Hakutulokset

  1. J

    Vara-avaimen teettäminen PK-seudulla

    Kävi niin hassusti että joku piripää teki inventaarion autooni pari yötä sitten ja onnistui viemään mukanaan kaverin auton vara-avaimen sekä jotain muuta pientä. Kaveri oli matkoilla ja kävin siirtelemässä hänen autoaan aurauksien alta pois, ja laiskana pidin avainta omassa autossa mikä...
  2. J

    Galant Glsi -89 purkaa akun

    Nöyrä avunpyyntö tietäjille Autona -89 Galant Glsi HB, joka oli purkanut akun tyhjäksi eilisaamuna. Ajattelin että vanha akku, joka oli jo neljään kertaan tekohengitetty ylös oli kierrätysvalmis ja vaihdoin tilalle uuden akun. Auto käyntiin ja mittamaan jännitettä: tulos ~14 volttia eli laturi...
  3. J

    Galant -89 HB - takalasin pyyhkimestä

    Moips! Omassa kilpurissani ei takalasin pyyhin toimi alkuunkaan. Olen yrittänyt ohjekirjasta etsiä sille sulaketta, jos vaikka kerrankin olisi päässyt helpolla, mutta kirja ei kerro minkä sulakkeen takana ko. moottori on. Olisin iloinen jos joku osaisi kertoa, mistä sulakkeen löytäisi. -Jouni-
  4. J

    KORJATTU: Galant -89 Laturi rikki

    Tervehdys tietäjät! Auto on Galant GLSi hb -89, joka otti ja hyytyi täysin. Hain auton pari päivää sitten korjaamolta, jossa se oli ollut pitkään peltikorjauksessa ja lähdin ajelemaan kotiin päin. Ajoin noin 60 km ja olin jo muutaman kilometrin päässä kotoa kun auto alkoi nykimään ja sammui...
  5. J

    Galant -89, lämmityslaitteen puhallinmoottori

    Heippa! Omassa autossa puhallin rahisee ja röpisee niin vietävästi ettei poppikoneissa riitä teho kun kääntää puhaltimen isommille tehoille; kahdessa ekassa asennossa ääni on siedettävä :) Varaosa-autossa pitäisi olla toimiva vekotin ja ajattelin ryhtyä itse asentajaksi mutta tuli tenkkapoo...
  6. J

    Ruttukeulan korjaus

    Auto on Galant GLSi -89, jolla on ajettu 186 000 km. Alkuperäisessä kunnossa, tuhkakuppikin käyttämätön. Historia täysin tiedossa, ostin näet naapurilta. Nyt vain kävi niin ikävästi että vaimo - ihan totta, en ajanut itse - tökkäsi edellä menevän perään Kehä I:llä ja onnistui vielä valitsemaan...
  7. J

    Galant GLSi -89 hihnojen vaihto

    No niin, eilen illalla napsahti autosta laturin hihna poikki ja meno tyssäsi siihen. Hauskaa sinänsä että olin suunnitellut ensi tai seuraavaksi viikoksi hihnojen vaihtoa! Ja nyt ei uutta hihnaa saa mistään ennen kuin arki koittaa. Laturista oli tippunut kiinnityspultti pois ja eihän hihna...
  8. J

    Galant -89 Tyhjäkäynti katosi?

    Moips! Ostin muutama tuhat kilometriä sitten -89 Galant glsi:n, jolla on ajettu n. 170 tkm ja joka toimi kuin unelma. Toimi. Tänään kun olin lähdössä kaupan pihalta tyhjäkäynti katosi, ja hetken päästä alkoi nykiminen. Arvelin että voisi olla kosteusongelmia ja hulautin Masinolia tankkiin, ja...
Takaisin
Ylös Bottom