Evo 9:iä ostamassa

malinen sanoi
Lainaus mallitiedotteesta dealereille:

"Suomessa myytävällä varsin korkealuokkaisella 98E-polttoaineella todellinen teholukema on todennäköisesti lähempänä 300:aa hevosvoimaa"  ;D

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?lnk=601&featureid=143&pageid=-1

Siinä hieman fifthgearin testiä :eek:

Subarussa teho ero on mielestäni aika huima.
 
Eroa on, mutta mihin verrattuna? Koska jutussa ei puhuta mitään oktaaneista tuo tavallinen menovesi voi olla ties millaista mehua. Osaako kukaan sanoa mitä brittilässä myydään tuolla nimellä?
 
ast sanoi
Eroa on, mutta mihin verrattuna? Koska jutussa ei puhuta mitään oktaaneista tuo tavallinen menovesi voi olla ties millaista mehua. Osaako kukaan sanoa mitä brittilässä myydään tuolla nimellä?

Tuossa testissä verrattiin supermarketti, BP Ultimate ja Shell Optimaxia.. jotka ovat 98 oktaanisia.

Suomessa Shell V-Power on keskiarvoltaan 99,7 oktaanista (kts. Shellin sivuilta tuotetiedoite)
 
Sitten on aika huima ero jos tavallinen tosiaan oli 98 oktaanista. Pieni nettihaku kuitenkin antoi sen kuvan että "ordinary unleaded" tarkoittaa 95 oktaanista ja "super unleaded" olisi 98 oktaanista.
 
Peke sanoi
Prkl, onko peni menny ostamaan keltaisen Evo 9:n? Mä kuulin, et mulle tuleva ois toinen Suomeen tilattu. Sulla taitaa sit olla se ensimmäinen. ;)  Miltäs on "evoilu" tuntunu? :)
Peke ole huoleti...Keltanen Evoni on 8 Ja kaverini ostaman IX kävin hakemassa...väriltään harmaaa..
Noo mitä Evoilu tuntuu....Aika paljon Evoilla ajaneena...ihan yes autoja noi kakki Evo mallit..kokemusta Evo I-IX kaikilla Evo malleilla ajanut..
:driver
 
Kauanko joudut Peke odottamaan autoasi? Tossa pihalla kuolailen kun naapurustossa pyörii musta IX.

Penillä on kyllä todistetusti kokemusta. Nettiautossa näkyy olevan keltainen myynnissä eli tältä pohjalta kahta veikkaisin. Hieno väri mut hirvee homma pitää puhtaana. Haalistumisen uhalla ottaisin punaisen... tai mustan.. hitto sillä värillä väliä ole jos vaan yhden alle saisi:)
 
Tilasin auton(tais olla kesäkuun alkua) ja sillon sen ois saanu marraskuulle. Mutta tilausta siirrettiin niin, että auto tulee alkuvuodesta 2007.
 
Mä soitin eilen, ja tikkurilan Wemix sanoi että Marraskuulle vielä auton saa kun nyt tilaa.... odottavan aika on kyllä pitkä :) :)
 
En oikein jaksa uskoa, että enää marraskuuta myyvät. Ku autojahan on myyty jo 50-60kpl ja ensimmäiset tuli toukokuussa ja siitä eteenpäin noin 6kpl/kk. Lupailevat, että saisivat myytyä enemmän...
 
Hyvä juttu. Parin vuoden päästä käy löytymään sitten käytettyjä. Piiskattuja, poljettuja ja tottakai ylihinnoiteltuja. Kai sieltä joku helmikin sitten löytyy. Toivotaan
 
Kuvia EVOISTA?

Hei.
Nyt sitten pitäisi valita mustan ja punaisen EVO 9 välillä. Älkää nyt ehdotelko muita värejä, on tätä mietitty:) Eli, koko netistä ei tahdo löytyä kuvia mustasta EVO:sta, punaisia kyllä löytyy. Eli, löytyisikö täällä jollakin kuvia mustasta EVO 9:stä. Jotenkin kun tuntuu, että kuvissa mustassa eivät nuo muodot oikeen näy ja auto näyttää vähän pliisulta, luonnossa kun en ole nähnyt kumpaakaan väriä niin vaikea päättää. Punainen näyttää kuvissa kovin hyvältä, mutta jotenkin vain tuntuu, että luonnossa musta voisi olla parempi.
 
