Photoshoppailua!

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Tuolla joku ehdotti jo tälläistä topicia. :)

Eli tänne voi laittaa kaikenlaisia kuvia mitä on enemmän tai vähämmän muokattu jälki käteen. :D

Tässä olis omasta autosta tehty. Kuvan on tehnyt nimimerkki SERE.

19305_1186405562.jpg


Iten en osaa ollenkaan käsitellä noit kuvia... :-\
 
Vs: Photoshoppailua!

img560527.jpg


- Madallus
- Vanteet
- Etupuskuri
- Sheivatut kyljet
- "Crystal" etuvalot ja vilkut
- Sivu-, taustapeilit ja pyyhkijät irroitettu
- Merkitön maski
- "Bad boy Carbon" konepeitto
- musta katto
- "Stubby" antenni
- Vihreät kalvot
 
Vs: Photoshoppailua!

Pimeä puoleni vuosien takaa, jotain käperryksiä, testejä ja hillittyjä modeja..





 
Vs: Photoshoppailua!

Ei oo viel hallinnas toi juttujen liittäminen toisesta kuvasta, mut joskus alkaa ehkä toi orkkis kuvan muokkaus sentää sujua. :)
 
Vs: Photoshoppailua!

Tää on mun ihan eka työ, joten älkää ihmetelkö jos virheitä löytyy ;D
Joo, ja ton konepellin ois tarkotus olla hiilikuituu, mut enpä osannu tehä sitä oikein, mut kyl se toho jollainlailla sopii ;)
Tuunattu:
suzuki_swift01stuned2.jpg


Ja alkuperänen:
suzuki_swift01s.jpg
 
Vs: Photoshoppailua!

tollasen väänsin aikoinaan vanhasta ja uskollisesta 1.3 GL:stäni. vähän muokkasin tuota korimallia ;D

Mitsutoon_final2.jpg


nyt kun vaan jossain vaiheessa muistais niin pitäs ottaa kuva tosta nykyisestä ja tehdä sama juttu. vaikka koneelle taustakuvaksi
 
Vs: Photoshoppailua!

Tuossa oma nopea vedos ikuisesta perverssio-fantasiasta..
Pahoittelen jenkkipuskuria ;D
 
Vs: Photoshoppailua!

Mä tykkäisin tosta uudesta lancusta tällasena ;)
lanceri2ok4.jpg
 
Vs: Photoshoppailua!

mizu91 sanoi
Mä tykkäisin tosta uudesta lancusta tällasena ;)
lanceri2ok4.jpg

jep jep, rekkarikilvessä lukee galant mut pikkuvikoja ::)

en ole itse vielä pahemmin shoppaillut, odottelen tässä Wacomin piirtolevyä niin ehkä saa jotain aikaiseksikin... :)
 
Vs: Photoshoppailua!

nostokurki sanoi
en ole itse vielä pahemmin shoppaillut, odottelen tässä Wacomin piirtolevyä niin ehkä saa jotain aikaiseksikin... :)

Voi kärpele mikä välineurheilija! ;D Kun minä olin nuori niin kaksnappisella MS:n pallohiirellä shoppailtiin ;D
 
Vs: Photoshoppailua!

nostokurki sanoi
jep jep, rekkarikilvessä lukee galant mut pikkuvikoja ::)
Juu no tarkkaan ottaenhan siinä lukee että Galant Fortis joka on japaniaa ja tarkottaa Lanceria ;D
eli siis tota tulevaa Lanceria myydään Japanissa nimellä Galant Fortis ja peruslaiskana en jaksanu ruveta tolle kilvelle mitään tekeen :p
 
Vs: Photoshoppailua!

juu. Meidän lancer on jaapanissa Galant Fortis ja että olis vielä sotkusempaa niin se on taiwanissa suunnalla myynnissä nimella Lancer Fortis. siinä mallissa on tosin erinäköinen keula ja perääkin on muutettu.

http://chinese.autoblog.com/2007/08/21/mitsubishi-lancer-fortis-2-0/
 
Vs: Photoshoppailua!

Oi witsit miten upeita!!!! Mä en ikinä osaisi tollasia tehdä :eek:
 
Vs: Photoshoppailua!

miikka sanoi
Voi kärpele mikä välineurheilija! ;D Kun minä olin nuori niin kaksnappisella MS:n pallohiirellä shoppailtiin ;D

no turkane! eipä sillon ollukkaa kun joku windows 3.11 ja silläki vaan katottiin kaverin netistä lataamia por... AUTONKUVIA! nii! ;D
 
Vs: Photoshoppailua!

^ No tossa on jo iiihan liian isoa aukkoa.. Mä en pidä isoista aukoista ;D
Muuten hyvännäköistä jälkeä :D :peukku
 
Vs: Photoshoppailua!

Nuhapumppu sanoi
En ihmettelisi jos tällainen olis joskus rakenteilla,tai tulis jopa vastaan ;D ;D Siellähän olis yksi ylimääräinen runko Simon luona ::) ::)
Joo pittää tuossa kevväämmällä rueta tekemään :)....saattaa kyllä insinööri Markku mätkiä korville, jos tuommosta leimalle ehottaa :D
 
Vs: Photoshoppailua!

nettijussi sanoi
Joo pittää tuossa kevväämmällä rueta tekemään :)....saattaa kyllä insinööri Markku mätkiä korville, jos tuommosta leimalle ehottaa :D
Sanoo korkeintaa että jos nämä pari pikku vikaa korjaat ens leimaan mennessä niin hyvä ;D ;D Ja sori :eek:fftopic
 
Vs: Photoshoppailua!

Tuli tehtyä "tutkielmia" kun miettii tuohon autoon maalia päälle, saa toki muutkin heittää tänne ehdotuksia.. :)

<--klik
 
Vs: Photoshoppailua!

Zygi sanoi
Tuli tehtyä "tutkielmia" kun miettii tuohon autoon maalia päälle, saa toki muutkin heittää tänne ehdotuksia.. :)

<--klik
hah.. :D mistä vanteet nappasit? :D
näyttää toi keltanenkin nyt paljo nätimmältä ku viimeks taka kulmasta.. :)
 
Vs: Photoshoppailua!

Palleron muokkausta,



alkuperäinen kuva:
http://www.worldcarfans.com/2060908.007/mini1/new-mitsubishi-pajero-world-debut-at-paris
 
Takaisin
Ylös Bottom