Suoraan sieltä valmistajalta, nopeasti tuli.
Helppo asennus kaasupolkimen johdon väliin. Sisätilan lämpöanturiin tulee vähän vempula palikka joka on hiukan hankala saada oikein paikalleen.
Kannattaa ehkä laittaa laitteeseen usb-johto valmiiksi, niin voi säädellä. Ulkoilman lämpötila vaikuttaa tuohon kaasupolkimeen jonkun verran, talvella ei siedä niin paljoa kaasua kuin kesällä, ettei polttomoottori hörähdä. Oikein säädettynä kuitenkin tosi miellyttävä ajaa pelkällä sähköllä.
Tuo ICEHeaterStop lämpöanturin huijaus on vähän huono, suosittelen että pistät kytkimen siihen johtoon että saa sen disabloitua. Se toimii ihan hyvin yli 5C lämpötiloissa, lämppäri saa olla asetettu +20C koko ajan. Ainoastaan käynnistysvaiheessa syytä olla lämppäri offilla siihen asti että saa Econ päälle.
Mutta talvisin tuosta on melkein enemmän haittaa kuin hyötyä. +20C pyynti on liikaa, mitä enemmän on pakkasta sitä alemmas pitää pyyntiä laskea. Jo nollakelissä joutuu aluksi laittamaan +17C ja siitä hilaamaan ylöspäin kun auto lämpenee..
Ongelma vaan se kun laite huijaa lämpöanturin näyttämään vähintään +13C vaikka oikeasti olisi kylmempi. Jos anturi sanoo 13C ja pyynti 17C, auto on mielestään jo ihan lähes tarpeeksi lämmin ja lämmittää tosi pienellä teholla. Usein ollut tilanne että monitoiminäyttö näyttää 0kw lämmitystehoa, ja kun nostan pyyntiä 0.5C niin bensamoottori hörähtää... Eli autoa ei saa lämpimäksi ollenkaan, vaihtoehdot on ajaa jääkaapissa tai hyväksyä polttomoottorin käynnistys.
Ilman lämpöanturin huijausta pystyy lähtemään vaikka 15c:stä liikkeelle ja siitä varovasti nostelee monitoiminäytön lämmityspalkkia katsellen.. Lämmittää täysillä koko ajan.
Mehevän esilämmityksen jälkeen ei ole merkitystä huijauksella, jos sisätilan lämpötila on oikeastikin yli 13C..