Re: Kuvia EVOISTA?

Ja sähköposti on tjoki@hytti.uku.fi jos jollakin on omia kuvia koneella, niin sinne voi lähettää. Kiitokset jo etukäteen.
 
Multa löytyy sit ainakin HELMI yksilö. Ei tulla tolla autolla hiekkateillä käymään. Ja suoraan liikkeestä ruostesuojaukset ym. tarvittavat. ;) Mutta kyllä tuota varmaan ainakin 3 vuotta pidän...
 
Re: Kuvia EVOISTA?

Tämän aiheen olisi voinu laittaa ihan hyvin jatkoksi "Evo 9:iä ostamassa"-otsikolle. Näin pieniä asioita varten ei kannata tehdä omaa otsikkoa. :eek:fftopic
 
Re: Kuvia EVOISTA?

Onpa pienet vanteet evossa. Mutta kyllä minäkin mustan ottaisin (kun keltaista ei saanut valita) ;)
 
Re: Kuvia EVOISTA?

miikka sanoi
Tämän aiheen olisi voinu laittaa ihan hyvin jatkoksi "Evo 9:iä ostamassa"-otsikolle. Näin pieniä asioita varten ei kannata tehdä omaa otsikkoa. :eek:fftopic

Tahtosi on tapahtunut ;)
 
ast sanoi
Eroa on, mutta mihin verrattuna? Koska jutussa ei puhuta mitään oktaaneista tuo tavallinen menovesi voi olla ties millaista mehua. Osaako kukaan sanoa mitä brittilässä myydään tuolla nimellä?
Sotkempa viela tahan polttoaine sivu ilmioon..
http://www.lancerregister.com/printthread.php?threadid=77600&perpage=15&pagenumber=4
Eli siis optimax on 98.6 oktaanista ja v-power on siita eteenpain kehitetty 99-100 oktaaninen liemi.
Ja kuten tuossa todetaankin niin se iso hyoty ei tule mahdollisen teholisayksen myota vaan puhdistavan vaikutuksen myota.
Pikaisella lapilukaisulla briteissa ainakin tuntuu olevan vallalla kasitys etta EVOt on suunniteltu kayttamaan 100 oktaanista, taman oikeellisuudesta en havainnut mitaan varmistusta, joten silta pohjalta luulis v-powerin olevan aika sopivaa lienta EVOlle...
 
Hyeena sanoi
ast sanoi
Eroa on, mutta mihin verrattuna? Koska jutussa ei puhuta mitään oktaaneista tuo tavallinen menovesi voi olla ties millaista mehua. Osaako kukaan sanoa mitä brittilässä myydään tuolla nimellä?
Sotkempa viela tahan polttoaine sivu ilmioon..
http://www.lancerregister.com/printthread.php?threadid=77600&perpage=15&pagenumber=4
Eli siis optimax on 98.6 oktaanista ja v-power on siita eteenpain kehitetty 99-100 oktaaninen liemi.
Ja kuten tuossa todetaankin niin se iso hyoty ei tule mahdollisen teholisayksen myota vaan puhdistavan vaikutuksen myota.
Pikaisella lapilukaisulla briteissa ainakin tuntuu olevan vallalla kasitys etta EVOt on suunniteltu kayttamaan 100 oktaanista, taman oikeellisuudesta en havainnut mitaan varmistusta, joten silta pohjalta luulis v-powerin olevan aika sopivaa lienta EVOlle...

Japanissa myytävät JDM mallit käyttävät liemenä 100 oktaanista, koska sieltä sitä saa kaikkialta. Euroversiot ovat säädetty 98 oktaaniselle, UK mallit ilmeisesti 97-98 okt..
 
Tjoki sanoi
Noniin, leikit on leikitty ja auto tilattu...

