Tervehdys! Oli rekisteröidyttävä foorumille kyselemään ja näin aiheelliseksi perustaa uuden ketjun kysymyksineni, koska en saanut phev käyttökokemusten ketjusta vastausta enkä halua sitä ketjua tukkia tyhmillä kysymyksillä. Kovasti herättänyt kiinnostusta tälläinen phev ikälopun ja loppuunajetun mersun tilalle (-03 ja +300tkm). Kattelin, että tietyin edellytyksin olisi mahdollista hankkia noita tällähetkellä myynnissä olevia 2014 vuoden malleja. Mutta muutama kysymys mietityttää kovasti ja tässä muutama tärkein.
-Ne akut. Mikähän on niiden laita n. 150tkm ajetussa ja mikä on niiden laita viiden vuoden kuluttua jos ajan 30tkm vuoteen.?
- Mistä näihin saa osia ja onko tässä autossa omat osansa vai käyvätkö normaalin outlanderin osat tähän pl. hybridijärjestelmä? (jarrut, jouset jne..)?
-voiko tuota yleensä edes itse huoltaa vai tekeeko hybridijärjestelmä tästä mahdotonta? Sähköiskuvaara tai joku muu este.
Kymmeniä kysymyksiä varmaan olisi vielä, mutta nämä kai tärkeimmät.
Yp. Saa siirtää ja poistaa jos tämä ei omaa ketjua tarvitse tai vastaukset löytyvät foorumia lukemalla. Olen yrittänyt kuitenkin etsiä vastauksia ennen foorumille kirjoittelua.
-Ne akut. Mikähän on niiden laita n. 150tkm ajetussa ja mikä on niiden laita viiden vuoden kuluttua jos ajan 30tkm vuoteen.?
- Mistä näihin saa osia ja onko tässä autossa omat osansa vai käyvätkö normaalin outlanderin osat tähän pl. hybridijärjestelmä? (jarrut, jouset jne..)?
-voiko tuota yleensä edes itse huoltaa vai tekeeko hybridijärjestelmä tästä mahdotonta? Sähköiskuvaara tai joku muu este.
Kymmeniä kysymyksiä varmaan olisi vielä, mutta nämä kai tärkeimmät.
Yp. Saa siirtää ja poistaa jos tämä ei omaa ketjua tarvitse tai vastaukset löytyvät foorumia lukemalla. Olen yrittänyt kuitenkin etsiä vastauksia ennen foorumille kirjoittelua.