Hakutulokset

  1. G

    -98 2.8td pajeron takakardaanin ristikoiden ihmettelyä,toisen pään rättinivel??

    Vs: -98 2.8td pajeron takakardaanin ristikoiden ihmettelyä,toisen pään rättinivel?? Mikä ero niissä tavallisen mallisissa kardaaneissa on pituudessa,booreissa ja murikan laipassa, tähän "rättinivelkardaaniin" verrattuna ?
  2. G

    L200 -91 4WD vaihteisto takkuaa

    Vs: L200 -91 4WD vaihteisto takkuaa Kun käytät voimaa vaihtamiseen,niin synkroa siinä sorvaat kovalla kädellä. Vertaappa paljonko kitkaa normi vaihtaminen. Alkoiko tuo vika nyt kerralla,vai onko ollut pitempäänkin ? Paineasetelmasta voi liuska taittua eri asentoon,ja sit ei irrota. Pahin...
  3. G

    2.8tdic pajeron kardaanin ristikoista

    Vs: 2.8tdic pajeron kardaanin ristikoista Kolahteluun senverra,että vois ollakki ristikkovika,tai sit murikassa o rattaissa välystä,et vapaaliikettä on puolelta toiselle paljonkin. Käyppä auton alla kääntelemässä.
  4. G

    4g32 -82 sytty

    Vs: 4g32 -82 sytty Seuraavassa vaiheessa kannattaa tarkistaa sytkän ajotus. Meisselillä likaan merkkiviiva ja käännät siihen kohtaan missä kone kiertää tyhjäkäynnillä parhaiten,ja sitten kierrät pikkusen siihen suuntaan missä kierrokset alkaa tippumaan. Siitä sitte ajamalla ja pikku siirtelyllä...
  5. G

    L200 sähköongelmaa

    Vs: L200 sähköongelmaa Vanhan ajan traktoreissa ol 13 voltin systeemeitä,normaalisti latausjännitteen pitäs nousta tuonne 14.4-14.5V. Jos omin akuin käyntiin lähtee ja jännite ei nouse,niin latauksessa on joku vika,tod näk laturissa vika. Ensin tarkistat sulakkeet,sitten pitäs tutkia onko...
  6. G

    Naperon naftatankki vuotaa... Vm. -88

    Vs: Naperon naftatankki vuotaa... Vm. -88 Mää sitä,jos joudut ojassa käymään tms. Ja onhan siitä kulmien pyöristyksestä se etu,että sisäpuolen vesi ei pääse tarttumaan kulmiin tai saumoihin kiinni,vaan vaeltaisi pitkin pohjaa. Tuntus että ruostus vähemmän sillein. Tankkihan taitaa olla aika...
  7. G

    Naperon naftatankki vuotaa... Vm. -88

    Vs: Naperon naftatankki vuotaa... Vm. -88 Kannattaa nuo tankin alareunat pyöristää. Suora 90° on herkkä repeämään painauman tullessa,päätykulmat vielä vähemmästä antautuu,sinne isompi pyöristys. 1" rautaputkella tekasee äkkiä reunat pyöreiks.
  8. G

    Pajero gen3 3.2 Did vesi-öljy ongelma.... missä vika?

    Vs: Pajero gen3 3.2 Did vesi-öljy ongelma.... missä vika? minkä takia se kansi piti vaihtaa ?
  9. G

