Millaisia ahtopaineita sisuksiltaan vakiolta kolmoselta uskaltaa pyytää jokapäiväisessä ajossa?
Mihin asti vakioturbon tuotto riittää; 350-400hv?
Varmastikin 350:n paikkeilla olisi syytä vahvistaa sisuskaluja, mitäs palikoita sieltä ensiksi laukeaa?
Vakiokytkin taitaa olla suht riittävä hieman vakioidussakin pelissä, olikos sen kesto ~500hv/~700nm?
Minkäslaisia aikoja nämä pikku-Evot on menneet vartilla, jostain olin lukevinani putki&lastuvireisen (n.300hv koneteho?) kolmosen menevän korkeita 12:sia. Pitääkö paikkansa? Melkoisen kova aika lähes vakiolle yli kymmenen vuotta vanhalle 'perheautolle.'
Ylläpito/huoltokuluiltaan Evo Kolmonen ei taida olla kovinkaan paha, kun käsittääkseni aika paljon palikkaa perus-Lancerista, ym. käy tähän?
Tietysti erikoisauto on aina kalliimpi pitää kuin Korilla, sen ymmärrän, mutta vanhojen Evojen ylläpitokulut ei ilmeisesti kovin paljoa poikkea ikäisistään perusautoista? ..nimim. kauhistuneena vierestäseuranneena kaverin E36 M3:n konevikoja ja niiden korjauskustannuksia.. ;D
Kiitokset jo etukäteen, ja pahoitteluni erittäin sekavasta viestistä.