Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Keltainen Eclipse bongattu treen keskustasta eilen iltapäivällä (parkissa).
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään, ja viime viikollakin joku päivä, oli duunipaikan edessä parkissa evo 7-9. Eli Lohjalla Laurinkadulla siinä prisman nurkilla...
Jotain hiilikuitupalikoitaki siinä oli, kuka tunnustaa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Tänään, ja viime viikollakin joku päivä, oli duunipaikan edessä parkissa evo 7-9. Eli Lohjalla Laurinkadulla siinä prisman nurkilla...
Jotain hiilikuitupalikoitaki siinä oli, kuka tunnustaa?
jos on se joka luulen niin ei muistaakseni täällä pahemmin pyöri
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tuli mua vastaa Turun ohikulkutiellä ravattulan kohtaa 13.23 valkoisella evo 3:lla ilman takasiipeä. Eii ollu valoja päällä nii pitkiä räpsäytin :)
 
Vs: Olitko se sinä?

valkoinen 5g galantti e18 motarilla turkuun päin sit kehä 2 ajoi vastaan valkoinen evo 5. Jotain tarroja hantin ovessa
 
Vs: Olitko se sinä?

Sneaker tais pärryytellä karhulassa puol neljänjälkeen.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kannuksesa näin siinä pienemmäsä ympyräsä harmaan evo 4 eilen maanantaina, olin kaverin kans sinisellä toyotan lava-autolla liikenteesä ja ajoit siitä ohi ku ootettii omaa vuoroa... :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta vr4 galant evo spoikalla bongattu kilon nesteen kohilla valoissa n. Klo 13:45 ite hurostelin sieltä nesteeltä legnumilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Riiviö sanoi
Musta vr4 galant evo spoikalla bongattu kilon nesteen kohilla valoissa n. Klo 13:45 ite hurostelin sieltä nesteeltä legnumilla.
taas luultiin mustaksi ;D mutta siis hep
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Oonko mä ny missannu jotai (vai enkö vain ymmärrä), oon luullu tähän saakka että se on musta?
tummanvihree mut tietyssä valossa näyttää kyllä mustalta. varsinkin puhtaana. nyt näyttää enemmän ruskealta ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Viikonloppuna, tais olla sunnuntaina niin Lahdessa Vesijärvenkadulla (sataman päässä) oli hopeinen Evo 8 parkissa, ja pari päivää sitten tumma Legnum VT24 Vääksystä Lahteen päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Petu, ei ollu sun legnumi, se ei ollu facelift minkä näin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Keimolan tietyömaan kohdilla tänän joskus vähän ennen puolta neljää tummanharmaa evo 7 tai 8 tai 9. ;D
AEM tarra takasivuikkunassa.
 
Vs: Olitko se sinä?

kuka tunnustaa olleensa renksun risteyksessä(lahti) valkoisella leguaanilla iso klubu tarra takalasissa? hujahdin coltilla ohi n7:31 :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Webtrap_86 sanoi
kuka tunnustaa olleensa renksun risteyksessä(lahti) valkoisella leguaanilla iso klubu tarra takalasissa? hujahdin coltilla ohi n7:31 :driver

Tuo on tainnut olla klooni, eli Juhani. Tietääkseni on tänään Lahdessa päivystämässä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen klo 23 jälkeen ilmeisesti valkonen tai harmaa evo ajeli Länkipohjassa?
 
Vs: Olitko se sinä?

akio kurvas yöllä ~1.30 mänttärin shellille, vai näinkö ihan töysin omiani :D
 
Vs: Olitko se sinä?

oliko hande tänään nauttimassa lohjan antimista? Auto bongattu mäccärin edustalla ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tällä tai viime viikolla oli joku ollu hopeisen evon kanssa pelti pystyssä Oriveden nurkilla?
 
Vs: Olitko se sinä?

eilen bongattu petus:n legnumi ja pysähdyin auton kuljettajan kanssa savukkeenkin polttelemaan, tais herra itte olla jossain riennoissa 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom