Jäsenen aitta uusimmat tuotokset

  1. A

    Pajeron käynnistysongelmia kun ilma lauhtuu

    Vs: Pajeron käynnistysongelmia kun ilma lauhtuu Minulla piti vaihtaa startin hiilet niin ongelma korjautui.
  2. A

    Pajeron jakohihnan vaihtoproggis -huomioita

    Vs: Pajeron jakohihnan vaihtoproggis -huomioita Hyvät ohjeet. minä olen myös ottanut syylärin pois, 4 pulttia ja 2 lemmaria. Ulosvetäjä löytyy biltemasta 6.9 €
  3. A

    Vaihteet jäykkiä

    Vs: Vaihteet jäykkiä Kelpaa ihan mikä vaan detron 2.
  4. A

    Vaihteet jäykkiä

    Vs: Vaihteet jäykkiä Laitappa automaattilaatikko öljyt vaihdelaatikkoon niin todennäköisesti vaihteet pelaa paremmin.
  5. A

    Ahtopainemittarin valinta ja asennus

    Vs: ahtopainemittari pohdiskelua Joo ei painee yksin tee onnea.... syötöt pitää olla suhteessa paineeseen. Olen muokannut syöttöpumpun sääditä ym. uskon että minun koneen paineet ei tukehduta konetta....peräkärrissä on painoa vajaa 2 tonnia ja kärrin paino päälle yhteensä n 2700 kg ja mäet...
  6. A

    Ahtopainemittarin valinta ja asennus

    Vs: ahtopainemittari pohdiskelua Ei pajeron alkuperäinen turbo nosta paineita juurikaan yli1.5 bar. Ei hajoita konetta vaikka hukkaportti olisi koko ajan kiinni. Myös imusarjan mekaaaninen ylipainevaro estää paineen nousun yli 1 bar Minulla on uusi turbo ja hukkaportti kiinni , syttöjä...
  7. A

    L-200 -88 hehku ei toimi

    Vs: L-200 -88 hehku ei toimi Minulla kävi niin että uudet hehkut poltti jostain tuntemattomasta syystä kaksi kertaa hehkun ohjausreleen joka on kuskin jalkatilassa..luovutin ja laitoin hehkun toimii napilla ...nyt hehkutus toimii pers tuntumalla ja hyvin on pelittänyt 2 vuotta. ;D
  8. A

    -90 pajeron "ominaisviat" ?

    Vs: -90 pajeron "ominaisviat" ? Aina kun vaihtaa hihnan niin kaikki kiristäjät pitää ilman muuta vaihtaa. Mutta minä vaihdan pajeen nykyään myös hihnapyörät. Jos hammastus on kulunut niin se syö hihnan aika nopeesti. Minulla paje joutuu aika tiukalle, vedän lappiin minikaivuria..perässä 2500...
  9. A

    -90 pajeron "ominaisviat" ?

    Vs: -90 pajeron "ominaisviat" ? Kuluneet moottorin etupään hinnapyörät katkaisi minulta kaksi kertaa tasapainoakselin hihnan ja siitä edelleen jakopään hihnan...siitä seurasi hiukan isompi remppa..venttiilikoneisto rikki. mäntä halki. Kun vaihdoin uudet tasapainoakselin ja kampiakselin päähän...
  10. A

    -90 pajeron "ominaisviat" ?

    Vs: -90 pajeron "ominaisviat" ? Edellä oli kerrottu hyvin. Minä laitoin sähköpumpun polttoainelinjaan ja ongelmat hävisi. Vaihdelaatikkoon automaattilaatikko öljyt ja laatikko toimii kylmänä paremmin. Hehku reistaa...laitoin napin ja hehku toimii pers tuntumalla. Taakse menevä sähköjohto nippu...
  11. A

    mistä alumiini tiiviste ?

    Vs: mistä alumiini tiiviste ? Diesel huollosta löytyy
  12. A

    Pajeron jakopään hihnan vaihtoväli?

    Vs: Pajeron jakopään hihnan vaihtoväli? Niin minäkin vaihdan jakopaan osat 50-60 tkm , Kustanus on pieni verrattuna jos hihna menee poikki. Yleensä jakopään hihnapyörät on kuluneet ja se kuluttaa hihnaa nopeammin. Varmaan tehtaan ilmoittama km määrä pätee jos autolla on ajettu alle 300 000 km.
  13. A

    -89 pajeron takapuskuri

    Vs: -89 pajeron takapuskuri Kiinnitä vasen puskurin pääty kunnolla kiinni. Yleensä se ruostuu ja tipahtaa pois ;D
  14. A

    Pajeron jakohihna ongelma

    Vs: Pajeron jakohihna ongelma Minulla katkesi tasapainoakselin hihna kaksi kertaa peräkkäin kuukauden välein. Vaihdoin uudet hihnapyörät ja nyt on hihna kestänyt hyvin. Vanhat hihnapyörät oli kulunut tosi paljon.
  15. A

    Pitkähkö tarina Pajerosta, josta loppuu voima ja sammuu ajossa

    Vs: Pitkähkö tarina Pajerosta, josta loppuu voima ja sammuu ajossa Tuttu toi vähän ajetun Pajeron saksasta ja siitä oli ruiskupumppu mennyt. Oli samanlaista vikaa, sammui yllättäin. Saksassa ajetaan maasturilla palikka pohjassa koko ajan. Kone ja pumppu joutuu tiukoille.
Takaisin
Ylös Bottom