa tänään, taisi olla Liettuan kilvissä.
Sama musta evo 9, kuin aikasemminkin Hyvinkäällä tänään, tunnustaako kukaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tamus sanoi
Samurain tonnari nökötti Lahdesjärven työmaalla puolen päivän tienoilla?

Siinä se tökötti kun menit RS:llä ohi. Bongasin sut Volvo kaivurista vähän ennen tonnaria :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Lamaro bongattu raumalla prisman ja mäkkärin välissä tänää 13:40 olin ite siinä liikenneympyrässä töihin menossa mustalla kasilla. Täytyy pysähtyä joskus iha jutulle!
 
Vs: Olitko se sinä?

Wado sanoi
Lamaro bongattu raumalla prisman ja mäkkärin välissä tänää 13:40 olin ite siinä liikenneympyrässä töihin menossa mustalla kasilla. Täytyy pysähtyä joskus iha jutulle!

En nähny _taaskaan_ mitään :D Juu ilmanmuuta jutulle ku seuraavaks näkee :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom