ASX autotallissa

Vs: ASX autotallissa

Tuleeko sullakin hirveät savut putkesta? se siinä ärsyttää eniten siis meillä ainakin se savupilvi on sellainen että takana tulevat autot vilkuttelevat valoja tämä siis taajamassa maantiellä se ei muuten haittaa paitsi että kulutus nousee ,no nyt se on taas kunnossa ja puhallinkin toimii. pieniltä näyttävät asx:sän alla pyörät yllätävän vähän muuten näkee isoja pyöriä alla.
 
Vs: ASX autotallissa


no joo, siis viime huollon jälkeen rupes "savuttamaan" oikeen kunnolla ja usein. ilmeisesti kaupunkiajossa tuo poltto jää useimmiten kesken (tapahtunee tietyllä kierrosluvulla riippumatta vaihteesta), minkä takia sitä välillä kestää ties kuinka kauan.. kieltämättä hieman hävetti välillä ajella muun liikenteen seassa. ;D maanantaina vaihtoivat deltalla öljyt takuuseen ja tekivät jotain pienen ruiskutusmäärän opetusta tms. ja ongelma poistui. öljyvalo ei onneksi syttynyt jussina, vaikka öljyt olivat tikussa jo vaarallisen korkealla torstaina ja juhannuksena tuli n. 700 km mittariin (ja poltti taas hiukkassuodatinta useaan otteeseen).

aiemmin tuota "savutusta" on tapahtunut todella harvoin ja auto on muutenkin toiminut, kuin se kuuluisa junan vessa. lasissa nyt 113 tkm muistaakseni.
 
Vs: ASX autotallissa

Onkos tuo savu väriltään valkoista? Siinä tapauksessa kyse voisi olla bugista ecun ohjelmassa. Uusi ohjelma sisään niin pitäisi savun hälvetä.
 
Vs: ASX autotallissa


joo, vaaleeta se on (tai oli). kyllä kai tuo kuitenkin liittyy siihen hiukkassuodattimen liian tiheeseen regenerointiin, kun "öljymäärä" lisääntyi ihan silmissä?
 
Vs: ASX autotallissa


tänään palautin asx:n, kun en perjantaina (viiminen työpäivä) ehtinyt. pikkusen vajaan 114 tkm sillä kerkesin tuupata reilun kahden vuoden aikana. pakko sanoa, että helvetin hyvä auto oli kyllä viime aikojen hiukkassuodatintemppuilusta huolimatta, ja ennakko-odotuksiini nähden huomattavasti parempi ajaa. mutta meikäläisen asx-kokemukset taisivat nyt sitten loppua tähän.

eilen vaihtelin itse laittamani ledipolttimot takaisin hehkulankoihin. tietenkin just nyt sattui menemään rekisterikilven polttimon "umpion" muovinen kiinnityskannake rikki, eikä niitä tietenkään ollut suomessa varastossa. pikkusen alkoi taas deltan asiakaspalvelun taso kiristämään pinnaa, kun eivät millään voineet tilata kyseistä osaa valmiiksi, koska en osannut kertoa, mistä toimipisteestä sitä tultaisiin noutamaan. sanoin, että saattaahan niitä joku muukin tarvita, kun on noin huonosti suunniteltu osa, mutta olin kuulemma ensimmäinen, joka moista kaipailee, eikä sitä voi tilata. pitäkööt tunkkinsa, ei ole oikeastaan enää mun asia.

tuli vielä tuosta hiukkassuodattimesta mieleeni, että oli perjantaina erittäin hauska tilanne. ajelin seinäjoeltä helsinkiin ja joku roikkui ihan puskurissa kiinni, muttei voinut mennä ohi. sitten vaasantiellä jonkun liikenneympyrän jälkeen kiihdyttäessäni asx pölläytti oikeen kunnon valkoisen savupilven tän perässäroikkujan päälle. :peukku köyhällä on halvat huvit! ;D
 
Vs: ASX autotallissa

Hei kaikki asxän iloiset omistajat!! :)

Onko kenties kokemusta vilkunkäytöstä ja kuuluuko vilkusta "outo, sireenimäinen" ääni samalla kun vilkku päällä. Kuuluu pääosin takaa. Ei kuulu kaupunkinopeuksissa, pelkästään vain kovemmissa yli 80 kmh vauhdeissa.