Oikein! Mistäpä tilasit ja otitko mitään lisävarusteita? Niin ja väri oli...
Evoon ei varmaan kannata edes miettiä 20" vanteita, vaan "tyytyä" suoraan 19", mitä mieltä muut? Ois jo kaks hyvää vaihtoehtoa, Volk ja Momo...
 
Tai sitten kevyet ja pienet 18" vanteet? Säilyis ajettavuus parempana..isot pojat on kannulla kertoneet. ;D
 
No kevyet on tulossa joka tapaukses, jos nyt 19" on ikinä kevyitä. ;D Mutta joka tapaukses 18" on minusta liian pienet noinkin isoon autoon. Ei näytä hyvälle. Vakio 17" jätetään sit talvirenkailla. Tai kattoo nyt, jos ois rahaa ostaa sit vielä erikseen kevyet 17" ratakäyttöön...
 
Axun kanssa samoilla linjoilla. 19" ja 35 sarjalaiset renkaat Suomen teillä oli silkkaa murhaa ex-evollani. Ehkä osatekijänä oli RalliArtin säädettävä alusta, joka "pehmeimmilläkin" säädöillä tunnisti jokaisen fuckin' havunneulasen jonka yli ajoi.

Näyttävän näköinenhän YSI olis kieltämättä sellaisilla 19":lla ja alas pudotettuna, kun pyöräkoteloissakin tilaa löytyy mutta perusidea käytännöllisyyden kannalta varmaankin tuli selvitettyä.
 
Tikkurilan wemixiltä tilasin. Väri on musta. Lisävarusteita en vielä ottanut muita kuin tummat lasit, sitä lisämittari sarjaa harkitsen vielä. Sovimme, että auto tulee alkuperäisillä aluilla kitkarenkailla, koska tulee niin myöhään syksyllä. Kesäksi olisi tarkoitus löytää sitten 18 tai 19 tuumaiset kesäalut. Ostoslistalla myös catback putkisto, ja dumppi ehkä. ehdotuksia mistä kannattaisi kysellä? (jos se nyt ei sitten murra takuita).
 
Tjoki sanoi
Tikkurilan wemixiltä tilasin. Väri on musta. Lisävarusteita en vielä ottanut muita kuin tummat lasit, sitä lisämittari sarjaa harkitsen vielä. Sovimme, että auto tulee alkuperäisillä aluilla kitkarenkailla, koska tulee niin myöhään syksyllä. Kesäksi olisi tarkoitus löytää sitten 18 tai 19 tuumaiset kesäalut. Ostoslistalla myös catback putkisto, ja dumppi ehkä. ehdotuksia mistä kannattaisi kysellä? (jos se nyt ei sitten murra takuita).

18" näyttää omasta mielestä todella hyvältä. Nämä ovat tietysti ihan makuasioita, mutta omasta mielestäni 19" on jo liikaa evoon. Esim. leveät Volkit tai Compomotivet näyttävät todella hyvältä, tässä oma exä.

Dumpin vaihtaminen alkaa olla jo siinä hilkulla, että takuissa tulee ongelmia. Sitä ei muutenkaan tarvitse vaihtaa jos aiot pysyä vakio turbossa. Helpoin ratkaisu on vain kääntää se väärinpäin, toimii!

Osien suhteen voit ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen, uskon pystyväni tekemään kilpailukykyisen tarjouksen.

edit: Voin järjestää myös mittarit. Lisäksi lasien tummenukset ja muut teippaukset onnistuvat pääkaupunkiseudulla varsin kilpailukykyiseen hintaan.
 
Harvemmin kyllä 19" ikinä pysyy erityisenä "kevyenä" ellei ole valmis laittamaan kunnolla rahaa tiskiin.

Omaan tulee esim. 17" Volk (RAYS) vanteet ihan sen takia, että pysyy max. kevyenä. Kyseessä ei ole kuiteskaan autona mikään lasikuiturävellys!
 
Tjoki sanoi
Tikkurilan wemixiltä tilasin. Väri on musta. Lisävarusteita en vielä ottanut muita kuin tummat lasit, sitä lisämittari sarjaa harkitsen vielä. Sovimme, että auto tulee alkuperäisillä aluilla kitkarenkailla, koska tulee niin myöhään syksyllä. Kesäksi olisi tarkoitus löytää sitten 18 tai 19 tuumaiset kesäalut. Ostoslistalla myös catback putkisto, ja dumppi ehkä. ehdotuksia mistä kannattaisi kysellä? (jos se nyt ei sitten murra takuita).

Tummat lasit lisävarustelistalta? Varmaan tarkoitat kalvoja, joten eiköhän kannattas itse käyttää jossain tummennuksessa. Näin ainakin itse teen, Lustigille auto vaan heti. Mites noi kitkat? Varmaan joudut maksaa noista extraa ku ainahan nuo kesäkumeilla tehtaalta tulee. Joo, niitä mittareita en itse ottanu oikeastaan kahdesta syystä, ne asennetaan Suomessa ja eivät ole edes kovin tyylikkäät. Ja tuohon vanne keskusteluun vielä, että halpisvanteita en ole tilaamassakaan, kuten mainitsin, Volk ja Momo on nyt oikeastaan ainoat vaihtoehdot. On hyvät 19" vanteet kuitenkin kevyemmät kuin halpis 18"... Ja tuolla kadulla ei mulle merkitse mitään, meneekö auto 0.2s nopeammin jonku välin, ratasarja sit erikseen ja radalla otetaan kaikki irti. ;)
 
Jos nyt jatketaan tätä "höpöhöpöä", niin ite olin samassa tilanteessa muutama kk sitten. Vaikka olikin kevyehköt 18" niin kyllä huomas että kiihtyvyys ja mukavuus parani _reilusti_ kun vaihto takas painaviin 15" joissa vielä halkaisija suurempi.

On totta että paria kymppää kiihtyvyydessä ei kaipaa, mut suurissa nopeuksissa ohituskiihtyvyys huononee, jousitus kovenee, ohjaus huononee, joutuu hidastelee töyssyihin/korokkeisiin/huonolla tiellä jne eli kyllä isoilla vanteilla on haittapuolensa. Lisäks isossa vanteessa paino on kauempana navasta, jolla on vaikutusta pelkän painon lisäksi.

Varsinkin kun on kyseessä urheilullinen neliveto millä ei tee mieli hissutella, ottaisin suosiolla pienemmät vanteet joita ei tarvii säästellä montuissa jne. Muuten ajonautinto kärsis pahasti kun ei voi ottaa kaikkea irti..

Tässä muuten parit kevyet vanteet: http://www.customworksfinland.com/shop/index.php?cPath=21_68
On tullu hypisteltyä, ei paina juuri mitään..

Toki 19" näyttäs paremmalta mut tuskin kukaan ostaa tollasta autoa ihan vaan näytille.. Siinä mun 2 palanutta puupenniä, ei herneitä.  :peukku

E: samaa mieltä Momoista, painavat ja halvahkot..
 
[quote author=Peke]

Ja tuohon vanne keskusteluun vielä, että halpisvanteita en ole tilaamassakaan, kuten mainitsin, Volk ja Momo on nyt oikeastaan ainoat vaihtoehdot.
[/quote]

Jotenkin momot ja volkit ei mielestäni kuulu samaan sarjaan. Momot kuulostaa muutenkin jotenkin tingentangelilta, joten suosittelen lämpimästi niitä volkkeja. Toimitusajat kyllä useasti mukavan pitkät moisille vanteille. Volk CE28N voisi näyttää evossa hyvältä, varsinkin 18-19 tuumasena, ja ovat helvetin kevyet. Mustassa autossa nuo bronze väriset näyttää varmasti todella upeilta, mutta en tiedä keltasesta. Noh, onneksi värivalikoimaa noissa on muutama. Muitakin hienoja volkilta löytyy, mutta taitaa nuo CE28N olla yhdet keveimmistä kyseiseltä merkiltä.

Evosta en noilla vanteilla kuvaa löytänyt, mutta tässä kuva omasta autostani kyseisillä vanteilla.

Vielä kuva vanteista erikseen
 
Itse menen tilaamaan evon, ensiviikolla :p
Ja pitäs löytää lista lisävarusteita, eli missä olis??
Muutamasta liikkeestä kysellyt, mut ei ole...
Niin saako webastoa mahtumaan evon pellinalle??
 
vase sanoi
Jotenkin momot ja volkit ei mielestäni kuulu samaan sarjaan. Momot kuulostaa muutenkin jotenkin tingentangelilta, joten suosittelen lämpimästi niitä volkkeja. Toimitusajat kyllä useasti mukavan pitkät moisille vanteille. Volk CE28N voisi näyttää evossa hyvältä, varsinkin 18-19 tuumasena, ja ovat helvetin kevyet. Mustassa autossa nuo bronze väriset näyttää varmasti todella upeilta, mutta en tiedä keltasesta. Noh, onneksi värivalikoimaa noissa on muutama. Muitakin hienoja volkilta löytyy, mutta taitaa nuo CE28N olla yhdet keveimmistä kyseiseltä merkiltä.

Evosta en noilla vanteilla kuvaa löytänyt, mutta tässä kuva omasta autostani kyseisillä vanteilla.

Vielä kuva vanteista erikseen






Nyt ette Axun kans oikein ole asiasta tietoisia. Ois kaikille parempi, jos kirjoitellaan vasta ku on todellista tietoa asiasta, ei vaan mutu tuntumalla...Varmaan löytyy Momoltakin halvempia ja painavampia malleja, mutta en nyt puhu niistä. Sama ku vertais tavallista Lanceria Evoon. :p  Sen voin sanoa, että ne Momot, joita olen miettinyt, on takovanteet ja maksaa aika paljon enemmän ku Volkit. Ja on myös kevyet. Ei varmaan ole ns. halpisvanteet. Momoahan on jo Evossa muutenkin. ;) ;D  Ja tuo sun linkittämä malli ei ole oikein mieleinen, vaikka sun autoon hyvin käykin. Tdi, siellä lisävarustelistalla ei juuri mitään kiinnostavaa olekaan, mutta myös mua kiinnostaa toi Webasto asia. Ilmoita, jos saat jostain enemmän tietoa, mä teen samoin. Ahdastahan siellä varmaan on...
 
Mut kumpi nytten oli pienempi webasto vai eberi (ei voi muistaa miten kirjoitetaan :seina)
 
Kuten todettu, vanteiden koko ja malli on ihan makuasia. Ilman sarvia ja hampaita haluan kuitenkin sanoa, että en todella ymmärrä pointtia hankkia 19" vanteita ja varoa sitten jokaista rakoa tiellä, kuten Axu jo totesikin. Se ei kertakaikkiaan sovi tällaisen auton luonteeseen, eikä omasta mielestäni edes näytä hyvältä. Bling Bling osasto on erikseen, Evo ei sinne kuulu. Vähän hämmästelin myös tuota ei 0,2 s kiihtyvyydessä mitään merkitse. Ehkä ei, mutta en ole ikinä kuullutkaan Evon omistajasta joka tarkoituksella modaa autoaan hitaammaksi. Nämä autot on tehty kovaa ajettavaksi!

Jokaisella on tietysti oikeus tehdä omalle autolleen ihan mitä vain, eikä siinä sen enempää. Myönnän myös, että suhtaudun itse näihin autoihin lähes fanaattisesti ja olen sen koulukunnan edustaja, että kilpaperimää tulisi vaalia myös muutoksia tehdessä. Ei siis lexus-valoja tai bling bling juttuja vaan roiskeläppiä ja compomotiven vanteita :)
 
OK!
Noniin. Eli siis. Vanteissa, uskoisin päätyväni 18" vanteisiin. Luultavasti jotain cromin sävyistä. Tumman sävyiset, mustat yms. vanteet jätän suosiolla kauppaan, mielestäni kiiltoa olla pitää. Vinkkejä edelleen vastaanotetaan?
OXIGIN SECHS vanteet ovat tällä hetkellä ehdokkaat, http://www.eurovanne.fi/oxiginvanteet.htm). Noita olen ihastellut, hinta on suolainen, mutta katsotaan nyt. Muita saman tyylisiä ehdokkaita kiitos? 5 puolaiset pitäisi olla. Pääsisivät punaiset jarrusatulat oikeuksiinsa. Maahantuojalta soiteltiin minulle ja kertoivat, että ET ja offsetti ovat aika tärkeitä EVON vanteissa jo niiden nelivedon tietokonejärjestelmien takia, käskivät olla tarkkana ettei mene ajettavuus pilalle. Mikäs evon pulttijako Et ja offset muuten ovat?

Sitten toinen asia, Webasto kiinnostaa minuakin, sillä talvella mikään ei ole niin luxusta kuin webasto.

Kolmas asia. Jos joku nyt tietää, mikä olisi sopivan miehekäs Catback putkisto EVO:eek:n, niin vinkkejä otetaan vastaan. Ilmeisesti HKS ainakin tekee. Ja ilmeisesti takuukaan ei putkistosta vielä kärsi? Onko kenelläkään kokemusta mitsun omasta sport äänenvaimentimesta, tekeekö sillä mitään? Tuoko mureammat soundit?

Ja neljäntenä lasien tummennuksesta. Minkä % kalvoja ihmiset ovat uskaltaneet etuikkunoihin laittaa? Ajattelin vetää koko auton samoilla kalvoilla ympäriinsä, ei mitään takaikkunoiden umpimustia teenage pillukalvoja..
 
Tjoki sanoi
Mikäs evon pulttijako Et ja offset muuten ovat?

Kolmas asia. Jos joku nyt tietää, mikä olisi sopivan miehekäs Catback putkisto EVO:eek:n, niin vinkkejä otetaan vastaan. Ilmeisesti HKS ainakin tekee. Ja ilmeisesti takuukaan ei putkistosta vielä kärsi? Onko kenelläkään kokemusta mitsun omasta sport äänenvaimentimesta, tekeekö sillä mitään? Tuoko mureammat soundit?

Ja neljäntenä lasien tummennuksesta. Minkä % kalvoja ihmiset ovat uskaltaneet etuikkunoihin laittaa? Ajattelin vetää koko auton samoilla kalvoilla ympäriinsä, ei mitään takaikkunoiden umpimustia teenage pillukalvoja..

Pulttijako on 5 x 114,3 ja offset on muistaakseni ET 35.

Testailivat ysin TBE putkia Wastegate Chatterissa ja paras hintalaatusuhde oli Magnexin putkessa. Antoi myös tehoa eniten. Saan järjestettyä, jos tarvitset. Mitsun omassa pöntössä ei ole paljon järkeä, koska se maksaa käytännössä saman kuin laadukas TBE putkisto.

Muutama viesti ylöspäin löydät linkin oman exäni kuviin. Prosentteja en muista, mutta siinä tummennus on tehty niin, että etuikkunoissa on vaaleampi kalvo kuin takasivuikkunoissa. Takalasissa on tummin kalvo jolloin lopputulos näyttää mielestäni todella hyvältä. Kun auton läpi katsoo, kaikki ikkunat näyttävät yhtä tummilta eikä tule todellakaan mitään teini-seat vaikutelmaa. Tässäkin voin auttaa jos haluat.
 
Peke sanoi
Ois kaikille parempi, jos kirjoitellaan vasta ku on todellista tietoa asiasta, ei vaan mutu tuntumalla...Varmaan löytyy Momoltakin halvempia ja painavampia malleja, mutta en nyt puhu niistä. Sama ku vertais tavallista Lanceria Evoon. :p Sen voin sanoa, että ne Momot, joita olen miettinyt, on takovanteet ja maksaa aika paljon enemmän ku Volkit.