    Takaveto pamahti rikki 3.2 DID Pajerosta

    Vs: Takaveto pamahti rikki 3.2 DID Pajerosta Mitä tarkoittaa kilkkeet ?
  10. G

    Takaveto pamahti rikki 3.2 DID Pajerosta

    Vs: Takaveto pamahti rikki 3.2 DID Pajerosta Jos takakartaani katkeaa,ni tuntus mahottomalle senjälkee ajamisen mahollisuus,kun pätkät pyöris ja heilus auton alla. Tuntus vetari-murikka ongelmalle. Et sitte susihukka katellu auto alle ?
  11. G

    l200 lataus

    Vs: l200 lataus onko noissa säädin purettavissa ? Markka aikana vein lataamattoman ja varoitusvalosta pimeän galantin laturin huoltoon,diodivika. Sillo vaihettii vaan juottamalla 1 diodi,ja hinta pikkutyön mukainen.
  12. G

    pako venttiilin asteluku

    Vs: pako venttiilin asteluku Jos tää tulee siihen peltoautoon,nii vähintään pakoaukon kokoista,mutta ei kovin paljoa kuitenkaa aukosta suurempaakaan. Mutkat pitäs kanssa olla hyvin virtaavia,ei kurttuja tai kasaan taittuneita,ja kaikki saumoista läpi menneet roiskeet ja langanpätkät pitäs olla...
  13. G

    Naperon naftatankki vuotaa... Vm. -88

    Vs: Naperon naftatankki vuotaa... Vm. -88 kannattaskohan hitsuuttaa se tankki kuntoon,kun kerran laipat,putket ja tiivisteet on kunnossa.
  14. G

    -82 takaveto gallun käyntihäiriöt...

    Vs: -82 takaveto gallun käyntihäiriöt... -Ryyppyläpän toiminta,meneekö kylmänä päälle,ja hellittääkö lämpimänä,kuuma kone ja ryyppy päällä savuttaa mustaa savua. -Tarkista että kiihdytyspumppu tosiaan toimii,käännä kaasuläppää auki ja kiinni,kaasarin kurkkuun kahtomalla pitäs jostakin kohtaa...
  15. G

    3.2 DID mittaristo lainaan?

    Vs: 3.2 DID mittaristo lainaan? Jos gen3 on samalla toimintaperiaatteella kun aikasemmatki,niin voisit kokeilla seuraavia toimia: Jos välttämättä pitää viisari olla,niin ota jonkun romujapsin mittari,ja kato sillä. Eihä tuo tartte ku 3 johtoa. Jos oisit likempänä,niin voisin tarjota...
  16. G

    Gen1 Pajero mittariston valoissa häikkää

    Vs: Gen1 Pajero mittariston valoissa häikkää en tunne juuri pajeron kaaviota,mutta gauge vois olla mittaristolle sopiva sulake. tietysti voit käydä kaikki sulakkeet läpi,ja katsoa että niille tulee + virtaa,ja menee sulakkeesta läpi kanssa... virrat päälle ku tarkastat. sit jos ei tuo...
  17. G

    pitkä 2,5 TDI ja takalämmittimen letkut

    Vs: pitkä 2,5 TDI ja takalämmittimen letkut kaippa siinä ois ennakointi sillon kohallaan. kokonaisvesimäärään ei mitään merkitystä.jäähdytys o tärkein. painetta semmosen 0.9bar maksimissaan. jotenki tuntus että ohut putki ja isolta alueelta märännyt,ni se repeämällä puhkeais. se niinkaua...
  18. G

    Renkaista

    Vs: Renkaista :offtopic onko olemassa lakipykäliä,joiden mukaan maastoajossa on oltava tieliikennelain vaatimukset täyttävät renkaat ?
  19. G

    3.2 -01 DID polttoaineongelmat

    Vs: 3.2 -01 DID polttoaineongelmat vanhempi tekniikka tekee tuommosta,kun tulee ilmaa polttoaineen mukana. tankki o hyvä putsata,mutta kato kuitenki se täyttöputki. ot:na ihmetyttää,kun ex omistajilta,korjaamoilla käydessä ja netistä joka kielellä löytyy juttua täyttöputken...
  20. G

    Pajero 2.8 kytkin

    Vs: Pajero 2.8 kytkin sintterillä ei oo häävi luistattaa kytkintä. en tunne 4m40 kytkintä,mutta tuplajousihan on vanha konsti.
Takaisin
Ylös Bottom