Onko jokin lisävaruste kenties vai mitä helvet... :nykii
 
Vs: ASX autotallissa

Hjaurus sanoi
Hei kaikki asxän iloiset omistajat!! :)

Onko kenties kokemusta vilkunkäytöstä ja kuuluuko vilkusta "outo, sireenimäinen" ääni samalla kun vilkku päällä. Kuuluu pääosin takaa. Ei kuulu kaupunkinopeuksissa, pelkästään vain kovemmissa yli 80 kmh vauhdeissa.

Onko jokin lisävaruste kenties vai mitä helvet... :nykii

Onko autossa vetokoukku? Ainakin mulla, jos kärryn vilkku ei toimi, niin pitää semmosta "sumutorvi törinää". Kuuluu juurikin takaa tuo ääni, kun se boxikin on siellä.
Jos siihen sähkösarjaan on tullut joku vika, niin saattaahan se itekseen huudella, vaikkei ois ees kärryä perässä.
 
Vs: ASX autotallissa

Onha siinä koukku!! JA siinähä se vika mahdollisesti vois ollakki. Paikalla adapteri myös. Lieköhä tuon kans mennä taas vinkumaan deltalle!!
 
Vs: ASX autotallissa

Nonii entisestä probleemasta seuraavaan! Onko asx omistajilla ollu sisätilojen verhoilujen kans resonointi ongelmia? Koetaulussa ja ovissa tuntuu särisevän välillä ihan tasasilla asfalttipätkilläkin.
13 tkm ajettu ja sirisee ja särisee niinku 299 tkm ajettu tojota.
 
Vs: ASX autotallissa

Kyllä sirisee! Huoltoon viedessä sanottu ja osa poistui sitä kautta mutta apparin puolella narisee ovipahvi vieläkin.
 
Vs: ASX autotallissa

Mille euromäärille suuntautuu asx 18000 tkm huolto? Ja mitä ne tekee autolle?
 
Vs: ASX autotallissa

Kait se rippuu mallista. Kannattaa kysyä huollosta hinta arviota.
 
Vs: ASX autotallissa

Hintaa tuli 365 euroa eka huollolle. Normi öljyhuolto ja raitisilmasuodattimen vaihto. Tarkastukset jne.. Aikaa meni resoinointikorjauksien kans( jotka epäonnistuivat jälleen) 1h 15 min. Kallista paskaa!!

Muuten mitä autolla ajettu kohta pari kymppiä. Niin alkanu seuraavat asiat todella ihmetyttämään, auton sisätilat on Suoraan sanottuna aika perseestä. Särisee ja rätisee melkein joka puolelta.
Välillä ei kuulu mitään ja taas toisena päivänä mieletön konsertto eri kohdista, ovista, koetaulusta jne... Tässä huomaa japanilaisen eristämisen taidon. ::)
 
Vs: ASX autotallissa

Mittarissa 32 tkm/3 v ja tehtiin 40 tkm huolto + vuosittaiset työt, yhteensä 520 eur. Kallista. Auto on 1,6 bensa. Ei kolise eikä rämise mistään, ihan ok hinta/laatu. Vähällä bensalla menee.
 
Vs: ASX autotallissa

No niin! Sirinää tai ei mutta onko kukaan yrittänyt sovitella lisäpitkiä keulalle? Oon katsellut noita "valorautoja" aika hintavia ja mihin niihin edes saa kunnon valot ilman että rekisterikilpi pitää siirtää? onhan sitten olemassa tietysti niitä kilven alle tulevia levyjä yms.
 
Vs: ASX autotallissa

Mavil sanoi
No niin! Sirinää tai ei mutta onko kukaan yrittänyt sovitella lisäpitkiä keulalle? Oon katsellut noita "valorautoja" aika hintavia ja mihin niihin edes saa kunnon valot ilman että rekisterikilpi pitää siirtää? onhan sitten olemassa tietysti niitä kilven alle tulevia levyjä yms.

Mulla tuli tollaset mukana...
 

Liitetiedostot

  • Lisavalo1.jpg
    Lisavalo1.jpg
    17.1 KB · Lukukerrat 1,926
Vs: ASX autotallissa


tuosta valoasennuksesta tulikin mieleeni, että bongasin eilen tiksin nesteellä tumman asx:n, mihin oli tökätty konepellille sellanen krominen mitsubishi-keulakoriste. voi pojat, että oli hieno! ;D
 
Vs: ASX autotallissa

Äsken cool silver ASX käyty hakeen faijalle Deltalta.
Sama "vika" on edelleen 2014 mallissakin eli ohjaus ei palauta... :-X No, senkanssa vain elettävä vissiin nyt.
 
Vs: ASX autotallissa

Muoviahan se on mut en kyllä tolleen raaski lähteä asentamaan. Laitoin xenon sarjan pitkiin auttoi aika paljon.
Siis oliko keulakoriste sellainen rollsroyce tyyppinen? toivottavasti ei :seina
 
Vs: ASX autotallissa

Onko täälä asx omistajia, jotka ei ole tehny erillistä ruosteenestoa? Onko ruostetta näkyvis?
 
Vs: ASX autotallissa

en oo ite mitenkää hommannu ruostesuojausta , mulla vaa toi moottoriöljyn lisääntymine kiusaa ja nyt tai kokoaja vaihteistosta ilmeisesti huohottaa öljyä ja ehkä toi mötikkä on erg niin sieltäki jotai litkua tullu , ilmeisesti diiseliä ja kaiken kukkuraksi suhisee ja sihisee kun kiihdyttäessä ottaa tuon turpon mukaa niin tuntuu että puskee jostai ilmaa ohi ..
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
en oo ite mitenkää hommannu ruostesuojausta , mulla vaa toi moottoriöljyn lisääntymine kiusaa ja nyt tai kokoaja vaihteistosta ilmeisesti huohottaa öljyä ja ehkä toi mötikkä on erg niin sieltäki jotai litkua tullu , ilmeisesti diiseliä ja kaiken kukkuraksi suhisee ja sihisee kun kiihdyttäessä ottaa tuon turpon mukaa niin tuntuu että puskee jostai ilmaa ohi ..

Minkävuotinen asx sulla? Onko mistää ruostunu? Paljo ajettu?
 
Vs: ASX autotallissa

10 vm ja olisko siellä jo kilsoi 126 tkm ja eihä tos päälleppäi näy mitää ruostetta ..
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
10 vm ja olisko siellä jo kilsoi 126 tkm ja eihä tos päälleppäi näy mitää ruostetta ..

joo pääasia ettei näy päällepäin :) Iteki sain eilen uuden 2015 vm. On se vaan hieno peli ;) valkoinen mustilla lasella ja lasikatolla. tosi hienot vanteet ja led päiväajovalot täs 2015 insportis.

saas nähä paljoko kasko maksaa vuodes. eka huolto tais olla vasta 20t jälkeen / vuosi?! Paljo jämäkämpi kytkin ja muutenki kuin se koeajamani invite 2014. 5v takuulla.

vm10 oli takuu 3v??
 
Vs: ASX autotallissa

kyl täs oli 5 v tai 150 tkm toi takuuu ... mites pitääkö muillakin asx ja lähinnä tämä 150 hepane diiseli suhinoita konehuoneessa kun kiihdyttää ja varsinkin kun turpo tulee mukaan ... 6 päivä taas jälleen huolto et jos jotai vikaa löytys suhinoihi ja öljyn lisääntymisee ...
 
Vs: ASX autotallissa

Mulla bensa kone. Tosi paljas kyllä asx pohja. ei siel oo muoveja eikä paljo mitää. metallilevyjä pakoputken alla näytti ainaki olevan.
 
Vs: ASX autotallissa

Jos ostan ite jotai sinkkimaalia tms ruostesuoja spraytä, niin raukeeko joku takuu jos suihkuttelen auton pohjaan itse? Koritakuu? Auton takuu tuskin raukee ainakaan.
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
joo pääasia ettei näy päällepäin :) Iteki sain eilen uuden 2015 vm. On se vaan hieno peli ;) valkoinen mustilla lasella ja lasikatolla. tosi hienot vanteet ja led päiväajovalot täs 2015 insportis.

saas nähä paljoko kasko maksaa vuodes. eka huolto tais olla vasta 20t jälkeen / vuosi?! Paljo jämäkämpi kytkin ja muutenki kuin se koeajamani invite 2014. 5v takuulla.

vm10 oli takuu 3v??

Itellä oli if:llä nuo vakuutukset (täyskasko) ja hintaa tuli vuodessa se 1100€ nyt vaihdoin lähitapiolaan sama kasko etc. Niin vuodessa hinta on 700 ja rapiat
 
Vs: ASX autotallissa

66tkm ajettu ASX, 4k omassa ajossa. vm 2011 Intense 4WD 1,8DID. Musta, tummat ikkunat, lasikatto, tsenonit. Makoisa ajella. Ei oo muuta valitettavaa ku oikeestaan se hiukkassuodatin, jota se polttelee joskus kaupunkiajossa. Hurjan näkösiä kulutuksia saa aikaseks sillon. :D Miks se ei voi polttaa sitä maantiellä ku kuitenki käytännössä aina ajan maantiellä? Tätä ennen ajanu 08 Lancerilla. Onhan tää vähän erilainen - tai no aika paljonki. Silti tyytyväinen. :) :driver
 
Vs: ASX autotallissa

asx kuskit ( diiseli )
kannattaa vähä seurailla tota moottorin öljyn lisääntymistä lähinnä tuon generoinnin jälkee ..
mulla nousee reilun sentin öljy keneroinni yhteydessä ...


jos huomena huollosta soitetaa jälleen ja todetaa että ei ole mitää vikaa niin siirryn ex asx kuskeihin .. muuten auto on vallan hyvä peli ajaa vaikka mulla ei oo nelivetoo ...
 
Vs: ASX autotallissa

Vtu ei ollu navigaattoria tossa 2015 kosketusnäytössä. Saakohan siihen jotenki ja mihin rahaan? Toivottavasti näistä rengaspainetunnistimista ei tule harmeja jatkos. Jokku pattereilla toimivat ja 60e kpl. Hyvin bassottaa rockfordit ja jämäkämpi ajaa kuin koeajamani invite 2014. Ei ole kytkimessä yhtään tyhjää kuten 2014. Kivenisku kalvoa vois liimailla.
 
Vs: ASX autotallissa

Jos itse suihkii auton pohjaan jotain kiveniskumaalia ja koteloihin kotelosuojaa. Motonetistä hakis. Pohjaa ei varmaan pakko pestä ensi, jos ei ole yhtäkää talvee ajettu? Mihinkä kohtiin ei saa suihkuttaa? Raukeeko koritakuu?
 
Vs: ASX autotallissa

nonnii nyt uusi ohjelmistopäivitys asennettu et jokos nyt alkas öljyn lisääntymine pysyy aisoissa ..

kullä mä en ainakaa pistäsi ite mitää töhnää tonne auton pohjaa ja hyväs lykys takuu ei korvaaa jos ruostuu puhki ja yleensä nykyään auto jo vaihdetaan ennenkö ruoste raiskaaa .

itellä nyt 15 vuotta vanha mitsu tallissa kakkos autona ja ei sekää oo ruostunu puhki mistää vaik en oo ite mistää massaillu ...
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
Vtu ei ollu navigaattoria tossa 2015 kosketusnäytössä. Saakohan siihen jotenki ja mihin rahaan?


Sama kiinnostaisi kun riittäisi ASX:n tilat kakkosautoon mutta Navi on aika lailla edellytys kun siihen on tottunut molemiissa autoissa. Toivottavasti löytyy ratkaisu?
 
Vs: ASX autotallissa

Joo emäkää päättäny teettää mitää ruostesuojausta enkä tee itekää. Ruostetta se vaan on, mikäli sitä ees tulee 10vuodes. 800e on liika iso raha, sillä käyttää auton jo huollos ekana kahtena vuotena :)
 
Vs: ASX autotallissa

saako asx kosketusnäyttöön 2015 vm, niin ladattua navigaattoria tms?? Ei löydy mistää manuaalia tms ohjeita sille värkille, ei edes netistä. Maahantuojakaa mitää vastaa prkle.
 
Vs: ASX autotallissa

itellä uudes insportis alle 1000km mittaris ja kosketusnäyttö stereosysteemi sekos äsken. Ei toiminu ratin napit eikä kosketusnäytön. sammutin stereot ja uusiks päälle niin edelleen musa soi täysiä eikä reagoi mihinkää :D Vtu kiva sit 5v päästä ku autos niin paljo sähköllä toimivaa, ku ne rupee hajoileen. vaikka eikö japseis pitäis olla laadukkaat sähköt?? TOmmoselle kosketusnäyttöradiolle ei oo vaan mitää ite tehtävis.
 
Vs: ASX autotallissa

moron ...
kelläs on tollane 85 kilovatin asx ja viälä jos on nelivetonen niin diiselin kulutus kiinnostaisi .... nyt mulla toi 2 vetonen 115 heppanen ja kulutus maantiajossa yli 6 litraaaa , lienekkö taas jotai vikaa jossain..
 
Vs: ASX autotallissa

Helevetin keksintö koko asx!!!! Kitisee ja natisee ja nitisee eikä takuuhuolto saa mitään aikaseksi! Taas delta-auto näytti kyntensä eikä niistä ollut mihinkään.
 
Vs: ASX autotallissa

mullaki uusi asx ja kyllähän seki sieltä tai täältä vähä nitisee. hansikaslokeri tai joku muukin. mut laittaa tarpeeks rockkareihin volaa, niin ei kuulu nitinät :D ei taida auttaa takuun piikkiin tommosia valittaa, ku on varmaan ominaisuus enemmänki ku vika.

onko jollaki tietoa, saako kääntyvät sivupeilit itse pois päältä. ettei ne käänny aina kun kauko-ohjaimesta avaa ovet. käyttöautolla ne ei vtu tiedä mistään mitään koskaan kun sieltä kysyy. talvella vähä huono ku aina jäätä välis.
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
onko jollaki tietoa, saako kääntyvät sivupeilit itse pois päältä. ettei ne käänny aina kun kauko-ohjaimesta avaa ovet. käyttöautolla ne ei vtu tiedä mistään mitään koskaan kun sieltä kysyy. talvella vähä huono ku aina jäätä välis.

Itse pyysin huollossa ottamaan ko toiminnon pois päältä, kun sitä ei minun mallissa (-11, 4-vet diisseli) saanut ajotietokoneesta itse näpelöityä pois päältä. Bonuksena huomasin kun räpläsin lukituksen kaukosäätimen kanssa tuon muutoksen jälkeen, että kolmen peräkkäisen lukitus painalluksen jälkeen peilit taittuu silti ja tietty päinvastoin.. Kiva tietää kun vie parkkihalliin!
 
Vs: ASX autotallissa

Moi,

Rupesi ASX narisemaan nokasta häiritsevästi. Eli kun on veto päällä kuuluu pikku "kumimaista" nitinää / narinaa suurinpiirtein vasemman etuiskarin paikkeilta. Kun auto on vapaalla ja rullaa tai kun jarruttaa ei nitinää kuulu. Onko tietoa tai kokemuksia mistä moinen voisi johtua? Itse epäilen syylliseksi iskarin yläpäätä ja sen kiinnityksiä.

-tomppa
 
Vs: ASX autotallissa

tomppa74 sanoi
Moi,

Rupesi ASX narisemaan nokasta häiritsevästi. Eli kun on veto päällä kuuluu pikku "kumimaista" nitinää / narinaa suurinpiirtein vasemman etuiskarin paikkeilta. Kun auto on vapaalla ja rullaa tai kun jarruttaa ei nitinää kuulu. Onko tietoa tai kokemuksia mistä moinen voisi johtua? Itse epäilen syylliseksi iskarin yläpäätä ja sen kiinnityksiä.

-tomppa

Katohan missä kunnossa vetarin suojakumi on.
 
Vs: ASX autotallissa

Moron

Mullakin välii kuuluu kumimaista natinaaa hidaste töyssyn pälle ajaessa mut en oo sitte tutkinu tuleeko mistä ääni ..
 
Vs: ASX autotallissa

tomppa74 sanoi
Itse pyysin huollossa ottamaan ko toiminnon pois päältä, kun sitä ei minun mallissa (-11, 4-vet diisseli) saanut ajotietokoneesta itse näpelöityä pois päältä. Bonuksena huomasin kun räpläsin lukituksen kaukosäätimen kanssa tuon muutoksen jälkeen, että kolmen peräkkäisen lukitus painalluksen jälkeen peilit taittuu silti ja tietty päinvastoin.. Kiva tietää kun vie parkkihalliin!
joo mäki kysyin hintaa sille että jos ohjelmoivat ne pois päältä. niin 70e käyttöautos. no vtu saa mun puolesta olla päällä tuolla hintaa. ei ne ny kumminkaa rikki mene vaikka lumi ja jää estäis kääntymästä. joutuu sit vaan vähä käsin käännellä. typerää tosiaan ettei noita saa itse pois päältä jne. outlanderis kuulemma saa ite rukattua asetuksia. miksei stna asx oo laitettu samoin.
 
Vs: ASX autotallissa

mulla uus 2015 asx ja kyllä senki ohjaamo välis nitisee ja natisee. toivottavasti ei lisäänny vuosi vuodelta :) on varmaan ominaisuus enempi kuin vika? onko joku tietty kohta mikä natisee vai onko sieltä täältä? vähän vaikea itse paikallistaa ja huolto nyt ei varmaan mitään asialle osaa tehdä ja kuuluuko takuun piikkiin edes yrittää heidän katsoa?
 
Takaisin
Ylös Bottom