taas olis kirveelle töitä !

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Prkle..etten mä paremmi sano:
http://www.harrinkuvat.1g.fi/kuvat/3000gt/kirveelle_toita/

ei ole omia tekosia toi sitte..
huomasin vasta pestessä että takavalon yläpuoli sojottaa aavistus eteepäi..samal huomasin ton lommon..eiku purkamaan ni selvis että takavalon kannake o murtunu..ja sit että tönässy on joku jossai parkkiksella tms takaapäin tuota :seina
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

Joo-o. Ittellä kanssa maalit lentäny huitsin helevettiin toisesta takakulmasta jonkun urpon takia, joka oli osunut lähes tyhjällä parkkiksella jättämättä mitään lappua :seina :seina
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

Valitettavasti niitä v*tun aaseja on aivan helvetisti. Mun faijan väyrysmersun ovea oli kolhaistu jäljistä päätellen punaisella autolla, ei mitään ilmoitettu. Uusi ovi maksoi 7000€! Sitten sen uutta landcruiseriakin oli kolhaistu jossain parkkiksella eikä ilmoitettu mitään. Itse olin joskus parkissa, mulla oli semmonen paska sierra ja kuului kolahdus ja auto heilahti. Huomasin että joku akka peruutti kylkeen. Kyllä sekin sen huomas, aikoi vaan lähteä menemään. Avasin ikkunan ja tööttäsin ja huusin sille ERITTÄIN RUMASTI, sen naama meni aika punaiseks. Kerran työkavereiden kans saatiin jonkun kilvet ylös joka vähä kolhi jonkun autoa. Olis varmaan tullu halvemmaks jättää vaikka lappu, tällä kertaa tyyppi pääsi tuomarin eteen selittelemään. Mikä v*ttu siinä on että ei voi ilmoittaa jos kolhii toisen autoa? Tai vielä parempi semmosten olis opetella ajamaan tai pysyä pois auton ratista kokonaan. Kuinka jotkut voi onnistuakin kolhimaan pysäköityä autoa, en ymmärrä. Kun ei rahtaritkaan niitä kolhi vaikka rekka on paljon isompi ku joku henkilöauto..... :seina
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

Joku oli kolhinut meidän kakkosautosta ( ;) ) takapuskurin ja minä tyhmä luulin että jos parkkipaikalla on videovalvonta niin tällaiset asiat selviäisivät nauhalta... mutta ei, kuvaavat ainoastaan sisääntulo / ulosmeno liikennettä.
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

Ny palo käämit aika totaalisesti..
Tulin just kotiopäin tuossa ni eikös paikallinen ~18v 10hengen poikaporukkaa kaljapäissää ollu tuossa raitinvarressa heilumassa. Saivatpa päähänsä alkaa lumipalloila heittelee ohiajavia autoja. Saatatte arvata ku näki punaisen auton, ni oli kait melkee ku härnäys ja pakko niitte viskoo kunnolla oikee. Samantie vetäsin ympäri ja meinasin mennä jututtaa kavereita, mut meneppä siihe yksin ku 10hengen porukka mesoo..
Takajalkatilassa ois ollu 60cm pätkä 3" uutta suoraa pakoputkee...teki mieli mennä kopauttaa paria jannua sillä...
Ei sinäsä muute, mut sattuupas olee kiviä auratun lumen seassa tai tahaltee heittäisivät hiekkasta lunta voimalla ni tekee vitu hienoo jälkee maalipinnalle... :seina
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

Molemmissa ovissa olis korjattavaa itselläkin.. Ajaa sitten vaikka kuinka reunaan aina joku pässi kolhii. Viimeinen tikki oli liimata autoon Automaalaamon mainos tarrat. Ja puhtaalla autolla muutenkin kannattaa välttää kaupassa käyntejä.

No tässä on nyt etsinnässä jonkun näköinen halpa kauppa kassi jonka voi ajaa huoletta kauppan parkkiksella aivan oven eteen ;D
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

Voisiko ratkaisu olla tässä

http://www.fightingiron.com/ShowsEvents/DunkinDonutRun.jpg

Minä ajamassa teinisankareitamme paikalliseen pullaputiikkiin. Vekhkeen voi huolletta jättää parkkiin - jos joku on ruttailumielellä niin siitä vaan. Jos oikein suututtaa niin tämä peli on kuin tehty kostoruttauksia varten

Näitähän oli viimeksi suomessa tykinvetäjinä 50 luvulla
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

Huomenta vaan kaikille!
Eikö sulla Harri ole pesäpallomaila mukana, mulla on aina!! :seina
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

työkaveri-ämmä kans latas takaluukun täyteen tavaraa ja paiskas luukun kii, ja eikös joku ottanu sit kluukkuun kii ja komee tissi keskellä takaluukkua :seina meinas kärähtää koska se auto on mun silimätikku :driver
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

caleb sanoi
työkaveri-ämmä kans latas takaluukun täyteen tavaraa ja paiskas luukun kii, ja eikös joku ottanu sit kluukkuun kii ja komee tissi keskellä takaluukkua :seina meinas kärähtää koska se auto on mun silimätikku :driver

Meinasi? Pistä nyt rotko korvaamaan vahinko. Luukku kunnostettuna ja maalattuna tilalle!
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

pistä ny nainen tajuaan tollasia asioita.. :p ja ehkä juu laittasinki ku olisin vaan huomannu kumpi se niistä oli..uhohdin kiukuissani mainita että niitä oli kaks siel takaluukulla.
saamari olen monta kertaa sanonu mutta ei me jakeluun et varovaisuutta saa käyttää..
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

Tii sanoi
Meinasi? Pistä nyt rotko korvaamaan vahinko. Luukku kunnostettuna ja maalattuna tilalle!

Kannattaa muistaa kuitenkin että vahingot on vahinkoja, että ei sitä nyt ihan tolla asenteella kannata kaverilta tai työkaverilta ruveta karhuamaan korvausta. Voi joskus kolahtaa omaan nilkkaan...
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

nii..
Ei sen niin väliä kun on vanha auto kysessä

Tulevaisuudessa asialle nauretaan kahvipöydässä.Voi kuinka hassusti silloin joskus kävikään!HEhHeHHEE

prkl
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

ahis sanoi
nii..
Ei sen niin väliä kun on vanha auto kysessä

Tulevaisuudessa asialle nauretaan kahvipöydässä.Voi kuinka hassusti silloin joskus kävikään!HEhHeHHEE

prkl
Mutta silti se ketuttaa...
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

mulle toi "vanha auto" on silti se ainoa ja kallis ja hyväkin auto.. :driver
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

caleb sanoi
mulle toi "vanha auto" on silti se ainoa ja kallis ja hyväkin auto.. :driver

niinpä... sitä ei ymmärrä välillä että vanha auto voi olla toiselle ihan "uus"
mun ex e15 tbolle oli tehty NÄIN parkkipaikalla... :seina
 
Vs: taas olis kirveelle töitä !

sen työkaveriämmän lähes uuden folkswagen polon on ostanut sille todnäk sen äijä. ja se sitä huoltaa ja korjaa ja pesee. Ja ostetaan sitten uusi polo tai golfi kun tuohon tulee klommoja takaluukkuun


Lisäys: joo..- kävimpä ulkona jäähtymässä..Kaikkeshittiä sitä tuleekin kirjoitettua :-X
 
Takaisin
Ylös Bottom