Toki olisi ihanteellista jos kaikki tietäisivät mistä puhuvat, mutta elämme maailmassa joka on täynnä virheitä ja virheellistä tietoa. Oletin, että entisenä seat kuskina voisit hyvinkin lykätä jotkut halpis momot evoon, eikä se tekisi edes tiukkaa. En siis osannut suoralta kädeltä arvata mitä momon vannemallia olet katsonut. Tämä toki pätee myös volkeissa, sillä niitäkin on eri mallisia. Mikäli kallis hinta on tärkeä, niin volkilta löytyy myös magnesium kilpavanteita, jotka ei tosin ole kovin blingbling, mutta ovat ainakin kalliit ;D
 
Tjoki, itse laitan 50% kaikkiin sivulaseihin. Tulee tyylikäs ku sävyeroa ei ole. nokonzok, minusta Suomi on täynnä jo "ralli-tyyliin" rakennettuja Evoja ja STI:tä, mä haluan vähän erilaisuutta. Mutta en missään nimessä mitään BLING BLING-tyyliäkään!!! Sellasen, et se miellyttään vain ja ainoastaan itseä. Joka tapaukses mun Evoa ei saada nopeaksi sillä, että paino pidetään mahdollisimman alhaisena, koska painoa on muutenkin tulossa lisää. Kulkupuoli saadaan sit kohdalleen muilla keinoilla. ;)  Ja vakiovanteiden koko on tämä ysissä: 17" x 8JJ alumiinivanne, 5x114.3, ET38. Mikäs täällä on ku Seatteja(ja mua :mad: ) morkataan tyyliin entisenä Seat-kuskina laittaisin jotku halpisvanteet Evoonkin...Ja teini-Seat vaikutelmaa... Todella aikuismaista ajattelua ja tyhmää. Tiedoks vaan, että Leoniin olin jo ostamas vanteita, jotka oli tingittynä noin 3500€/sarja, että halpisvanteitahan juu. ::) Oli Leon nimittäin pirun hyvä auto, ei mitään vikoja ollut, helppo virittää ym. ja helppo myydäkin. Ja uskokaa nyt lopultakin, että 18" on minusta sen verran pienen näköiset Evoon, ettei sellaisia tule mun autoon. Mulle merkkaa paljon se, että miltä auto näyttää. Oli se sit Evo tai litranen kauppakassi. Minäkin voisin olla kiinnostunut putkistosta Evoon, Magnexko ois paras? Minkä kokoista putkea ja onhan varmaan rosteria? Pistätkö nokonzok tarkempia tietoja... ;)  Olen muuten samaa mieltä tuosta orkkislisävarustepöntöstä, turhempaa ei voi olla. Ja se on kaiken lisäks vielä törkeän näköinenkin.
 
Sen verran pitää tähän aiheeseen sotkeutua, että pääsen muistuttamaan siitä tosiasiasta että mielipiteethän on niinku p****reikä, jokaisella on onneksi omansa :peukku

Jokainenhan laittaa autoonsa, oli sitten vaikka Mersu SLR, niin juuri sellaiset vanteet ku haluaa, ostaa sitten Biltemasta 15" tai tilaa jostain tehtaalta jotku 8 osaiset 28" timanttikoristeiset kultavanteet ;)





vase sanoi
Oletin, että entisenä seat kuskina voisit hyvinkin lykätä jotkut halpis momot evoon, eikä se tekisi edes tiukkaa. En siis osannut suoralta kädeltä arvata mitä momon vannemallia olet katsonut.
Huoh ::)
 
vase sanoi
Oletin, että entisenä seat kuskina voisit hyvinkin lykätä jotkut halpis momot evoon, eikä se tekisi edes tiukkaa. En siis osannut suoralta kädeltä arvata mitä momon vannemallia olet katsonut.

Tuo nyt oli vaan piikki takaisinpäin..Ei kummempaa. Jos on vieraillut dynamiitin kannulla niin tietää mistä puhuu. :-* Vasella on sitä paitsi noussu päähän kun sillä on PV!

Ei sua Peke kukaan Seatin takia syrji, mut turhan kovien kommenttien ja puolustautumisen takia kyllä..Kuten sanoin, EI HERNEITÄ. Koitetaan vaan auttaa miestä mäessä, toki tiedät ite mikä sun autoon sopii.

P.S. Hommaa sit vaikka kevyet 17" radalle? Eikös Super/Ultraleggerat ole jo kevyet vaikka onkin "edulliset"..
 
Takaisin
Ylös Bottom