Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
neppi sanoiSiitä liimaamisesta halusiki jo aiemminki kysellä, et mitä tarkotatte ku sanotte, että tiivisteliimalla takasin?
Laitatteko sitä stefan ulkokehään eli sillä vain liimataan se stefa kii paikoilleen, vai täytättekö koko rinkulan, vaimitähäh?
Selittäkkee tyhymälle
neppi
L-200 sanoiEi ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia(ikivanha valitettava usein unohtuva kansanviisaus).
Näitä on tekniikaassa paikkoja, jotka pitää vain tehdä tarkemmin. Kyllä minullakin silmä pyöristyi, kun huomasian että Deutzin ilmajäähdyteisissä trukki- ja traktorikäytössä olevissa dieseleissä ei ollut kannentiivisteitä ;D - turha osa, vaikka on irtokannet.MVa~1 sanoiOn minustaki aika erikoinen ratkaisu, ettei ole mitään tiivisteitä siellä holkkien välissä.
MVa~1 sanoiSe kampiakselin moottorin puoleinen kiilaurahan menee sinne holkin sisälle. Siinä on siis holkki, jossa on poorit öljypumpulle. Ei muistaakseni mene siittä holkista läpi asti se kiilaura, mutta kyllä se periaatteessa menee stefan ohi..
mki sanoiJoo, pitänee tuokin paikkansa, tosin omalla kohdalla on nyt sillai että huomenna jakopää auki, vesipumppu pois ja naamataulun yläosaa paikkaillemaan... elikkä stefat ja liukuholkit pitää :
kun kierroksia nostaa niin poks ja öljyä alkaa valumaan, liekkö öljynpaine venttiili on jumissa, se nähdään huomenissa :